Copii de doi și trei ani cu crize epileptice este „noua normalitate”


Am primit mai multe rapoarte din partea prietenelor mele asistente medicale despre copii de 2 și 3 ani care au convulsii. Acest lucru se întâmplă NUMAI la copiii vaccinați, iar simptomele încep la 2 până la 5 zile după vaccinul COVID.

Medicii sunt nedumeriți de o serie de crize, erupții cutanate etc. care apar la copiii de 2 și 3 ani.

Singurul lucru pe care acești copii îl au în comun este faptul că li s-a administrat vaccinul COVID cu doar câteva zile înainte (cu două până la cinci zile mai devreme).

Medicii nu-și pot da seama ce cauzează crizele (întrucât nu poate fi vorba de vaccin, deoarece acesta e „sigur și eficient”). Personalul medical nu are voie să vorbească despre aceste cazuri cu presa sau pe rețelele de socializare, altfel vor fi concediați.

O asistentă a postat ceva de genul „cum este legal????” A trebuit să parafrazez pentru a proteja postarea ei.

Acesta este motivul pentru care auziți aceste rapoarte de la mine. Ei nu mă pot concedia.

Nu există nimic în mass-media progresistă despre acest lucru, deoarece asistentele și medicii nu au voie să vorbească despre asta.

Totul va ieși la iveală într-o zi, dar deocamdată toată lumea păstrează tăcerea despre asta, iar medicii sunt instruiți să convingă părinții că nu are legătură cu vaccinul și că ei sunt singurii care au această problemă.

Pentru că așa funcționează știința.

Steve Kirsch

Un răspuns

  1. La varste foarte mici, crizele de epilepsie sunt declansate de prezenta unor malformatii cerebrale congenitale sau a unor infectii cerebrale cauzatoare de leziuni.
    Avand in vedere ca atat inocularile impuse mamelor „impotriva” molimei, fabricate in laboratoare eugeniste, cat si molima in sine pot provoca malformatii la nivelul creerului in formare al fatului si infectii cerebrale la noi nascuti sau copilasii de varste mici, putem presupune ca aceste cazuri semnalate sunt in legatura directa cu ” fenomenul covid n+
    Ma surprinde faptul ca niciun medic nu a subliniat efectul teratogen asupra fatului al antibioticelor prescrise femeilor insarcinate, care prezinta simptome grave ale bolii in chestiune.

Răspunde!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: