Un doctor practicant, vorbește: pentru cine s-a vaccinat, este doar o chestiune de timp – VIDEO tradus în Română

Cum se acoperă sistemul medico-sanitar de procesele care vor urma

In aceasta perioada , serviciile de radiologie isi deservesc cilentii carora le sunt recomandate examene cu raze X numai dupa ce completeaza o Declaratie de 6 pagini, impanata cu pasaje cu dublu sens, obscure si chiar ilogice, incomprehensibile publicului consumator de servicii medicale, presupus concepute in cadrul departalentului juridic al unitatii respective sau al Ministerului Sanatatii.

Documentul nu are un antet al Clinicii, in speta Medlife, dar fara completarea lui pacientul nu poate efectua investigatia si plateste consultatia la care s-a programat.
Respectivul document este inmanat cu cel mult 5 minute inaintea efectuarii examenului, pe holul clinicii, fara a da explicatiile necesare.

Redau paragrafele IV si V:


” Declar totodata ca am fost informat in mod expres si pe intelesul meu ca din cauza acuratetii variabile a testelor actuale, independent de activitatile preventive si de masurile epidemiologice de la nivelul Institutiei Medicale ( conform cu reglementarile in vigoare) nu mi-se poate garanta ca nu am sau nu voi contracta virusul SARS COV-2.
Am fost informat ca in cazul in care am fost sau voi fi infectat, exista un risc de morbiditate si mortalitate crescut in cazul serviciilor medicale care urmeaza a fi prestate de catre personalul medical si in aceste conditii, inteleg sa imi asum acest risc.”

Putem presupune ca arafistii lui Iohannis se acopera in acest mod si pentru bolnavii din sectorul public obligati sa efectueze investigatii radiologice in momentul internarii pentru patologii care nu au legatura cu ” pandemia” si se molipsesc in mizerabilele lor bolniţe.
Cati romani citesc textele lor impanate cu fumigene, cati le inteleg si cati sunt capabili sa se ridice sî sa paraseasca locul in care sunt contaminati pe banii lor?

Clement