Crime din cer


Recent, un pilot a trimis catre LINK, cateva imagini ale unui avion care este in mod clar, echipat pentru imprastierea din aer a unor substante chimico-bacteriologice, in timp ce se pregatea de decolare, pe un aeroport din Canada.

chemtrail_plane_close

Leg­enda:
A — Elicea din fata conduce un generator intern, sau o pompa.

B — Con in forma de palnie, cu iesire, montat in centrul esapamentului reactorului, pentru capabilitati crescute de spray-ere. Gazele care iasa pe aici nu sunt in mod necesar aer supra-incalzit, deoarece majoritatea motoarelor contemporane au un design gen „ocolitor intens”, pentru forta si eficienta maxima.  Turbina poate fi proiectata cu un canal de aer rece ghidat prin centrul ei.  Aceasta ar fi important pentru spray-erea agentilor biologici, nealterati de caldura.

C — Liniile negre in forma de semicerc de la baza, sunt probabil guri de aer. Pentru ca se afla la baza, ele sunt expuse presiunii inalte a curentului de aer de sub aripa avionului.

D ­ –  Atasat ulterior:  curvatura atasamentului montat sub aripa, aproape se potriveste cu ea, dar nu tocmai perfect. Nici o fabrica de avioane nu ar pune in productie un model cu un spatiu atat de mare in piedestal, precum se vede in poza.  Acest piedestal a fost fabricat de altcineva.

Datorita portabilitatii aparatelor de fotografiat  incorporate in telefoane mobile, ceea ce ar fi fost de neconceput in urma cu 10 ani, se poate azi:  iata imaginea interiorului unui avion echipat cu rezervoare interconectate din care lichidul este imprastiat prin acesoriile expuse in 1-a fotografie.

Chemtrail_Aircraft-Inside-2

Daca veti urmari cu atentie fenomenul, caci noi ca tara membra NATO nu suntem scutiti, veti observa o pelicula galbuie scarboasa , pe automobilele dvs. a doua zi dupa o campanie intensiva de deversare a lichidelor sub forma de aerosoli. Urmariti deasemenea si starea sanatatii copiilor dvs., precum si a varstnicilor: tuse, infundare a pasajelor respiratorii semnalata ca simptomuri de astm, hamait, iar la cateva zile, o epidemie de viroze pulmonare si intestinale, care apare din ..senin.

Vara aceasta, serviciile Romane, suspectez cele ale Armatei, au facut un pustiu de bine, intarziind spray-erea nociva pe litoral, pana dupa 25 August, data la care litoralul incepuse sa se depopuleze cat de cat. Mai mult de-atat, banuiesc ca nu au fost lasati.

Ce bine-ar fi daca un guvern compus din patrioti adevarati, le-ar spune teroristilor din NATO:
bagati-va rezervoarele cu otrava acolo unde nu straluceste soarele” !

Iar daca guvernul acela nu se va arata, o vom face noi, de dragul copiilor nostri?

Recunoasteti cerul senin al tarii noastre, deasupra trenelor toxice?

IMG_2018 IMG_1906
IMG_6718

urmarea, aici: https://eufrosin.wordpress.com/2009/11/14/vreti-sa-nu-va-mai-imbolnaviti-niciodata-de-gripa/

72 răspunsuri

  1. Pfff.. Acum nu mai sare de cur in sus ”organizatiile internationale ? ”

  2. Ai dreptate prietene . Am observat ca dupa sprayere sau dupa o ploaie mica se imbolnavesc multi copii de amigdalita, tuse astmatica ,rinita alergica . De curiozitate am intrebat la farmacie daca este cautat medicamentul Singulair si mi-a zis ca din ce in ce mai mult .Au inceput sa-l i-a si persoane de 30-40 de ani care nu au avut probleme cu respiratia ci sau trezit asa peste noapte.

  3. sau unde sint ong-urile lu’ papa-lapte sau altele sa apare cetateanul???

  4. voi sunteti nebuni de legat…liniile alea albe de pe cer sunt de la CONDENS (gazele rezultate in urma arderilor contin vapori de apa care se condenseaza la contact cu aerul rece); astfel de linii se observa inca de la inventarea motorului cu reactie, iar ele se obs si in ro cu mult INAINTE de intratea in NATO.
    Va spun doar atat: nu va temeti, IDIOTILOR ca nu va extermina nimeni, baietii destepti au nevoie de prosti ca VOI sa curete kktul

  5. […] pentru sugari pline de ftalati si parabeni (copiii le ingereaza practic,rozand jucariile), prin trenele toxice deversate de catre NATO in aerul nostru, invatamantul dezastruos si un sistem medical alopat care nu trateaza cauzele ci controleaza doar […]

  6. mai T ,mai deschide ochii si mai documenteazate despre una alta,e adevarat „ei”(desteptii) au nevoie de noi(prosti),dar nu de 7 miliarde…500mil le sunt de ajuns(citeste despre Noua Ordine Mondiala).Uita-te in jurul tau si vezi ce se intampla in lumea asta,lasa gandul la euroi,mertzane si vile.Chemtrailurile sunt numai o mica parte din campania de desumanizare a planetei,mai este aditivii alimentari(95% din ceea ce mananci e moarte sigura in timp),alimentele modificate genetic,medicamentele,in primul rand mancarea si medicamentele pentru copii sub 1 an,apa(contine aditivi chimici periculosi:fluoruri,aluminium etc),si sunt sigur ca multe altele care i-mi scapa sau nu le stiu..Apoi mai sunt cele care lucreza la parte psihica si emotionala:frica(generata de un razboi fals inpotriva „terorismului”),religia,politica..fotbalul^^,armele neconventionale(proiectul HAARP)..Bun cred ca ai teme de lectura suficiente deocamdata..spor la citit!

