Depopulare prin vaccinare, emisii Zero de carbon – atît bancurile, cît și prostul care le zice sunt vechi


Doamna din imagine a păstrat un ziar din 2011 care titra fix nebuniile prin care trecem acum. „Filantropii” ăștia planetari cu nume anglicizate, pritoceau demult mizeriile care s-ar termina în trei zile dacă am arunca cu toții masca la gunoi și nu am mai accepta să fim injectați cu serurile lor letale. Vorbeam azi cu un tînăr sportiv de performanță, care mi-a spus că atît de rău cum i-a fost după vaccin, nu s-a simțit în viața lui. A trebuit să îl schimbe maică-sa de rău ce îi era. Ne-am despărțit cu înțelegerea că la expirarea „certificatului verde”, nu se va duce la rapel.

5 răspunsuri

  1. Circulă prin multe filmări complexe secvenţa de clip TED în care criminalul spunea cu ani în urmă că „dacă facem treabă bună cu vaccinurile putem reduce populaţia cu 10-15%”. Degeaba, dacă urechile-s surde şi mîinile tremură. Şi a tot redus, prin Africa, prin India şi cine-mai-ştie-pe-unde… 😦

    • Am postat demult și aici filmarea respectivă. Cum îmi spunea tînărul sportiv: noi avem toată informația în buzunar, iar cei bătrîni se uită la televizor. Avea dreptate, dar nu întocmai: atunci de ce sunt atîția tineri care au încasat serurile otrăvitoare?

      • Din păcate tinerii s-au născut cu ecranele în faţa ochilor, e deja un gest reflex pentru ei să asculte obedient ce se spune „oficial”. Că doar pe asta se bate monedă: „respectă legea, respectă indicaţiile, respectă autorităţile etc”. Prea puţini gîndesc cu propria minte, preferă să le ia „gata mestecate”, că e mai uşor. Şi doar e „oficial”, nu, cum să nu aibă încredere?

        Iar partea a doua e crima de a nu avea o alternativă viabilă. Dacă refuză vor fi ostracizaţi pe toate planurile şi mai devreme sau mai tîrziu vor fi constrînşi de societate şi de lege şi de… stomac să accepte inacceptabilul. Cu multe te poţi lupta dar instinctul de supravieţuire puţini şi-l pot înfrînge – şi ce cîştigă cei din urmă, de fapt: susţinerea unui principiu care va fi îngropat odată cu ei.

        Chiar ieri îmi spunea un amic venit în vizită pe fugă: „Băi, a trebuit să mă vaccinez. De ce? Nu mai suportam să mă scobească în nas odată la două zile. Şi-s al naibii de scumpe şi testele alea. Cu munca eu umblu de colo-colo, prin ţară şi în afară. N-am de ales. Dacă nu muncesc nu mănînc, mor de foame. Am o casă de ţinut, facturi de plătit.” Ce contraargumente găseşti la asta? E simplu: supravieţuirea. Şi exact pe asta se bazează criminalii. 😦

Răspunde!