Un comentariu cenzurat de ProTV

Ca răspuns la un articolaş publicat pe pagina de net a Protv, am comentat fără să petrec mai mult de 30 sec. şi îmblânzind oarecum tonul – cu toate astea, comentariul nu a fost lăsat să apară.

Articolul citează un calcul făcut de către publicaţia The Economist, calcul conform căruia prin anul 3000 se va naşte ultima româncă, deci vom pieri ca neam. Ce am avut de spus?

Tare le-ar place jigodiior elitiste ca să dispărem, lucru la care se trage tare prin mâncare chimizată, vaccinuri, îndemnuri la emigrare, condiţii de trai grele în ţară, disoluţia familiei, tembelizare ştiinţifică etc.

Pentru a evita soarta pe care ne-au pregătit-o tovarăşii, întâia cerinţă e deşteptarea noastră, iar pentru asta, Lumea după Eufrosin vă stă la dispoziţie. Găsiţi-o uşor cu google, promit că nu o să vă pară rău!

Puţin mai trebuie pentru a ţi se refuza dreptul la opinie zilele astea! Pe ăştia îi sperie adevărul precum Psaltirea pe necuratu’ ! Fără să îmi bat capul prea tare, parcă îmi amintesc că proteve e deţinut de către unu’ Lauder, care mai are şi şcoala la care toate vedetele zilei şi-au trimis copiii pentru a fi indoctrinaţi în elitismul internaţionalist, neapărat prosionist şi deznaţionalizant, care este cerinţa absolută pentru a accede în straturile rarefiate (şi la gândire) ale viitorilor conducători (distrugători) ai României. Când mă gândesc că şi Realitatea a intrat nu demult în buzunarul unui Schwartzenberg…apropo, nu vi se pare că fosta sa consoartă a început să semene teribil şi oribil cu partea femeiască aparţinând religiei în care ea s-a botezat? Aşa mai bate Domnul, căci El are şi haz!

După convertirea la religia mozaică, într-un interviu luat de Marius Tuca, „Diva” Judith (ex Răduleasca) a declarat că nu se mai întoarce la Ortodoxie fiind convinsă mai degrabă de iudaism:
Marius Tucă: Ce faci cu religia? Te mai întorci la ortodoxie?
„Diva” Judith – Nu, nici nu mai încape vorbă.
MT: Şi dacă ar fi să te căsătoreşti din nou?
„Diva” Judith – Nu mai poate fi luat în calcul nimeni din acest punct de vedere. Eu am trecut foarte convinsă la această religie şi cu ea am să mor.
MT: Deci nu va mai fi altă căsătorie?
„Diva” Judith – Dacă va exista, va exista în aceste condiţii. Nu mă interesează o compatibilitate religioasă, ci aceea sufletească. Copilul meu va creşte în aceeaşi religie cu mine şi cu tatăl său”.

Piciorul gras, anyone?

Ei, ce ne facem noi acum că ni s-a dat pe faţă data dispariţiei noastre, acceptăm propaganda asta abjectă, ori ne punem pe treabă, inversând curentul precum face Iordanul de Bobotează?
O Românie nouă, vremea ei a venit!