Azi am purtat masca

..nu tocmai, ci un fular tubular peste gură și nu pentru că m-ar fi apărat de altceva înafara frigului – azi la Cluj-Napoca, au fost -11º Celsius. 

Au crăpat pietrele, ca de Bobotează.

Cu toate astea, plimbarea a fost una interesantă: tot mai mulți oameni cu fețele libere, mergând rapid pentru a contracara efectele gerului, iar alții așteptând în stația de autobus, privindu-mă și privindu-i la rându-mi. Frumos.

Într-un magazinel de cartier în care intru în fiecare zi, am fost apostrofat într-un ton neacceptabil de către un malac nou apărut pozând ca pază și protecție, pentru că odată aflat la căldură, am coborât fularul.

I-am spus într-o limbă clară ce aveam de spus și cu toate că era cu vreo 25 de ani mai tânăr decât mine și foarte bine făcut, a bătut în retragere după ce a schieunat: „nu veți fi servit.”

Casierița tânără și frumoasă mi-a luat banii fără nici o problemă. Am rugat-o să îi transmită patronului că un client regular este mult mai de preț decît un paznic agresiv, mai cu seamă în acest climat în care mini-carrefourouri și mini-mega-imageuri, răsar mai ceva decât ciupercile după ploaie. 

Pricepuse drăguța de ea că siguranța conferită de un venit stabil e mult mai importantă decît minciuna plandemiei.

În ziua în care vom conștientiza această farsă, vom redeveni liberi. 

Cum să nu își selecteze un partid nou înființat, candidații

Respectiva persoana, caci doamna este impropriu sa o numim, are importante competente juridice, spirit de initiativa si o inima mare.
Cu toate aceste calitati a reusit sa puna in dificultate partidul din care a fost exclusa din motive evidente pentru toata lumea.

Pe mine m-a pus pe ganduri faptul ca domnii Simion si Tarziu au considerat ca o persoana cu temperamentul, maniera de exprimare vadimioto-becaliana si caracterul dominant oportunist al avocatei Sosoaca, va atrage adeziuni.

Citește în continuare