    • p.s scuzati greselile ortografice (nu mai scriu de mult in romana)si daca ma-m abatut de la subiect.Pace si iubire!!^^

    • Apa trebuie sa contina fluoride(fluoruri cum spui tu).Apa care contine fluoride e buna pentru dinti ca sa pastreze calciu intact.Daca apa n-ar contine fluoride dintii se decalcefiaza.Sint de acord cu tine in privinta mutilarii genetice a semintelor crezint ca le vor face mai rezistente calduri pesticidelor etc,insa poate sa ne afecteze sanatatea ..MONSANTO COMPANY este de vina in aceasta .Este raspindita in peste50 de state dintre care se afla si Romania .

      Nu te supara, dar oferi exemplul perfect pentru a arata nocivitatea fluorurilor adaugate in apa de baut. – Eufrosin

      • X-D
        Nu se supara Maricica…

        Fluoride Vol. 33 No. 2 74-78 2000 Research Report:
        The Intelligence Quotient (IQ) was measured in 118 children, aged
        10-12 years, who were life-long residents in two villages of similar population
        size and social, educational and economic background but differing in the
        level of fluoride in drinking water. The children in the high-fluoride area
        (drinking water fluoride 3.15 ± 0.61 mg/L [ppm]) (mean ± S.D.) had higher urinary
        fluoride levels (4.99 ± 2.57 mg/L) than the children in the low-fluoride area
        (drinking water fluoride 0.37 ± 0.04 mg/L) (urinary fluoride 1.43 ± 0.64 mg/L).
        The IQ of the 60 children in the high-fluoride area was significantly lower,
        mean 92.27 ± 20.45, than that of the 58 children in the low-fluoride area, mean
        103.05 ± 13.86. More children in the high-fluoride area, 21.6%, were in the retardation
        (<70) or borderline (70-79) categories of IQ than children in the low
        fluoride area, 3.4%. An inverse relationship was also present between IQ and
        the urinary fluoride level. Exposure of children to high levels of fluoride may
        therefore carry the risk of impaired development of intelligence.

      • fluoride este un mineral natural in unele ape chiar si in fintinile noastre insa nu peste tot gasesti acesta,unele au iar altele nu,insa in city water daca nu gasesc fluoride ei il adauga , si apa este terstata, trebuie sa fie la un anumit nivel de a nu fi dengeros pentru sanatate.

      • Ma intreb ce fluoride puneau in apa acum 300 de ani si cum isi mentineau calciul perfect nobilii frantei de exemplu, si mai ales cum puteau sa consume saracii oameni sarea de bucatarie nealterata cu iod, ce hal de mancare gateau fara alimente ticsite cu benzoat de sodiu si coloranti, cum luptau cu viermii din fructe si ce fel de pesticide foloseau agricultorii americii dinainte de Columb in combaterea daunatorilor cartofului si ai porumbului.

    • Vezi ca mai sunt și unii de cred ca pământul este plat. Poate faceți în party și schimbați niște idei.

  7. IN PRIMUL RIND CHIMICALELE BACTERIALE SI PESTICIDE S-AU FACUT STUDII DESPRE ELE SI SA CONSTATAT CA NU SINT DAUNATOARE OMULUI,CE VREI SA MANINCI FRUCTE SI LEGUME CU VIERMI IN EI SI CU TOT FELUL DE BOLI BACTERIALE? DACA NU S-AU FOLOSI ACESTE CHIMICALE NU VOM AVEA VEGETALE PE MASA,CUM POTI SA HRANESTI ATITA POPULATIE?.UITATI-VA NUMAI LA CARTOFII DE PE CIMP IN ROMANIA,FACETI O VIZITA IN MIJLOCUL CARTOFILOR CARE INCEP SA AIBA FLOARE ,GINDACII DE COLORADO AI MANINCA PINA LA COTOR. DACA NU-I STROPESTI CU PESTICIDE SA-I OMORI ,TE ASIGUR CA NU VEI AVEA NICIUN CARTOF SALVAT.

    Pai nu pentru recolte sanatoase dau ei cu tone de spray bacteriologic din avioane NATO. Gandacii suntem chiar noi – Eufrosin

    • Maricico, fata mea! Ai adunat mustele toate cate ti s-au roit in jur! Da’ sa stii ca degeaba le-ai adunat. Nu vor face niciodata miere. Ca sunt muste si atat, nu albine.
      Cum (Doamne iarta-ma!) poti sa afirmi si sustii asemenea idei? Pai crezi ca pe astia ii macina grija hranirii tale si a altora de pe gogoloi? Astia nu au altceva in minte decat sa ia de la gura altora pe care apoi ii lasa sa moara. Le dau in schimb otravuri ambalate frumos si numite alimente si medicamente si vaccinuri „salvatoare” care de fapt ii condamna la legatura perpetua cu BIG PHARMA, legatura care este un fel de cordon ombilical sau mai concret si corect lant al sclaviei. Odata imbolnavit, pana dai coltul esti dependent de otravurile lor, care otravuri devin tot mai scumpe. ( vezi legea cu medicamentele compensate si care sunt categoriile „favorizate”)
      Tu suferi, cumperi si suferi si mai mult, ramai sarac lipit si iar suferi pana unde si cat poti.
      Ei baga banii in buzunar, iti mai baga in farmacie o shcatula cu „gogoloaie” sau „bulinute” si tu te duci si vinzi tot numai sa ajungi sa o cumperi ca asa ai auzit si vazut la televizor (in curand nu ai sa il mai vezi ca nu o sa mai ai cu ce plati curentul) si iar te vei lasa mintita si iar te vei minti si vei suferi si mai mult pana cand, intr-o zi nu vei mai suferi deloc…
      Cine va fi mai „capos” si nu se va tarai ca tine cu una cu doua, au sa aiba ei grija sa il sprey-eze din inaltul cerului ca sa nu cumva sa se ofileasca … Adica… cica de ce sa moara omul la 80-90 de ani cand e zbarcit si cocosat si fara dinti… ne dau ei o mana de ajutor sa murim mai cu tenul neted sa nu isi aminteasca cu dezgust cei care vor mai ramane in urma noastra.
      Si daca iar mai sunt „caposi” care insista sa imbatraneasca, nicio grija! Deseurile radioactive dosite prin cine stie ce coclauri isi vor face si ele datoria.
      De ce crezi tu ca au aparul aparatele de tratare a apei pentru uz personal, sau ma rog, pentru uzul populatiei, al familiilor? Metale grele, virusi, bacterii… pe unde crezi ca ajung la noi in corp? Spuzeala asta de cancere de „n” tipuri si pleiada de boli „degenerative si „genetice” cum iti explici ca au aparut? Au”? Stai sa vezi, ca numai maine nu-i poimaine! Miroase a razbel Maricica! Tarile se pregatesc de razbel. Experiente, cutremure, inundatii si caderi si fugi de teren, tsunami… scuturi, amenintari, sfidari. Tot mai dese! Tot mai devastatoare. Unde va sparge buboiul de data asta?
      Sa iti mai spun?
      Ntz! Pune-ti si tu neuronul la munca, nu-l alimenta cu oxigen degeaba. Daca leneveste se atrofiaza. Pentru ploaie de regula se foloseste umbrela. Capul trebuie folosit ca sa judece, sa gandeasca, nu sa tina loc de umbrela gatului… Iar biblelourile…se tin pe mobile…

      • Complimente,imi pare tare bine ca s-a gasit cineva sa-i raspunda pe masura acestei doamne…Eufrosin al nostru este mult prea gentil cu „o anumita parte” a cititorilor blogului sau. Pe de alta parte,procedeaza foarte fin si inteligent;aceasta nu inseamna insa,ca noi,ceilalti,nu trebuie sa le raspundem „arogantilor” asa cum merita…

    • in primul rand deci dara sa mi spui dumneata cari sunt studiile acelea si cine le’o facut. te as ruga tare mult sa ma luminezi in aceasta priviinta, as dori sa le studiez la randu-mi.

    • Scuza-ma,dar nu ma pot abtine,draga Maricica…Wilson…dar tu pe ce lume traiesti,draguto?!? Vezi aici: http://swinehoax.blogspot.com/2010/05/chemtrails-military-applications-and.html si aici: http://tankerenemy.blogspot.com/ mai vezi si aici: http://www-istp.gsfc.nasa.gov/Education/wposion.html apoi cauta pe internet Codex Alimentarius,pentru ca:ori nu stii ce se intampla pe aceasta lume,ori,la fel ca multi altii refuzi sa „vezi” evidenta!

    • draga mea… eu nu o sa stau sa-ti explic, cum fac altii…
      Ai doua persoane care si-au dedicat timpul lor sa-ti lumineze mintea aia retarda….
      Esti o persoana putred de proasta si mintita, citeste si informeaza-te din linkurile pe care le-ai primit in replay-uri.
      Din cauza ignorantei celor de genul tau lumea merge cum merge

  8. aiii maricica ,cum crezi tu tot..ce nu trebuie.Citeste ceea ce a pus Mihai.Fluorurile fac bine da…dar in cantitati de mii de ori mai mici decat ceea ce consumam noi.Nu este necesar sa se adauge in nimic.Cantitatea care are nevoie organismul uman se poate asimila pe cale naturala.

  9. http://www.fluoridealert.org/
    unul din multele site uri….
    pace si iubire:)))

  10. Ieri a fost plin cerul din orasul de pe Somes…

    Asa-i, am vazut – Eufrosin

  11. Fluorul este ff toxic, si puteti citi mai multe aici:
    Florul, mai nociv decat plumbul

    http://manipularea.blogspot.com/2008/07/imaginati-va-ca-in-apa-care-curge-la.html

  12. […] & Co. ?O cură pentru cancer în cămara Dvs.?Ce doar am bănuit până acum, despre America.Crime din cerSarea cea de toate zilelePorumbelul lui Nati Meir Varza murată, leacul trupului.Anatomia unui […]

  13. […] nu poate fi atribuit dârelor de condensare, căci am arătat în modul cel mai clar că este vorba de un program premeditat de sprayere a noastră. Se cam ştie că suntem bombardaţi cu metale grele în amestec cu viruşi şi alte materii […]

  14. Cateva observatii:
    1. Exista dispozitive pentru a depista ce contine o dara de pe cer: un mic spectograf de masa cu un fel de „luneta”.

    2. Solutii pentru contracararea chemtrails-urilor: „chembuster”-ele facutate pe un principiu asemanator „cloud-buster”-elor lui Wilhelm Reich.

    3. Pentru declorinarea apei chimic exista solutii. Pentru anihilarea efectului clorului si pentru anihilarea altor efecte ale compusilor chimici din apa si alimente: Plasarea apei/mancarii in preajma unui generator de orgon (energie vitala) de tipul celor inventate de Karl Hans Welz. Am experimentat personal si pana si gustul apei se schimba. Am facut si testare oarba cu alte persoane care au remarcat diferenta.

    Care e cel mai simplu de construit (sau de cumparat) generator de orgon, ne-ai putea spune ? Eufrosin

    • Salut Eufrosin!

      Pt eliminarea partiala a clorului din apa exista in primul rand o metoda mai simpla si la indemana oricui. Apa de la robinet este lasata intr-un vas descoperit mai bine de 10 minute pt a iesi o parte din clorul dizolvat.

      De construit inca n-am construit nici un dispozitiv care lucreaza cu orgonul. Se gaseste documentatie pe net despre orgon, Reich si Welz. Din fericire Welz inca traieste.

      Din ce stiu cele mai eficiente dispozitive orgonice sunt cele facute de Karl Hans Welz.
      In Romania se pot cumpara de la http://www.energie-vitala.com/cakit.html.
      Dispozitivele respective sunt facute manual de catre inventator si colaboratarii sai si costa destul de mult pentru un roman.
      Marea diferenta intre ceea ce face Welz si restul inventatorilor care lucreaza cu orgonul este ca generatoarele lui transforma DOR-ul (dead-orgone) (opusul energiei vitale) la loc in Orgon printr-un camp oscilant, pe cand ceilalti fac doar acumulatoare de orgon (care pot acumula din pacate si DOR daca exista in mediul in care opereaza – o problema pe care a avut-o si Wilhelm Reich).
      Frumusetea generatoarele de energie vitala este ca au aplicatii multiple, energia putand fi trimisa la distanta prin intermediul unei perechi de discuri de transfer unice (facute din orgonita in care se incastreaza cate jumate dintr-un cristal de cuart = suprafata unica de rupere per pereche -> legatura structurala unica in Univers!). Daca porti un disc cu tine si unul sta langa aparat primesti energie vitala (in functie de puterea aparatului) oriunde te-ai afla. Un ex. banal: Energia aceasta o poti folosi pentru sustinerea activitatilor zilnice fara a mai obosi la sfarsitul zilei aproape sau chiar deloc. Stiu ca suna a SF dar e adevarat si testat de mine. N-am nici un interes sa fac reclama dar eu zic ca merita stiut de cati mai multi ca exista asa ceva.

      Ca idee cum arata/ se face un chem/cloud-buster (nu garantez ca e si varianta corecta):

      Pt carcotasi: puneti mana si studiati/ lucrati! Nu va dati cu parerea pe impresii! Negati abia daca nu va iese dupa cativa ani de studiu temeinic si experimentare practica pe masura!

      Ca biografie recomand tot ce prindeti despre orgon, Reich, inclusiv cartile scoase de el pe la mijlocul secolului, Karl Hans Welz.
      James DeMeo – The Orgone Accumulator Handbook

      Slim Spurling’s Universe http://www.slimsuniverse.com/

      Atentie!: Unele materiale de pe net contin si dezinformari sau chestii gresite sau incomplete. Fiecare trebuie analizata in detaliu si riguros. Zic asta pentru a nu ne opri dupa ce incercam sa reproducem ce gasim pe un site si vedem ca nu merge sau nu ne „iese”…

      PS: Lucrul cu orgon/energie vitala nu e o chestie noua. Se cunoaste din antichitate de catre cei initiati, dar in zilele noastre au fost create si dispozitive usor accesibile, pentru a putea fi folosite si de oamenii mai putin instruiti.

      Posed o buna parte de astfel de materiale video, pdf, etc. Daca esti interesat de unele carti cheie lasa-mi un reply cu o adresa de mail, unde sa comunicam in private.

      Keep up the good work with this blog!

      Foarte interesant, mai citisem cateva pagini despre orgon pe educateyourself.org, dar felul in care autorul prezenta capabilitatile, ma ducea cu gandul ca poate nu-i intreg la cap. Evident trebuie ca omul potrivit sa vorbeasca in apararea unui subiect, asa cum ai facut-o mai sus – multumesc pt. info. si pentru aprecieri! Eufrosin

  15. Pt distinctie vizuala intre chemtrails si dare de vapori de apa de la avioane:

  16. Radiestezia? Cu adevărat mare înşelătorie diavolească
    Orgon?….tot inselatorie

    Cine-i curios sa se edifice in aceasta privinta sa acceseze link-ul acesta:
    http://bisericasecreta.wordpress.com/2008/09/09/radiestezia-cu-adevarat-mare-inselatorie-diavoleasca/

    Nu se pomeneste nimic de orgon acolo si crede-ma, am citit cu atentie intreg articolul, cu care dealtfel sunt de acord. Unel lucruri insa trebuiesc spuse: FDA (agentia americana guvernamentala, exista numai pentru protectia marilor concerne agro-farmaceutice si a facut si continua sa faca tot ce poate pentru suprimarea tehnicilor de tratament alternative si a practicantilor lor. Nu spun ca radiestezia vindeca cancerul, dar tratamentele gen „cut-nuke-poison”, nu fac nici atat. Stiinta lui Nikola Tesla e deasemenea suprimata de catre FDA, cat si cea a lui Raymond Rife, care a inventat un aparat ce lucreaza cu frecventele specifice ale organismelor vii, pentru a vindeca infectii microbiene, virale, parazitoze, fungi etc.
    Aceste lucruri sunt in prezent menite sa protejeze sanatatea „elitei” conducatoare, pe langa care mai scapa si lacheii lor, daca le slujesc pe deplin. Un astfel de aparat poate fi folosit pentru a promove boala (excita micro-organismele cu frecventa lor de rezonanta, sau le omoara promovand vindecarea, depinde de cel asupra caruia e folosit).

    Intre timp, tehnologia a avansat enorm, asemenea lucruri putand fi facute de la distanta (microunda purtatoare, modulata corespunzator) , in chip nevazut si nestiut. Tare mi-ar place sa aflu ca exista si lucruri pe care omul simplu le poate face, pentru a-si mentine sanatatea, fara „ajutorul” medicamentelor sintetice. – Eufrosin

    • @Cosmin S

      Linkul tau contine un articol in care „cercetarea” e facuta din … pareri. Se spune ca nu exista orgon, dar autorul nu a facut nici un experiment, deci afirmatie din pareri…. Ca si cum as studia un fenomen fizic nou la o bere. Valoarea articolului este cam zero dpdv al valorii stiintifice. Pareri, pareri si iar pareri… Autorul sa puna mana sa reproduca experimental dispozitivele si apoi mai vorbim!

      PS: Nici eu nu sunt un adept al radiesteziei, desi fenomenul exista. Dar una e radiestezia si una e orgonul. Punerea semnului egal intre lucruri diferita e o caracteristica a mintilor incetosate.

    • Si inca ceva, autorul articolului vrea sa reduca totul la duhuri, diavoli, influente, etc (nu ca nu exista in unele cazari). Face ce face si reduce totul la misticismul pe care tot el il condamna indirect.

    • O a 3-a observatie: Exista radiestezisti si radiestezisti. Asa cum sunt profesori de matematica care sunt excelenti pedagogi sau un dezastru ca pedagogie si ca stiinta, asa sunt si radiestezistii. Nu eticheta profesionala e buna sau rea, ci caracterul omului. Unii isi folosesc profesia/ocupatia pentru a imbunatati viata celorlalti, iar altii pervertesc cunoasterea pentru a profita de ceilalti! Cine nu poate observa aceste „subtilitati”, faptul ca exista nuante si de gri, si nu doar de alb si negru, inca nu s-a maturizat.

