Cum sângerează averea României: canalul Dunăre – Marea Neagră


Cu o lungime de 64 de kilometri, canalul Dunăre – Marea Neagră este al III-lea canal ca mărime din lume după Suez și Panama. Supranumit „Magistrala Albastră”, canalul a fost inaugurat la 26 Mai 1984.

O scurtă analiză economică făcută de către comentatorul SCHUSTER relevă amploarea pierderilor suferite de economia României prin exploatarea fără cap ( sau maidegrabă intenționat păguboasă ) a acestei resurse naționale:

– Taxele colectate din navigarea canalului Dunăre-Marea Neagră : 3.000.000 Dolari / an
– Taxele colectate din navigarea canalului Canalul Suez: 5.129.700.000 Dolari / an

Canalul Dunare -Marea Neagra scurteaza drumul pe apa spre Europa cu mii de km.
Constanta e cel de-al doilea PORT al EUROPEI dupa Amsterdam…si cred inainte de Hamburg…
„În 2012, Autoritatea Canalului Suez a strâns 5.129,7 milioane USD pentru trecerea unui total de 17.225 de nave, în medie, aproximativ 298.000 USD pe navă.”

 

Canalul Dunăre-Marea Neagră

„S-au excavat 294 milioane m3 la canalul principal și alte 87 milioane m3 la ramura nordică, Poarta Albă-Midia Năvodari (mai mult cu 25 milioane decât la Canalul Suez și cu 140 milioane decât la Canalul Panama) și s-au turnat 5 milioane m3 de betoane.”

„Construirea canalului a necesitat o investiție de circa 2 miliarde de dolari. Estimările inițiale prevedeau recuperarea investiției în 50 de ani. Exploatarea canalului aduce însă venituri anuale de circa 3 milioane de euro, ceea ce presupune o durată de recuperare a investiției de peste 600 de ani. „

Canalul Suez are pe an un trafic de ca. 1050 milioane tone de Marfuri…si incaseaza 5.129.700.000 Dolari

Canalul Suez incaseaza 5 milioane de Dolari pentru fiecare milion de tone de Marfuri.

Portul Constanta are un trafic de 46 milioane de tone.

Pe Dunare, mai ales pe Canalul Dunare Marea-Neagra, sunt transportate 13,2 milioane de tone de marfuri pentru care primim 3 milioane de Dolari.

Canalul Dunare-Marea-Neagra incaseaza pentru fiecare 1 milion de tone de marfuri numai 0,22 milioane de dolari

Canalul Suez: Taxe 5.000.000 Dolari/1 Milion de Tone Marfa.
Canalul Dunare Marea-Neagra: Taxe 220.000 Dolari/1 Milion de Tone de Marfa.

Taxa pentru canalul Dunare-Marea-Neagra ar trebui sa fie de 66.000.000 de Dolari/an.

Suntem in fiecare an FURATI cu cel putin 63.000.000 de Dolari numai si numai pentru canalul Dunare-Marea-Neagra.

la Taxa de 66.000.000 de Dolari…in 35 de ani ar fi adus Taxe (totale-na) de 2,3 miliarde de Dolari.. deci ar fi (fost-na) recuperata INVESTITIA in mai putin de 35 de ani.

autor: SCHUSTER

4 răspunsuri

  1. eufrosine, jeg securist, lasa bolsevismele – sa construiesti tu cu familia ta canale nemernicule! ai fost descoperit! hai jet!

    • An nou fericit și ție! Credeam că după 30 de ani de democrație a dispărut mentalitatea asta de trimitere la muncă silnică a celor care spun adevărul. Cu regret, se vede că nu. Am fost descoperit, cred că ai vrut să spui demascat – felicitări!

      • Da asta am vrut sa spun – demascat. Tocmai ca nici eu nu sunt de acord cu trimiterea la munca silnica iar canlaul asta nenorocit pe care tu il lauzi, asa a fost construit! De aceea si reactia virulenta dublata de pseudonimul insultator! An nou fericit si tie si ai te rog in vedere urmatorul aspect : Daca „magistrala” mortii nu se construia, mai mureau atatia oameni si ar mai fi exploatat in paguba? Fii sigur ca daca se construia pe bani munciti nu cu sclavi cum erau romanii de rand in comunsim, acum canalul ar fi fost un model de eficienta economica! Stii de ce? pentru ca atunci cand construiesti din buzunarul propriu nu lasi constructia din mana fara lupta. Dar cand e moca pe spinarea sclavilor prosti si lasi care in loc sa aleaga moartea au ales umilinta, te doare fix unde nu rasare soarele si nic macar acolo!

        • „Dar cand e moca pe spinarea sclavilor prosti si lasi care in loc sa aleaga moartea au ales umilinta..”

          Cei care au murit și muncit acolo nu au fost nici proști, nici lași și nicidecum sclavi – au fost trimiși acolo tocmai pentru verticalitatea lor. În pușcăriile și lagărele comuniste au murit cei mai buni români.

          Îți recomand un film care e mult prea ușurel în abordarea crimelor petrecute la canal, dar pentru cei care nu pot digera carne, e totuși ca un fel de fărâmițe de pui cu orez fiert.

          Poarta albă:

Lasă un răspuns la Eufrosin Anulează răspunsul

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: