Părinți, în loc de a vă trimite copiii într-un mediu ostil și terorizant, faceți asta – scăpăm mai repede de „pandemie”


Se pare că societatea începe să reacționeze serios împotriva măsurilor abuzive, prostești și deliberat răuvoitoare, pe care guvernanții le-au impus asupra procesului de educație. Astfel, Alianța Părinților a emis un document prin care își exprimă dezacordul față de purtarea obligatorie a măștilor, folosirea dezinfectanților, statul în bănci în timpul pauzelor și în final, închiderea copiilor în cuști.

Aveți acum cea mai simplă soluție la îndemână: tipăriți documentul, puneți numele copiiilor Dvs. la rubrica potrivită și solicitați un nr. de înregistrare de la Secretariatul școlii – apoi, pur și simplu, țineți copiii acasă ca să învețe on-line, măcar până trece nebunia. Iar dacă destui facem asta, credeți-mă nebunia va trece mult mai rapid, decât dacă nu reacționăm.

Textul integral al declarației de dezacord mai jos – vorbiți și cu ceilalți părinți – în loc de a ne certa între noi pe premize false („copilul tău îmi infectează copilul meu”), haideți să îi obligăm pe netrebnicii de la guvernare să înceteze mascarada. Puterea e la noi – folosiți-o! 

 