      • de fapt, exista alb si negru iara cine inca vede in nuante de gri acolo unde ii ori alb ori negru apai acela s-a maturizat degeaba.
        cel putin mie asa mi pare. sa aibe grija cel ce se joaca cu focul, mai devreme sau mai tarziu are sa se arza. si inca rau.

  17. @synthesis:nu te pot contrazice,dar nu toata lumea are,sau poate avea cunostintele tale;daca esti chimist,trebuie sa stii ca nu toata lumeaa facut o facultate de chimie sau ar avea aptitudini…chimice…In concluzie,daca ai asemenea cunostinte,de ce nu le faci publice,spre binele „muritorului de rand” ?!? Sau…intentia ta este,poate,de a face pe cineva sa creada ca ai descoperit…”piatra filosofala”?!? Ne poti convinge ca nu ne spui…povesti,publicand ceea ce stii,in caz contrar,las-o balta…vom intelege…

    • @gabi m
      Nu e nici necesar si nici suficient sa urmezi o institutie de studiu pt a deveni priceput intr-un anumit domeniu. In primul rand trebuie deschidere sufleteasca catre subiect pt a se produce un fenomen de rezonanta intre tine si obiectul studiat. Acest fenomen de rezonanta poate sa te conduca in a prinde subtilitatile domeniului vizat, eventual lucruri care nu o sa le gasesti scrise in vreo carte.

      Din felul in care pui problema as zice ca n-ai citit ceea ce am dat ca bibliografie in posturile mele. Nu vad de ce as publica momentan ceea ce am studiat/descoperit eu pana nu aprofundezi ceea ce am recomandat mai sus, ele fiind baza pentru intelegere. Nu vreau sa conving pe nimeni de nimic (cu atat mai putin ca am descoperit „piatra filosofala”) ci, mai degraba, sa indic o directie de studiu, lucru, etc pt cei care cauta solutii.
      Am mai vrut sa subliniez ca solutiile practice se produc experimentand pe teren, nu facand filosofii la birou sau la catedra vreunei universitati, si de-asta am indemnat pe eventualii critici sa testeze personal mai intai inainte de a arunca cu pietre.
      Succes!

      • Fara suparare, am urmarit primul clip si acolo printre materialele folosite este si ALUMINIUL, care din cate stiu este toxic. Imi amintesc ca acum cativa ani mama a aruncat o cucta de aluminiu… deci nu prea inteleg cum ar putea imbunatati calitatile apei? Daca ai timp sa imi raspunzi la aceasta intrebare ti-as fi recunoascatoare.

        • In primul rand asta e doar o varianta constructiva.
          Aluminiul este pus intre niste straturi in care se pune o substranta organica lichida (rasina), deci nu cred ca intri in contact cu el dupa construirea dispozitivului. Principiul din spate e o varianta scalata a acumulatorului orgonic a lui Wilhelm Reich. Si anume mai multe straturi alternative de materiale care absorb si care reflecta orgonul din spatiu inapoi, spre interiorul vasului. Gandeste-te la el ca la un concentrator.
          Aici nu folosim substantele vizate dpdv chimic ci din punct de vedere al „manipularii” orgonului de catre ele.
          Cand orgonul intra in „contact” cu substante chimice daunatoare le reduce sau chiar anihileaza efectul lor nociv asupra organismelor vii.

        • In primul cllip nu e vb de imbunatatirea calitatii apei. Acele chembustere se orienteaza in sus spre cer, in special spre chemtrails pt anihilarea efectelor nocive pe care le-ar putea produce asupra organismelor vii.

  18. Salutare frati romani,

    Am intrat cu o saptamana in urma pe acest topic. Stiam ceva de chem trails de pe alt site, si am vizionat si ceva clipuri pe net.

    Mi-am propus si eu sa „observ” cerul din Belgia, respectiv Leuven, un orasel universitar.

    Si uite asa am putut vedea avioane care nu lasa nimic in urma lor si altele, adica majoritatea care pur si simplu inunda cerul cu „dara” lor.

    Astazi, sambata 22 Mai, cerul senin al Leuvenului, de un albastru pur a fost acoperit incepand de dimineata de o palca alba. Din fericire, exista pe cer acea retea descrisa in cateva clipuri pe care le-am vizionat pe net. Au brazadat cerul din toate directiile, si pur si simplu se paote vedea „retea” pe cer.

    Am sa incerc pe viitor sa fac si niste poze.

    Dar este incredibil. Dimineata cand am iesit din casa, pe la ora 10, cerul era senin, si doar cateva „urme” albe lasate de avioane. Acum e ora 5 dupa amiaza iar cerul este acoperit de aceasta „palca” creata de aviaone.

    Doamne Dumnezeule!

    Daca vrei sa vorbesti cu lumea te cred nebun. Nu stiu ce s-a itnamplat astazi, dar au zburat avioanele pufaitoare in continuu, pana cand cerul a devenit din albastru alb.

    Iar „urmele” lasate de aviaonele pufaitoare respecta acelasi principiu: in cateva minute se „dilata” si propaga pe cer.

