Știri de acum 12 ani: Medic – Dacă mă-ntrebaţi pe mine, personal, nu (mă vaccinez). Prefer să mănânc un usturoi şi să nu mă pup cu oricine. (…) Mie mi s-a părut foarte curios că au apărut dintr-o dată foarte multe doze. La început spuneau că sunt puţine şi sunt păzite cu pază militară.

E incredibil cum marionetele astea trădătoare de neam și țară repetă scenariul pînă devine realitatea în care suferim de doi ani încoace – ce relatam în anul 2010 aproape ca pe un fapt divers, iată s-a împlinit acum la modul cel mai crunt. Diferența o face faptul că de data asta medicii au fost mituiți cu sporuri de 85% din salariu pentru pLandemia din care în sfîrșit ieșim în luna ce vine.

Spitalul Sfânta Maria:

Reporter- Este obligatoriu ca medicii să-şi facă vaccinul anti-gripă nouă?
Medic- Nu.
Reporter- Dumneavoastră n-aţi primit circulară?
Medic – Ba da, am primit circulară, dar nu este…

Circulara doctorului Adrian Streinu- Cercel nu a ajuns încă la maternitatea Polizu.

Medic- Nu ştiu.
Reporter- N-aţi primit o asemenea circulară?
Medic- Nu. Nu la mine.

Unii medici de la spitalul CFR 2 au auzit de ordinul Ministerului Sănătăţii. Alţii, nu.

Reporter- E adevărat că doctorii sunt obligaţi să-şi facă vaccinul…?
Medic- Nu. Nimeni nu te poate obliga.

Cea mai completă părere despre vaccin am aflat-o, însă, de la o doctoriţă care şi-a deschis sufletul. Ca-ntre colegi.

Medic- Pe noi ne-a pus să facem o listă prin care am semnat dacă ne dăm sau nu acceptul (…) Totul este un haos general (…) Nu se ştie ce se-ntâmplă în dreapta sau în stânga şi fiecare face cum îl taie capul.
Reporter- Dumneavoastră îl faceţi?
Medic – Dacă mă-ntrebaţi pe mine, personal, nu. (…) Prefer să mănânc un usturoi şi să nu mă pup cu oricine. (…) Mie mi s-a părut foarte curios că au apărut dintr-o dată foarte multe doze. La început spuneau că sunt puţine şi sunt păzite cu pază militară.

Circulara emisă de secretarul de stat Adrian Streinu- Cercel prevede că medicilor care refuză vaccinul anti-gripal li se va interzice lucrul cu pacienţii

Restul aici.

Observațile unei asistente medicale cu experiență, despre „vaccinurile” covid

Dintre toate vaccinurile pe care le-am cunoscut în viața mea (difterie, tetanos, rujeolă, rubeolă, varicelă, hepatită, meningită, gripă și pneumonie și tuberculoză) nu am văzut niciodată un vaccin care să mă oblige să port o mască și să păstrez distanța socială, chiar și atunci când ești complet vaccinat.

Nu am auzit niciodată de un vaccin care să răspândească virusul chiar și după vaccinare.

Nu auzisem niciodată de recompense, reduceri, stimulente pentru a te vaccina.

Nu văzusem niciodată discriminare pentru cei care nu o făceau.

Dacă nu te-ai vaccinat, nimeni nu a încercat să te facă să te simți ca un om rău.

Nu am văzut niciodată un vaccin care să amenințe relațiile dintre familie, colegi și prieteni.

Nu am văzut niciodată un vaccin folosit pentru a amenința mijloacele de trai, munca sau școala.

Nu am văzut niciodată un vaccin care să permită unui copil de 12 ani să treacă peste consimțământul părinților.

După toate vaccinurile pe care le-am enumerat mai sus, nu am văzut niciodată un vaccin ca acesta, care discriminează, dezbină și judecă societatea așa cum este ea.

Și pe măsură ce țesătura socială se strânge… este un vaccin puternic! Face toate aceste lucruri, cu excepția IMUNIZĂRII.

Dacă încă mai avem nevoie de o doză de rapel după ce am fost complet vaccinați, și încă trebuie să obținem un test negativ după ce am fost complet vaccinați, și încă trebuie să purtăm o mască după ce am fost complet vaccinați, și încă trebuie să fim spitalizați după ce am fost complet vaccinați, probabil că se va ajunge la faza: „E timpul să recunoaștem că am fost complet înșelați”.

Cred că a uitat să menționeze că probabil nici ea nu a văzut vreodată:

  • un vaccin care face mai probabilă infectarea ta cu virusul de care încearcă să te protejeze (după o scurtă perioadă de eficacitate). Consultați Dovezi incriminatoare pentru toate studiile care arată acest lucru.
  • un vaccin care ajută alți viruși sau cancere latente să reapară în forță.
  • un vaccin care a ucis cel puțin 150.000 de americani care erau sănătoși înainte
  • un vaccin cu peste 20.000 de decese raportate în VAERS, iar CDC nu poate găsi nici măcar un singur deces care să se fi datorat vaccinului
  • blocaje care pot dura ani de zile pentru cei nevaccinați

I-a mai scăpat ceva?

Steve Kirsch

Așa arată America sovietizată sub Joe Brandon

Cînd mă gîndesc că în vremuri nu demult apuse puteai cumpăra 12 ouă pentru $1, face plinul cu $15 și mînca steakuri de vită în fiecare zi, mă înfior la ce a devenit țara tuturor posibilităților. Era benzina mai ieftină decît apa îmbuteliată și acum arată ca în blocul de est – rafturi goale, un „side benefit” al distrugerii neomarxiste girate de către cei care o parazitează:

Cu cît mai rapid se vor dezice americanii de șleahta care îi călărește, cu atăt mai bine pentru ei și pentru lumea întreagă.

Doamne ajută!