Avand in vedere : 
-Ordinul Comun al.MS si MEC nr. 5487/1494/2020 publicat în MOF partea I 804/01.09.2020 -pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-COV 2 si GHIDUL privind măsurile sanitare și de protecție în unitățile de învățământ, în perioada pandemiei COVID-19, raportat la faptul ca aceste masuri au fost luate fara consultarea prealabila a părinților si consimtamantul expres al acestora, incalcandu-se astfel autoritatea parinteasca;
-Caracterul excesiv si abuziv al instituirii masurilor fortate aplicate copiilor, prin care se aduce atingere securitatii vietii, integritatii fizice, psihice si emotional-afective a copiilor, precum si interesului superior al acestora,
va NOTIFICAM ca NU ne DAM CONSIMTAMANTUL pentru :
1.OBLIGATIVITATEA PURTARII MASTII DE CATRE COPIL. Copilul nostru are dreptul de a respira liber, fara nicio constrangere, de a se putea exprima liber si fara afectarea biologica, psihologica si emotional afectiva  a acestuia.
-Purtarea mastii de catre copii, permanent, timp de mai multe ore consecutiv reprezinta un act de tortura si rele tratamente aplicate minorilor, mai ales prin ingreunarea procesului de respiratie libera, corecta si completa.
-Practica a dovedit ca mastile puse in circulatie pe piata romaneasca sunt neconforme si nu exista niciun studiu de specialitate acceptat la nivel UE care sa ateste ca purtarea mastii previne si apara de SARS-COV-2. 
-Nu exista nici o garantie asumata si prezentata de catre autoritati cu privire la riscurile sau reactiile adverse ale purtarii mastii de catre copii, permanent, timp de mai multe ore consecutiv.
-Masca aduce atingere procesului de invatare si exprimare, astfel incat ascunde mimica fetei, afecteaza pronuntia si altereaza procesul educational.  
-Masurile luate produc un efect psihologic traumatizant asupra copiilor si implicit asupra viitorului acestora, prin savarsirea abuzului emotional de inducere a starii de frica atat fata de o eventuala imbolnavire proprie, cat si de a se face vinovat de imbolnavirea altora.
2.APLICAREA de SUBSTANTE „asa-zis” dezinfectante ASUPRA COPILULUI.
-Nu sunt prezentate standardele dezinfectarii, tipul dezinfectantului folosit, calitatea acestuia, cantitatea maxima permisa a fi utilizata asupra fiecarui copil, procentul de concentratie al produsului utilizat, producatorul, procedura de achizitie, etc., copiii fiind vulnerabili la diferitele praguri și concentrații aplicate, mai ales cei care sufera de anumite afectiuni ale pielii si/sau respiratorii. 
-Nu sunt prezentate omologarile substantelor dezinfectante folosite in unitatile de invatamant si aprobarea de catre autoritatile medicale pe baza de studii de specialitate si de impact.
-Nu sunt aratate studiile la nivel UE care sa ateste indubitabil ca dezinfectarea efectuata atat de des, astfel cum este impusa in ghidul privind măsurile sanitare și de protecție, nu este daunatoare pielii copiilor si care sunt factorii de risc pentru pielea acestora.
-Nu exista nici o garantie asumata si prezentata de catre autoritati cu privire la riscurile sau reactiile adverse ce pot aparea ca efect al aplicarii si/sau aplicarii in mod repetat de substante dezinfectante copiilor, pe termen scurt, mediu si lung.
3.TRECEREA COPILULUI prin TUNEL CU DEZINFECTANTI LA INTRAREA SI IESIREA DIN INSTITUȚIA DE ÎNVĂȚĂMÂNT. 
-Nu cunoastem cum pot fi afectati ochii, caile respiratorii, pielea, producand si un efect psihologic si emotional traumatizant.
-Motivele invocate sunt similare cu cele de la paragraful anterior.
4.EXISTENTA SEPARATOARELOR/PERETILOR DESPARTITORI PENTRU COPIII NOSTRI, indiferent de materialul din care sunt confectionati .
-Inlocuirea mediului care ar trebui sa instituie copiilor o stare de placere fata de actul educational, cu un cadru ostil de tip penitenciar, in care copiii sunt izolati unii fata de altii în cate o cușcă pe care nu au voie să o părăsească, distantati, deposedati de dreptul de a socializa, să nu-și poată recunoaște colegii si cunoaște noii colegi, să nu-și poată cunoaște și recunoaște învățătoarea/profesorii, să se simtă fiecare singur printre necunoscuți….. reprezinta inducerea starii de frica (mai ales frica fata de o eventuala boala si frica de a socializa) si distrugerea prin eliminare a dorintei si placerii de a invata.
-Toate acestea fiind un atentat la interesul superior al minorilor, un act de tortura si rele tratamente aplicate minorilor, care au ca efect producerea de traume psihologice, emotionale, afective si biologice.
5.APLICAREA asupra copilului a ORICARUI ACT DE NATURĂ MEDICALA (termoscanare, vaccinare, administrare de medicamente, etc.), inclusiv triaj epidemiologic FARA PREZENTA SI ACORDUL EXPRES al NOSTRU – PARINTII/REPREZENTANTII LEGALI.
6.Efectuarea PRESIUNILOR PSIHICE asupra COPILULUI NOSTRU prin aplicarea REGULILOR din GHIDUL privind măsurile sanitare și de protecție în unitățile de învățământ, precum si exprimarea fata de copil a oricarui tip de AMENINTARE cu privire la INCALCAREA dispozitiilor prevazute in acest GHID. Nu puteti impune copiilor sa nu respire, sa nu se joace, sa nu rada, sa nu se îmbrățișeze, etc, cu colegii/prietenii sai.
7.EXERCITAREA ACTULUI EDUCATIONAL de catre CADRELE DIDACTICE cu MASCA si/sau VIZIERA, acestea afectand grav pronuntia, procesul de invatare, exprimarea corecta prin distorsionarea sunetelor, etc. , fluxul de comunicare dintre cadrul didactic si elevii sai fiind opturat/blocat si drept urmare, actul educational de transmitere si receptare a cunoasterii fiind absolut compromis.
-Stiintific este demonstrat ca blocajele de comunicare dintre semeni pot produce stress, frica, tulburari psiho-emotionale cu efecte de manifestare anti-sociala, mai cu seama la copii si adolescenti.
8.INTERDICȚIA intrarii PARINTILOR in scoala .
-Scoala este o institutie publica intretinuta din bani de la bugetul de stat, buget alimentat din taxele si impozitele noastre.
-Scoala nu este penitenciar.
-Este dreptul parintilor sa verifice si sa urmareasca îndeaproape mediul, conditiile si modul in care copiii isi desfasoara activitatile extra familiale, implicit si la scoala.
-Este dreptul parintilor de a cere si primi informatii cu privire la proprii copii, pentru perioada in care acestia sunt incredintati unitatii de invatamant la care sunt inscrisi.
-Este obligatia conducerii unitatii de invatamant si a cadrelor didactice de a inlesni si sprijini accesul liber al parintilor in scoala, punand la dispozitie toate informatiile cu privire la copil.
9.Ca ORICE PERSOANA, in afara celor instituite de noi cu aceste drepturi, sa exercite presiuni de orice natura asupra copilului nostru, sa ia decizii in ceea ce-l priveste fara instiintarea, consultarea si acordul nostru expres exprimat, sa il izoleze, sa il transporte, sa il duca la spital etc, cu alte cuvinte INTERZICEM supunerea copilului la orice act de orice natura sa ii afecteze integritatea fizică si psiho-emotionala.
10.INCEPEREA si desfasurarea ANULUI SCOLAR 2020-2021 in forma impusa/recomandata de ORDINUL comun al MS SI MEC 5487/1494/2020, mai ales ca acesta menționează in preambul faptul ca „nicio activitate in comunitate nu este absolvita de riscuri „ și „implementarea măsurilor recomandate în acest ghid nu elimină riscurile de transmitere a virusului sars-cov-2, ci doar contribuie la diminuarea acestora.” 
-Nu suntem de acord cu nici una dintre formele de „scenariu” impuse prin acest Ordin comun mai sus mentionat, in conditiile stabilite excesiv si abuziv de catre autoritati, sub egida apararii sanatatii publice, masurile adoptate si care se impun a fi implementate, viciaza dreptul la invatatura al copiilor si adolescentilor datorita actelor de tortura si rele tratamente aplicate minorilor, la care acestia urmeaza a fi supusi.
Pe cale de consecinta, pentru toate motivele mai sus aratate si pentru nealterarea eticii si moralitatii, raportat la o justa cauza, in conditii de legalitate, VA INFORMAM ca NU ne dam consimtamantul ca minorul/minora …………………………………. sa participe fizic si direct, in cadrul unitatii de invatamant la desfasurarea orelor de curs.
Pana la revocarea masurilor abuzive si revenirea de indata la o situatie normala de desfasurare a programului de invatamant, cu respectarea nealterata a tuturor drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului in general si a copiilor in mod special, VA INFORMAM ca optam exclusiv temporar pentru forma de lectii on line (SCENARIUL 3 din Ordinul Comun al.MS si MEC nr. 5487/1494/2020 publicat în MOF partea I 804/01.09.2020), ca alternativa de forta majora pentru asigurarea securitatii si integritatii copilului nostru pe de o parte, iar pe de alta parte, pentru asigurarea dreptului si accesului copilului nostru la invatamant, drept si acces opturat de insasi autoritatile statului prin masurile abuzive impuse.
In temeiul art.32 din Constitutia Romaniei, ca unitate de invatamant de stat, aveti obligatia de a asigura forma de lectii on line asa cum este prevazut in SCENARIUL 3 din Ordinul Comun al.MS si MEC nr. 5487/1494/2020 publicat în MOF partea I 804/01.09.2020.
Prezenta notificare reprezintă pe de o parte înștiințarea dumneavoastră cu privire la optiunea pentru forma de parcurgere a lectiilor, iar pe de alta parte înștiințarea dumneavoastră și punerea în întârziere cu privire la dispozițiile excesive si abuzive date prin Ordinul Comun al MS si MEC nr. 5487/1494/2020 si Ghidul anexa, la situația de fapt creată, precum și la prejudiciul iminent ce poate fi generat asupra securității vieții copiilor, astfel încât să nu puteți să spuneți că nu aveți cunoștință de situația învederată.
SOLICITAM inregistrarea prezentei NOTIFICARI si comunicarea de indata a  numarului de inregistrare.