  19. Nu contest existenta chemtrails-urilor, insa am rezerve serioase la adresa densitatii acestor zboruri.
    Lucrez in aviatie si pun serios sub semnul intrebarii veridicitatea parerilor si „cunostintelor” tuturor acestor asa-zisi experti. Am invatat si ceva meteteorologie.
    De mic am urmarit avioanele „cu reactie”, fiind atras ca de un magnet de acestea…
    Daca ati fost atenti, unele avioane lasa dare, altele nu, iar unele uneori lasa alteori nu. Exista anumite conditii pentru a se crea condens. O anumita densitate a vaporilor, anumita temperatura, o anumita densitate a mediului(cu cat un avion este mai sus, cu atat este aerul din jurul sau mai rarefiat si mai rece). Iar aerul nu este o masa uniforma, ci este situat in straturi ca si cum ar fi mai multe oceane unul peste altul. Se produc valuri, involburari ale masei de aer. De asemenea exista vanturi foarte intense la inaltime. Nu sunt rare vanturile de 2-300 de Km/ora. Acestea spulbera urgent norii la inaltime. Daca va uitati dupa un avion si vedeti ca darele fac 8-uri si sunt intrerupte si se incolacesc, puteti sa compatimiti pasagerii acelui avion, puteti fi siguri ca pe aceia turbulenta stratului de aer(acele valuri si involburari de care am facut vorbire) ii scutura bine de tot iar personalul de servire aduna cat de repede poate totul si asigura tot ce e mobil. Sunt acele situatii in care in avion se spune ca „trecem printr-o zona de turbulenta si va rugam sa ramaneti asezati si cu centurile incheiate”.
    Ei, in atari conditii, eu sustin ca este suficient un singur zbor de sprayere pentru a raspandi substanta, in anumite conditii, iar toate celelalte avioane intalnesc conditii propice condensarii si pe acest fond apar norii, ajutati si de vantul de la inaltime. Asa este mult mai verosimil sa apara acele pacle descrise de antevorbitori.
    Repet, nu neg existenta acestor chemtrails, insa in mod cert nu sunt atat de dese pe cat le-ar place unora sa ne induca frica de ele. E suficient ca UN zbor sa sprayeze iar celelalte o mie ce vin dupa ele, pe rutele normale de zbor, sa produca nori de condens in noile conditii atmosferice „facilitate” de tanker-sprayer-ul initial.
    Si apoi se mai pune problema ca nu stim si cred ca putini sunt cei care mai stiu cu adevarat ce contine cherosenul pe care avioanele il ard acolo sus, ca nu stim cu ce sunt aditivati combustibilii de aviatie, sau ati auzit de vreo cerinta „euro” 2, 3 sau 4 la avioane???
    Deci, repet, accept existenta chemtrails si a tanker-sprayer-elor, insa am rezerve mari la adresa densitatii acestor tipuri de zboruri si a norilor generati direct de acestia. Facilitarea situatiilor de creere a unor nori dubiosi, OK, zboruri dese tankere care produc doar ele acesti nori, MAI GREU!!!

    O singura deversare de otrava „chemtrails” ar trebui sa ne scoata in strada pe toti. Ca se fac mai multe, zilnic, e o certitudine, dat fiind modul asemanator in care se imprastie substantele, acoperind intregul cer – in copilarie nu exista asa ceva si eu urmaream avioanele „de vanatoare” cu mult interes. Data fiind compozitia acestor dare (particule de bariu si de aluminiu), suspectez ca unul dintre scopurile lor este de a creea un strat reflector pentru instalatii gen HAARP, folosite in scopuri cat se poate de dezonorabile. Noi inhalam toate acestea, pe langa ce mai pun baietii in ele. Nu degeaba a crescut dramatic numarul cazurilor de astm la copii. – Eufrosin

    • Problema e ca nu avem cu adevarat probe in acest sens. Cei in cauza se pot apara cu usurinta spunand ca de fapt acele avioane au rolul, sa zicem, de a raspandi substante ignifuge in stingerea unor incendii, de ex.
      Am scos la intamplare un pretext, nu am idee ce vor spune acestia, dar se pare ca nu sunt articole de-ale lor care sa combata veridicitatea acestor afirmatii. Eu nu am sapat inca in aceasta directie si nu stiu daca la cate amenintari sunt evidentiate la adresa noastra, chiar nu stiu daca merita sa imi fac timp sa le cercetez pe toate din scoarta in scoarta si sa pierd timp pretios pentru asta.
      Ma bucur cand cineva o face si pentru mine si filtrez atunci din ceea ce gasesc in asemenea articole ceea ce mi se pare verosimil si „pun deoparte” ideea ca fiind una valoroasa de care sa tin seama in viata mea de zi cu zi, ca de ex iodarea sarii, aditivarea alimentelor, otravirea cu fluor a apei si a pastelor de dinti, s.a.m.d.
      Urmaresc sa tin cont de avertismente si sa ocolesc cat mai natural otravirea ce se petrece in fiecare zi, ce pandeste la fiecare colt.
      Sunt de acord ca ar trebui sa ne scoata in strada aceasta otravire. O putem dovedi cu certitudine, de ex. intr-un proces? Ok, atunci un proces la CEDO sau stiu eu pe unde. Dar sa iesim in strada? Ok, iesim in strada sa ce?
      Putem dovedi ceva? Am iesit in strada in Decembrie ’89. S-a schimbat ceva? Din rau in mai rau.
      Ce poate sa merite o tara care isi ucide conducatorul in ziua de Craciun? Cu astfel de sete de sange si ura, cu dorinta arzatoare de razbunare nu ajungem in cer, dragilor.
      Este foarte important sa fim informati dar si cumpatarea este absolut necesara pe langa umilinta.
      Am desconsiderat la acea vreme (inainte de ’89, pe vreamea cand stisfaceam stagiul militar, cand am discutat cu comandantul meu de pluton despre regim si oleaca de politica) afirmatia ca solutia adevarata este ca toti sa ne facem datoria la locul nostru. Acum cred din ce in ce mai mult aceasta.
      Prostul se bucura de schimbare, spune o vorba din popor. Apoi, pana ce nu se transforma ceva profund in constiintele individuale, nu au de unde sa apara conditiile unei noi oranduiri undeva sus.
      Cata vreme datele problemei nu se vor schimba, x+y va fi mereu z. Daca nu va aparea componenta spirituala autentica in aceasta ecuatie, daca Dumnezeu nu va fi o componenta indispensabila, de prim rang in viata noastra reala de zi cu zi, nu are de unde sa apara suita de conditii necesare unei modificari reale a conducerii.
      Mai degraba mi-as pune intrebarea:”L-am pus eu pe Dumnezeu pe primul loc in viata mea?” Si cata vreme nu sunt in situatia de a raspunde cu fruntea sus cu un DA hotarat, mi-as vedea de barna din propriul ochi, sa o scot, ca sa pot vedea eu mai inatai deslusit lucrurile.
      Cum as putea, eu, orbit fiind de a mea barna, conduce pe altul in alta directie decat in prapastie?
      Suntem porniti pe ai nostri conducatori, dar ne-am rugat oare si o clipa pentru ca Dumnezeu sa ii lumineze si sa ii intoarca din relele pe cari le savarsesc?
      Cati oare dintre noi, ajungand sus, am proceda cu adevarat altfel?
      Cati suntem cei care cunoastem care este situatia adevarata acolo sus?
      Am senzatia ca au fost multi porniti pe fapte mari, dar cand au vazut cu ce au de a face, au lasat-o mai moale.
      Asa sunt eu, vreau sa cred in partea cea buna din OM. Poate ca nu sunt atatia cati sper eu, dar stiti si voi, Speranta moare ultima. Si ce altceva decat Nadejdea, Speranta ne mai ramane, cu adevarat?
      Ei, scuze ca m-am avantat asa de mult in idei, Sa ne lumineze Bunul Dumnezeu ca sa pricepem corect si mai ales sa actionam corect, intru si cu Voia Lui Sfanta!
      Asa sa ne ajute Dumnezeu!

