Cadoul Americii catre lume: moartea dulce

Substanta aceasta pe care romanii o consuma in nestiinta de cauza, a fost initial sintetizata pe post de agent chimic cu aplicatii militare. Fostul secretar al „apararii” americane Donald Rumsfeld, este personal responsabil pentru faptul ca substanta a primit aprobarea autoritatilor de specialitate pentru a fi folosita ca aditiv alimentar. El ocupa pe-atunci pozitia de CEO al GD Searle, compania producatoare a otravii numite aspartam. Sa aflam ce le facem copiilor cu mana noastra, atunci cand le dam 5 lei sa-si ia ceva de la chiosc… Ei ce sa-i faci daca la miere nu ne-a dus capul!

Aspartame at work

Numele meu este Aspartam şi sînt dulce, dulce, dulce.
Cine sînt eu de fapt? Am o poveste frumoasă, romantică, dar şi plină de suspans şi de succes. Sînt produsul ştiinţei. Dacă nu era ea, eu nu mă năşteam… Ce minunat!
Totul a început de la o bacterie periculoasă pentru oameni. Această bacterie frumoasă a fost după aceea modificată genetic. Bacteria, care este mama mea, a fost hrănită apoi cu deşeuri toxice foarte gustoase.

Citește în continuare