Când meriţi, se întâmplă!

Iată ce se întâmplă când coincidenţa şi perspicacitatea fotografului se combină; aşezarea vehiculelor şi combinaţia de culori nu au fost regizate, ci pur şi simplu s-au întâmplat şi încă tocmai ieri, de 1 Decembrie!

Aşa s-a rânduit în sătucul acela, încât Ziua României să fie sărbătorită chiar dacă politicienii locali nu au organizat festivale fastuoase de stradă cu artificii şi orchestre, care să atragă mulţimile şi să le sporească popularitatea.  Pe lângă drapel, astea au fost semnele că ţara merită sărbătorită şi iubită, oricâtă scârbă ne-ar provoca clasa politică şi mediul de afaceri corupt şi venal.

România este o ţară cu adevărat minunată, de care nu mă pot sătura. Când simţi astfel, fiecare faţă îţi e simpatică, fiecare piatră îţi este cunoscută, fiecare zi, o zi de vacanţă. Străinătatea nu te mai atrage.  La mulţi ani scumpa mea ţară şi fie ca vremurile tale de glorie să fie înainte!

De ce să fie rău, când poate fi bine?

„Garda maghiara” iata-i, ne-au vizitat la Cluj!

Nu-i ca si cum n-am spus dinainte ca astia sunt o mana de provocatori caraghiosi!

sursa NapocaNews

Maghiarii care inteleg natura problemei, si-au dat seama deja cu ce au de-a face – la fel si noi, romanii iubitori de pace si de armonie. Dovada sta in prezenta a doar o jumatate de duzina de provocatori – daca maghiarii de aici chiar erau intr-o minte cu acestia, gaseau ei cai sa se adune macar cu sutele.. Din fericire, cei care s-au nascut, s-au jucat si-apoi au trait cot-la-cot cu noi, sunt intelepti. Au priceput demult ca nu zazania si discordia sunt calea, ci pacea, infratirea si buna-vecinatate.

Sa ne dam in cap ca niste prosti agitati de interese straine noua, sau sa continuam sa ne avem ca vecinii, ca si colegii si ca fratii ? Sa ne ajutam unii pe altii la nevoie, sau sa ne holbam suspicios catre „budosz olah”, sau catre „bozgorul” vecin ?

Eu cred ca-i simplu:

In loc sa ne lasam manipulati in a ne urâ unii pe altii, mai bine continuam sa fim oamenii care-am fost pana acum.
Dupa cum prietenul Feri si cu mine ne ajutam cu tot ce putem, iar vecinilor mei, o familie de maghiari varstnici le-am dus acasa lemne pentru iarna gratis si-n general ne bucuram unul de stima si de pretuirea celuilalt, tot astfel trebuie sa facem toti cei care ne-am nascut vecini si-am devenit prieteni, pe parcursul timpului.

In unire si in solidaritate sta puterea noastra, pe cand in dezbinare si in ura este slabiciunea…
Orice om intelept, roman sau maghiar, si-a ales calea.