      O singura corectie la cele spuse de tine: nu poporul setos de razbunare l-a omorat pe Ceausescu in ziua de Craciun, ci alogenii care au pus mana pe putere in zilele acelea. Cu asta au pus fapta lor satanica, in carca unui popor crestin. – Eufrosin

  20. de 2 ori am fost la peste in timp ce imi pulverizau avioanele liniile astea pe deasupra capului si de 2 ori am stat cate o saptamana in pat bolnav dupaia

  21. nu am citit toate raspunsurile dar ce ne poate ajuta in lupta cu darele mortii este salcia
    salcia este un arbore care este utilizat peste tot in europa la statiile de epurare ptr ca are capacitatea de a absorbi cam tot inclusiv metalele grele.asa ca plantati salcii.
    eu am pus in primavara 300
    si o sa mai pun chiar la distanta de 50 de cm una fata de alta

  22. ce-ar fi sa facem un sit unde sa strangem evidentele: fotografii cu cerul si locatia unde s-a facut fotografia. dau pariu ca romania este complet acoperita: culoarele aeriene se skimba intocmai pentru a acoperi noi zone

  23. Eufrosin, ii multumesc lui Dumnezeu ca existi si ca ne mai trezesti din cand in cand 🙂 mai ales pe unii …. Am citit despre chemtrails ca ar contine BOR – daca poti, si ai de unde sa afli, ar fi interesant ce efect are inhalarea de bor de catre fiinta umana …
    dupa aia, am mai citit de „morgellons” un soi de fire pe care cei afectati le scot din piele, plus ca sufera si de alte probleme de sanatate. Cei afectati sustin ca de la chemtrails au „primit” acesti morgellons. Vorba ceea, hoax au ba, e infricosator ….

    • Din certificatul de analiza pe care l-am vazut, contin Bariu si Aluminiu, ambele toxice, mai ales ale sistemului nervos. Apoi alte chestii neidentificabile..posibil ca morgellons sa se traga tot din acestea, dar trebuie sa mai fie inca un element cuplat, pe langa, ceva care activeaza boala. Multumesc pentru aprecieri!

  24. […] in masa, precum vaccinurile, ultrasunetele, “alimentele” modificate genetic, mergand pana la aerul pe care il respiram. Tehnologia avanseaza, numai minciunile de fond si perpetuatorii lor raman […]

  25. […] [sursa] Fotografiile turnelor chimice sunt facute la noi in Romania. Ca membra NATO si cetatenii ei “beneficiaza” acum de acest program.Detalii aici https://eufrosin.wordpress.com/2009/10/13/crime-din-cer/ […]

  26. […] Sper că am prezentat până acum suficiente probe pentru a demonstra fără dubiu că suntem supuş…, impus de către “aliaţii” noştri. Departe de a susţine că americanii sunt “the bad guys”, ştiu sigur că mafia sionistă care îi duce pe ei la pierzanie, nu ne doreşte nici nouă tocmai binele. E timpul să ne ridicăm şi să ne cerem drepturile, nu atât pentru noi, cât mai ales pentru copiii noştri şi pentru copiii copiilor lor. Dacă suntem mulţumiţi să îi vedem veşnic bolnăvicioşi, astmatici, alergici, obosiţi peste măsură şi cu dureri periodice de cap, atunci ne vom fi meritat soarta. […]

  27. ESTE..ADEVARAT.LASILOR..SUNTEM..OTRAVITI…PESTE..TOT..CU..CHIMICALE..LASILOR……………………….AVIOANELE..PRIN..CHIMICALE..PROVOACA.SI..PLOI..FRIG..ZAPADA..ARTIFICIALA…LASILOR..CARE..SUNT..TOXICE..LASILOR………………………

  28. da,eufrosin si tuturor celor cu adevarat interesati,
    incerc,fara succes,sa atrag atentia de 20 de ani asupra acestor lucruri si am primit pe de o parte comentarii si atitudine plina de dispret(ca un imbecil innapoiat ce sunt,nu-i asa…) iar pe alta parte altii,niste gangavi prosti,retardati si rau intentionati,preiau aceste informatii si le prezinta trunchiat si prost(oare de ce).
    suntem in razboi vizibil de ani de zile si nimeni nu doreste sa faca nimic.
    am asistat neputincios la defrisarile criminale si mi se rade in nas( ba ca aha,adica sa nu facem si noi bani,nuuu?, sau lasa dom’le este padure cat vezi cu ochii, sau ,eei,mata’ nu stii ca esti de la oras,cade samanta in pamant si creste copacul ;/.
    asa ca drujbele taie de 20 ani zi si noapte,vara si iarna. padurea dispare sub ochii mei,ai nostri si ai lui Dumnezeu.
    taranul roman taie,taie,taie,cu hectarele!,apoi mai sunt si stainii,care la ei acasa fac puscarie pentru un pom,iar la noi taie ZECI DE MII DE HECTARE DE PADURE. cine nu crede sa caute pe net imagini google earth din cele mai vechi,si aceeasi suprafata sa o compare in ani.
    e o sinucidere asistata.
    sub ochii mei au disparut ciupercile,fructele de padure,pasarile,iepurii,mistretii,caprioarele.
    izvoarele nu le mai gasesti,parauri de munte care aveau peste si raci acum au devenit o zeama mica si tulbure(la fel cand incercam sa atrag atentia sa nu se arunce rumegusul in parau…),pamantul se usuca,crapa,aluneca,plantele grase sunt inlocuite de scaieti de toate soiurile.
    fanul pe care inainte taranul il lasa sa se matureze si sa lase samanta,acum e ori pasunat,ori cosit inainte de vreme.
    taranul isi taie copacii din curte si de pe terenurile sale,inclusiv pomi fructiferi(sa fie lumina,sau sa se faca mai multa iarba sauuuu sa fie frumos,ca la oras;/).
    taranul cumpara salam,suc,bautura. multa bautura.
    isi face gard cu beton si plasa,alee cu gresie,isi pune antena de satelit,isi betoneaza toata curtea daca se poate,urmareste toate telenovelele,taranul nu mai face copii.
    femeia de la tara nu mai coase,nu mai impleteste,nu mai sta sub cires sau mar cu o bunica la depanat amintiri.
    copiii nu mai alearga in „turme”,nu se catara in pomi sa manance cirese sau corcoduse,nu mai mananca lapte,smantana,ou proaspat,branza,nuuuu,putinii copii care mai sunt prin sate,stau in casa,se uita obositi la toate mizeriile de pe la televizor,sau stau pe net,sau la calculator ,mananca chipsuri,beau apa otravita(dar are bule…;+)mananca mortaciuni(carne din animale chinuite,crescute in „inchisori”,indopate cu chimicale si resturi,ucise,impachetate chimc,ambalate in pungi si/sau aluminiu…).

    peste toate,animalele si pomii sunt cipuite(da,si pomii din 2005).

    copiii,pe care ii mai avem sunt vaccinati fortat(medici,asistente,directori de scoli,intrebati-i) si se imbolnavesc…

    din 2004-2005 au inceput fenomene nefresti pe cer,valuri de nori rosii,acumulari de nori cu fulgere fara buum-uri sau cu buum-uri fara fulgere,care durau saptamani(daca cititi acum pe net,folositi-l ca sa vedeti si imagini si oameni care incearca sa traga semnale de alarma de ani de zile ). rezultatul=dureri de cap,presiune,stari de voma,confuzie,febra,stare generala alterata.

    iar in privinta avioanelor- in orase ai mai putin timp sa te uiti la cer,si mai mic spatiu vizual,dar nu e imposibil,in schimb n afara oraselor este mai mult decat clar ce se intampla. in alte zone ale lumii oameni observa de ani de zile ,la noi s-a intensificat de prin 2012-2013.
    zi si noapte,zeci(nu exagerez,putet verfica) de avioane brazdeaza cerul tesandu-l cu dare chimice.
    zeci
    stiti cat costa fabricarea unui avion?
    stiti cat costa intretinerea unui avion?
    stiti cat costa sa ridici de la sol un avion?
    si care e scopul din moment ce nu sunt cursele regulate(care merg mai incet,la ore fixe,pe trasee fixe,si nu lasa in urma dare chimce),nu sunt mig-urile care au fost la inceput,nu au trasee clare,merg in TOATE directiile,de multe ori vezi cateva care se tot intorc si se tot intersecteaza.

    cititi va rog ce contin aceste dare chimice si ce boli genereaza.

    este un val de alergii,simptome de”gripa”, dureri musculare,exeme,cancere,autism.

    acum cativa ani un medic care lucreaza in industria farmaceutica mi-a spus ca nu poate dormi noaptea,ca bunastarea sa este pe seama vietii oamenilor,ca medicamentele de azi sunt otrava(nu mai contin decat foarte putin din substanta activa,si sunt incarcate cu nanoboti)….m-am uitat cam asa…ma gandeam,o fi sanatos…

    ca informare:
    padurile dese si viata dintr-o padure sanatoasa,face acea zona NESCANABILA

    banca de gene a tarii noastre (in care erau stranse mostre genetice de pe intregul teritoriu,pentru cazuri de cataclism), a fost dusa in Elvetia in 2004.

    informati-va

    daca vreti sa fiti oameni,sa fiti responsabili,luptati, iar cei care se ocupa cu „luatul la misto” ii priveste,poate sunt inconstienti,indiferenti,reci sau poate au motive ascunse.

    va rog sa ma iertati ca am scris asa mult.

  29. Majoritatea nenorocirilor la care se refera paulleu sunt evitabile !
    Sa incepem prin a renunta sa mai inghitim medicamente ce contin dioxid de titan si fluor si sa le spunem farmacistilor ca isi otravesc „clientii”, printre acestia numarandu-se si copii.
    Occidentul este bolnav, saracul de el, dar tot mai are, pe ici, pe colo, cate o idee sanatoasa, de care putem tine cont.
    O astfel de idee este cea a zilei ” fara ecran”, adica fara televizor si ordinator.

    Informatia referitoare la „banca de gene” merita argumentata
    Nu imi dau sema daca vestea este buna sau rea. Eu stiam despre fondul Brailoiu si despre Banca Eric Sturdza ca prospera la Geneva, dar nu si despre „banca de gene”… Interesant!

  30. […] la fel de inexplicabilă, a unor stoluri întregi de păsări sau chiar a unor bancuri de pești. Să fie oare vreo legătură între chemtrails și zăpadă care arde? Sau e și asta tot o […]

Răspunde!