De ce să fie rău, când poate fi bine?


„Garda maghiara” iata-i, ne-au vizitat la Cluj!

Nu-i ca si cum n-am spus dinainte ca astia sunt o mana de provocatori caraghiosi!

sursa NapocaNews

Maghiarii care inteleg natura problemei, si-au dat seama deja cu ce au de-a face – la fel si noi, romanii iubitori de pace si de armonie. Dovada sta in prezenta a doar o jumatate de duzina de provocatori – daca maghiarii de aici chiar erau intr-o minte cu acestia, gaseau ei cai sa se adune macar cu sutele.. Din fericire, cei care s-au nascut, s-au jucat si-apoi au trait cot-la-cot cu noi, sunt intelepti. Au priceput demult ca nu zazania si discordia sunt calea, ci pacea, infratirea si buna-vecinatate.

Sa ne dam in cap ca niste prosti agitati de interese straine noua, sau sa continuam sa ne avem ca vecinii, ca si colegii si ca fratii ? Sa ne ajutam unii pe altii la nevoie, sau sa ne holbam suspicios catre „budosz olah”, sau catre „bozgorul” vecin ?

Eu cred ca-i simplu:

In loc sa ne lasam manipulati in a ne urâ unii pe altii, mai bine continuam sa fim oamenii care-am fost pana acum.
Dupa cum prietenul Feri si cu mine ne ajutam cu tot ce putem, iar vecinilor mei, o familie de maghiari varstnici le-am dus acasa lemne pentru iarna gratis si-n general ne bucuram unul de stima si de pretuirea celuilalt, tot astfel trebuie sa facem toti cei care ne-am nascut vecini si-am devenit prieteni, pe parcursul timpului.

In unire si in solidaritate sta puterea noastra, pe cand in dezbinare si in ura este slabiciunea…
Orice om intelept, roman sau maghiar, si-a ales calea.

Răspunde!

