Bomba din guvernul Germaniei: criza Coronavirus a fost o alarmă falsă.


Guvernul Germaniei se află zilele acestea în plin mod de control al pagubelor create de scurgerea unei analize efectuate de către un grup de specialiști din cadrul ministerului de interne german, numit KM 4. Analiza a fost scursă către publicația Tychi’s Einblick, după ce s-a lovit de un zid al tăcerii în interiorului guvernului (traducere computerizată):

Mesajul principal al analizei este: „Efectele observabile ale COVID-19 nu oferă dovezi suficiente că – în ceea ce privește efectele asupra sănătății asupra societății în ansamblu – ar fi mai mult decât o alarmă falsă”.

Un vorbitor din „Unitatea KM 4:
Protecția infrastructurilor critice Ministerul Federal al Internelor, pentru construcții și locuințe”, după încercările nereușite de a vorbi superiorilor despre analiza sa alarmantă și extinsă, a trimis acest lucru „echipei de criză și specialistului meu grupuri de lucru la nivel federal (în toate ministerele) și cu statele federale (toate statele federale). ”Cererea sa de a prezenta apelul de alarmă către ministru a fost respinsă fără a verifica conținutul. Un informator dintre cei contactați a scris analiza explozivă pentru TE.
Următoarea scrisoare de la IMC a fost trimisă tuturor destinatarilor, confirmând analiza ca fiind autentică.

Stimați Domni și Doamne,
Aș dori să subliniez că aceasta este o lucrare scrisă de un singur angajat. Angajatul nu a fost implicat în echipa de criză și nici nu a fost comandat sau autorizat să pregătească sau să publice o astfel de analiză. Aceasta reflectă viziunea sa privată, nu cea a Ministerului Federal al Internelor, pentru construcții și locuințe.

Al dumneavoastră
În numele

XXXXXX (numele șters în mod editorial)
___________________
Echipa comună de criză a IMC / BMG
Zona personalului 4
Telefon: +49 30 18 681 XXXXX (număr șters editorial)
E-mail: 4.Krista@bmi.bund.de

Vorbitorul își justifică abordarea cu două observații finale:
„Există două motive majore pentru care aceste informații sunt trimise direct fără a consulta mai întâi alte agenții relevante:

1. Există un pericol iminent! În prezent, presupuse măsuri de protecție cauzează daune grave suplimentare, de la sănătate materială la un număr mare de decese evitabile. Aceste decese sunt declanșate de acțiunea de gestionare a crizelor și sunt responsabile pentru aceasta de îndată ce sunt disponibile cunoștințele despre problemele tratate în analiza transmisă – și de la expeditorul acestor informații, care face parte din gestionarea crizelor. Acțiunea de remediere este posibilă numai dacă cunoștințele existente sunt transmise și notate. Toate posibilitățile de intervenție în amonte au fost epuizate de expeditor.

2. Având în vedere constatările factuale ale prezentei analize și a deciziilor politice care se opun acestora, străinii răniți se pot teme că obiectivul de protecție definitoriu al gestionării naționale a crizelor nu mai este siguranța și sănătatea populației, ci credibilitatea. și acceptarea de către partidele guvernamentale și membrii guvernului. Astfel de percepții, care nu sunt iraționale în sine, pot da naștere unei dinamici nefavorabile într-o comunitate bazată pe coeziune, care poate fi bine limitată, în special cu decizii de urmărire rațională ale managementului de criză și politică – bazate pe analize complete. “

Mesajul principal al analizei este: „Efectele observabile ale COVID-19 nu oferă dovezi suficiente că – în ceea ce privește efectele asupra sănătății asupra societății în ansamblu – este mai mult decât o alarmă falsă”.

Rezumatul rezultatelor analizei

1. În trecut (din păcate, contrar cunoștințelor instituționale mai bune), gestionarea crizelor nu a dezvoltat instrumente adecvate pentru analiza și evaluarea riscurilor. Rapoartele de stare, în care ar trebui rezumate toate informațiile relevante pentru luarea deciziilor, se referă doar la o mică secțiune a gamei amenințătoare de riscuri în actuala criză. Pe baza informațiilor incomplete și improprii din imaginile situației, în mod fundamental nu este posibilă o evaluare a pericolului. Fără o evaluare corectă a riscurilor, nu poate exista o planificare adecvată și eficientă a măsurilor. Deficitul metodologic afectează fiecare nivel la un nivel superior; Până acum, politica a avut șansele mult reduse de a lua decizii corecte de fapt.

2. Efectele și efectele observabile ale COVID-19 nu dezvăluie suficiente dovezi că – în ceea ce privește efectele asupra sănătății asupra societății în ansamblu – este mai mult decât o alarmă falsă. Probabil că noul virus nu a prezentat în niciun moment un risc pentru populația care a depășit nivelul normal (cifra comparativă este rata obișnuită a decesului în DEU). În mod esențial, Corona ucide oamenii care mor statistic anul acesta, deoarece au ajuns la sfârșitul vieții, iar corpurile lor slăbite nu mai pot face față stresului zilnic aleatoriu (inclusiv cei aproximativ 150 de viruși aflați în prezent). Pericol de Covid-19 a fost supraestimat. (nu mai mult de 250.000 de decese cauzate de Covid-19 la nivel mondial într-un sfert, împotriva a 1,5 milioane de decese în timpul valului de gripă 2017/18). Pericolul este, evident, nu mai mare decât cel al multor altor virusuri. Avem cel mai probabil de-a face cu o alarmă falsă globală, care a rămas nedetectată mult timp. – Rezultatul acestei analize a fost verificat de KM 4 pentru a fi plauzibil științific și, în esență, nu contrazice datele și evaluările de risc transmise de RKI.

3. Faptul că presupusa alarmă falsă a rămas nedetectată timp de săptămâni se datorează în principal faptului că cadrul aplicabil pentru acțiunea echipei de criză și gestionarea crizelor într-o pandemie nu conține instrumente de detectare adecvate care declanșează automat o alarmă și inițiează imediat încetarea măsurilor, de îndată ce fie o avertizare pandemică se dovedește a fi o falsă alarmă sau este de prevăzut că daunele colaterale – și în special părți care distrug viața umană – amenință să devină mai mari decât sănătatea și, în special, potențialul mortal a bolii analizate.

4. Daunele colaterale sunt acum mai mari decât beneficiile aparente. Această determinare nu se bazează pe o comparație a pagubelor materiale cu vătămarea corporală (viața umană)! O comparație a deceselor anterioare cauzate de virus cu decesele datorate măsurilor de protecție ordonate de stat (ambele fără o bază de date sigură) confirmă constatarea. Mai jos este atașată o compilație similară a daunelor colaterale legate de sănătate (inclusiv decesele) verificate de plauzibilitate de către oamenii de știință.

5. Daunele colaterale (complet inutile) cauzate de criza corona au devenit acum gigantice. O mare parte din aceste pagube se vor manifesta doar în viitorul apropiat și îndepărtat. Acest lucru nu mai poate fi prevenit, ci doar limitat.

6. Infrastructurile critice sunt liniile de viață vitale ale societăților moderne. Cu infrastructurile critice, actuala securitate a aprovizionării nu mai este dată ca de obicei, ca urmare a măsurilor de protecție (anterior, o reducere treptată a securității de bază a aprovizionării, care poate fi reflectată în situațiile de stres viitoare, de exemplu). Rezistența sistemului global extrem de complex și puternic interdependent al infrastructurilor critice a scăzut. Societatea noastră trăiește acum cu o vulnerabilitate crescută și riscuri implicite mai mari ale infrastructurilor vitale. Aceasta poate avea consecințe fatale dacă apare o pandemie cu adevărat periculoasă sau o altă amenințare la nivelul redus de reziliență acum redus la KRITIS. Secretarul general al ONU, António Guterres, a ridicat un risc fundamental în urmă cu patru săptămâni. Guterres a spus (conform unui raport de știri zilnic din 10 aprilie 2020): „Punctele slabe și slaba pregătire expusă de această pandemie oferă o perspectivă asupra a cum ar putea arăta un atac bioterorist – și [aceste slăbiciuni] ar putea crește riscul acestuia”. Analizele noastre reprezintă o deficiență gravă în DEU, lipsa unui sistem adecvat de analiză și evaluare a pericolelor în situații de criză (a se vedea mai sus).

7. Măsurile de protecție ordonate de stat, precum și diversele activități și inițiative sociale, care, ca măsuri de protecție originale, provoacă daune colaterale, dar acum au pierdut tot sensul, sunt încă în mare măsură în vigoare. Este recomandat să fie ridicate complet pe termen scurt pentru a preveni daunele asupra populației – în special decese suplimentare inutile – și pentru a stabiliza situația potențial precară din infrastructura critică.

8. Deficitele și eșecurile în gestionarea crizelor au dus, prin urmare, la comunicarea informațiilor incorecte și au provocat astfel dezinformarea în rândul populației. (O acuzație ar putea fi: statul s-a dovedit a fi unul dintre cei mai mari producători de știri false în criza corona.)

La noi oare se știa deasemenea că criza este una falsă și că doar au fost urmate „sugestiile” cancelariei? Cu ce preț pentru România!

2 răspunsuri

  1. De cand cu PLANdemia a aparut un video filmat cu telefonul de un participant la o ‘lecture’ intr-o sala a Pentagonului despre un vaccin care altereaza sentimentele religioase ale oamenilor. Are si o descriere aproximativa (desi usor senzationalista).

    Pentagonul s-a grabit sa dea o dezmintire ca video ar fi fals. Dar sala in care s-a tinut cursul, prezentatorul lecturii, subiectul ei precum si anturajul militar seamana foarte bine cu cele din video-urile cu dr James Giordano, ceea ce dovedeste foarte bine ca nu e fals. Istoria Pentagonului, la fel ca cea a mai tuturor fortelor armate moderne, demonstreaza ca sunt profund interesati de controlul creierului uman sub orice forma.

    Aici este originalul acestui video, postat ACUM NOUA ANI pe YT si in care se explica folosirea unui virus respirator si crearea unui vaccin care sa suprime activitatea genei VMAT2 ce se pare ca e a „credintei in Dumnezeu”.

  2. Presedintele Trump a declarat ca vaccinul impotriva coronavirusului e o prioritate si SUA au donat miliarde de dolari la diverse companii care il fac, inclusiv una conectata cu Pentagonul si care va fi favorizata.
    Trump a mai spus ca va mobiliza armata ca sa administreze vaccinul in mare viteza la toata lumea, incepand cu batranii si bolnavii cronici.
    https://finance.yahoo.com/news/trump-says-mobilize-u-military-105043185.html

Răspunde!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: