Odată ce te-ai trezit..


. nu poți să mai vezi lucrurile decît într-un registru cu totul nou. Cu scuzele de rigoare adresate nevorbitorilor de limba engleză, traduc: ( Odată treaz, nu mai vezi politică, distracție sau celebrități, ci numai mincinoși, hoți, înșelători, actori, narcisiști, tirani, proști, operațiuni psihologice, marionete, opoziție controlată și ritualuri satanice ).

5 răspunsuri

  1. Foarte adevarata constatarea de mai sus. Nu stiu cine a facut-o, insa eu o confirm si o sustin. Eu, unul, am deschis un ochi (nu si pe al doilea, fiindca mi se parea incredibil ce se intimpla) pe 11 septembrie 2001 in jurul orei 17, cind BBC-ul anunta – cu o jumatate de ora INAINTE sa se produca – ca s-a prabusit WTC 7. Vreo 2-3 ani am fost ca o gaina ametita. Refuzam sa cred ca astfel de ticalosii sint posibile. Pina la urma mi s-a ridicat ceata si de pe al doilea ochi si intr-o singura zi am aruncat la gunoi 3 televizoare. De atunci nu am mai pierdut nici o secunda in fata vreunui ecran de televizor. Au mai ramas doua televizoare prin casa pentru ceilalti din preajma, dar nici unul in raza mea vizuala.

    • Frumos, bine ați făcut. Televizoarele pot avea și o altă soartă înafara aruncatului la gunoi. E mult mai satisfăcător.

  2. Pana nu da zapada, faceti o calatorie dupa ora 20 pe soseaua nationala care coboara de la Ramnicul Sarat spre Bucuresti .Fixati o camera de filmat in exterior dreapta si conduceti prudent.
    Acasa, relaxati-va privind inregistrarea.
    Dupa vizionare, faceti o reuniune de familie si decideti ce-i de facut.

    • Nu poti sa ne spui despre ce este vorba? Eu locuiesc mult prea departe ca sa pot face o plimbare prin zona respectiva.

    • Clement
      Presupun ca ati filmat peisajul magnific al toamnei. Da, avem o Tzara fabuloasa! O Tzara care nu poate fi uitata !

Răspunde!