5 răspunsuri

  1. Nepoata mea , a inceput scoala pe 14 Septembrie cu PREZENTA FIZICA LA CLASA , dupa dorinta expresa a lui Klaus Werner Johannis , a domnului LOrban si-a doamnei Monica Anisie . Raed Arafat si Nelu Tataru n-au fost de aceeasi parere . Luni 21 Septembrie incepea saptamana online insa…nici un profesor n-a aparut pe ecranul tabletei pe care , oricum o cumparaseram noi , FAMILIA deci , nu-i fusese pusa la dispozitie GRATIS d e catre Guvern sau Ministerul Invatamantului . Stiti ceva , este si acesta un mod de-a protesta al profesorilor , acea atat de anuntata greva din invatamant ? Va raman multumitor pentru orice fel d e informatii in acest sens .

  2. Adica parintii amaratilor de copii din sate cu nume evocatoare precum Glodu, Surpata, Bantau, Piscuri, sa opteze pentru invatamantul on line??!!!
    Pe ce lume traim?
    Ii si vad pe copiii care primesc de la patronii milostivi de restaurane pungi cu resturi de mancare pentru familiile lor bransate pe ordinatoare in cochetele apartamente din Ferentari, studîind relaxati on line …
    Nu era mai simplu ca semnatarii documentului sa incheie mesajul ferm, declarand ca in unanimitate vor trimite copiii la scoala pe propria raspundere fara masti, angajandu-se sa verifice familia si medicul generalist starea acestora de sanatate?
    Ar putea institutiile de invatamant sa impiedice elevii sa intre in scoli?
    Din text reiese ca sunt hotarati dar si prudenti.
    On line nu este o solutie pedagogica pentru copii care au nevoie sa comunice fizic intre ei,sa cante,sa se joace, sa mearga in excursii , sa participe la activitati care sa le dezvolte imaginatia,empatia .
    Se vede ca la elaborarea textului au participat parinti instruiti, probabil cu studii juridice si vedere comuna de pe terasele caselor de vacanta.

    • Exact la asta m-am gândit și eu, dar felul în care îți folosești imaginația pentru a pătrunde mai adânc în miezul situației, mă dă gata! Concluzia e atît de adevărată încât nici nu mai trebuie o confirmare.

      • Multumesc draga Eufrosin pentru elogiul pe care il aduci dascalilor mei.
        Permite-mi sa ii amintesc pe doamna Eliza Otobacu, Mircea Santimbreanu si pe domnul profesor de muzica Antipa ,omul care facuse ani multi de puscarie si ne invata colindele crestine ,coruri din opere si monta piese de teatru istorice.
        Scoala in care au predat acesti sfinti se afla pe ce a mai ramas din dealul cartierului Uranus si noile generatii sunt inca binecuvantate prin sunetul clopotelor de la Manastirea Antim si de la bisericuta din fata viitoarei Catedrale, careia mie imi place sa ii zic Bazilica.

Răspunde!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: