Zborul prăbușit MH 17 – cineva minte de îngheață apele.


Nu e folositor să dai cu presupusul în vreme ce tot soiul de idioți asortați au deja certitudinea că rușii singuri și de capul lor, ar fi doborât aeronava Boeing 777-200, aparținând Malaysia Airlines, a II-a catastrofă majoră într-un interval de timp relativ scurt, în care în mod extrem de ciudat, a fost implicată această linie aeriană în ciuda statisticilor și a verosimilității.  E totuși bine să facem observații și să ne punem întrebări  –  după cum rage mass-media aservită băieților, e greu de crezut că vom afla vre-odată adevărul din surse oficiale.
 
    Să începem cu date concrete, în măsura în care avem acces la acestea:
 
 Există 2 saituri majore de urmărire în timp real a aeronavelor civile :  Flightradar24 si Flightaware.   Acestea sunt de acord cu locul și cu timpul în care MH 17 s-a prăbușit – voi prezenta imagini extrase din istoricul ambelor saituri. Nu întru în detalii asupra tehnologiei folosite căci nu e scopul aici, doar menționez că această se numește ADS-B și că recepționează în timp real semnalele transmise de toate aeronavele civile, în felul următor (pregătirea tehnică ajută oarecum ) :

 

ADS-B-I      ADS-B-II

Rezultatul este urmărirea în timp real pe internet a tuturor aeronavelor astfel echipate, înspre deliciul celor pasionați de subiect:

ADS-B_aircraft_detection_Europe

Este posibilă și urmărirea tot „live”, a conversațiilor dintre controlorii de trafic aerian (ATC) și piloții acestor aeronave, aici. După această succintă introducere, haideți să vedem ce am descoperit analizând înregistrările făcute de cele 2 saituri menționate mai sus:

 17 Iulie, ziua fatală pentru cei 298 de oameni aflați la bord:

 

MH17_17 July_Flightaware

Flightaware-17 Iulie

Flightradar24 - 17 Iulie

Flightradar24 – 17 Iulie

   Observați că atât traiectoria cât  și punctul terminal al acestui zbor, sunt neschimbate. Faceți apel la reperele geografice, precum capătul ascuțit al Mării Azov – se vede ușor cum linia se întrerupe în acelaș loc. Acum, să trecem la data precedentă, 16 Iulie, în care se spune că MH 17 ar fi parcurs o rută diferită de cea din ziua prăbușirii:

Flightaware - 16 Iulie

Flightaware – 16 Iulie

 Ați remarcat cum avionul taie prin Marea Azov?  Aceasta nu este însă și varianta oferită de saitul competitor, care indică o rută mult mai la nord, dar totuși încă peste zona de război Donetsk/Luhansk (Donbas) – luați din nou ca reper, capătul ascuțit al Mării Azov:

MH17-16 Iulie_Flightradar24

MH17-16 Iulie_Flightradar24

 

Discrepanța dintre cele două saituri, e și mai evidentă în ziua de 15 Iulie:

 

MH17_15 July_Flightaware

MH17_15 July_Flightaware

 

MH17_15 July_Flightradar24

MH17_15 July_Flightradar24

Îmi vine greu chiar acum să înțeleg cui se datorează discrepanțele acestea, dar este totuși clar că zborurile civile nu aveau ce căuta peste o zonă de război și că guvernul marionetă al Ucrainei, a acționat în modul cel mai iresponsabil, permițându-le. La fel și Eurocontrol, organizația Europeană de control centralizat al traficului aerian, precum și Organizatia Internationala a Aviatiei Civile,  aparținând ONU, care ambele au declarat Ucraina ca fiind spațiu sigur de zbor, în ciuda faptului că 10 avioane și elicoptere militare au fost doborâte acolo în ultimele săptămâni.

 
 Nu acelas lucru s-a întâmplat când norul vulcanic Eyjafjallajökull originând din Islanda, a provocat anularea zborurilor a peste 10 milioane de pasageri, în 2010, la ordinele autoritătilor mai sus mentionate.  Ciudat că un război regional nu constituie un factor în alegerea judicioasă a rutelor de zbor decât după o catastrofă majoră, pe când un nor vulcanic care în realitate se disipase demult, a stârnit o adevărată isterie. Acum Ucraina este stat non-grata pentru cursele aeriene, cel puțin în partea sa de est, păcat că atât de târziu:

 

Ucraina_fara zboruri

 Să urmărim cum va decurge treaba în continuare – faptul că Moscova susține că are deja în posesia sa una dintre cutiile negre ale avionului, poate fi mai degrabă o asigurare că datele înregistrate pe aceasta, nu vor fi alterate de către băieții de mingi ai celor care în prima oră de la eveniment își urlau prin toată mass-media corporatistă, certitudinile asupra vinovaților. Să vedem cine va fi invitat să le analizeze: nu bag mâna în foc pentru ruși, dar nici cu ăștialalți nu îmi e rușine. Sau poate că îmi e.

5 răspunsuri

  1. Incerc sa va dau cateva elemente care ridica semne de intrebare. Dincolo de intrebarea de bun simt a lui Eufrosin, care se refera la repartitia unui culoar de zbor in zona de razboi, mai sunt diverse reactii…dubioase:
    – La putine ore de la eveniment, Porosenko stia deja ca avionul a fost doborat, inainte ca oricine altcineva decat separatistii pro-rusi din zona sa ajunga la locul prabusirii. Stia si tipul de racheta folosita, tip Kub. Interesant este ca exista mai multe tipuri de astfel de rachete, una singura, Kub M4, fiind capabila sa ajunga la altitudinea de croaziera a avioanelor civile (peste 10000 m), restul avand altitudinea maxima de 8000 m. Dupa aparitia unor reactii pe mediile de socializare care aratau o oarece documentare, au sucit-o, spunand ca e vorba de rachete BUK. Hmmmm!
    – De asemeni, la foarte putin timp de la eveniment, au aparut pe mediile online inregistrari facute – zice-se – de serviciile secrete ucrainene, din care se pretinde a rezulta ca separatistii pro-rusi au doborat avionul. Mie conversatiile mi s-au parut destul de neutre referitoare la subiect, si fara o referire clara…Ciudat este, insa, timpul scurt in care clipurile au aparut pe online. Ai zice ca ucrainenii au u serviciu specializat pentru a face publice inregistrarile obtinute…
    – In timpul conferintei de presa de la Bucuresti, ambasadorul Ucrainei a precizat ca Ucraina nu a avut avioane militare in zona, in timpul evenimentului. Chelul isi pune mana in cap?
    – A doua zi de la eveniment, au aparut deja trolii pe mediile de socializare, acuzand Rusia ca e stat terorist. Hmmm! Vi se pare cunoscuta lozinca?
    – Avionul prezidential rus si-a intersectat traseul cu cel al cursei Malaysian Air deasupra Poloniei, la o diferenta de vreo 20 minute, iar coloritul lor era extrem de asemanator. Cum o racheta se trage de la o distanta unde e greu de citit textul de pe avion, e plauzibil ca cei ce au tras au putut confunda avioanele, caz in care cursa Malaysian sa fi fost o simpla victima a vreunui sistem electronic sofisticat de protectie a avionului prezidential rusesc. Varianta a aparut pe siteuri rusesti, dar merita mentionata. Ceea ce e de precizat este ca Putin se intorcea de la Fortaleza, unde semnase acordul de infiintare a unei Banci Mondiale impreuna cu China, India, Brazilia si Africa de Sud.

    Ceea ce mie mi se pare clar in toata povestea este ca…nimic nu va fi clarificat!

    • Bune punctari, dealtfel intentionez sa urmaresc subiectul – sunt convins ca cine va avea minte sa priceapa, va sti ce s-a intamplat, precum avem o idee destul de buna despre 11 Sept., chiar daca nu in amanunte. Conteaza esenta, restul sunt detalii. Asa si aici, vom sti cine sunt adevaratii vinovati. Prea au sarit cu textele arhicunoscute ca dirijati, acest cor de degenerati.

  2. Concluzia pe care o trag eu din toata mascarada asta este ca nu Ucraina sau cei 298 de morti sunt in prim planul celui care a orchestrat toata tragedia asta, ci viitoarea izolare si apoi dezmenbrare a Federatiei Ruse. Sunt prea multe elemente care pot fi comparate cu alte tragedii provocate cu un anumit scop ( vezi 11 septembrie ) si prea multe elemente afisate imediat pe care nu puteau fi cunoscute in acel moment decat de un participant sau initiator al acestei tragedii.

    • Cat si de noi, acum. Un comentariu de calibru.

    • Sa dezmembreze Rusia? Chiar cu riscul unei ploi cu bombe atomice peste supraaglomeratele metropole? Pai la ce le mai trebuie halci din Rusia la niste epave ce vor apare pe tot globul dupa dezastrul atomic? Pe glob va fi doar moarte in asteptare si batai cu ciomege ptr mancare.

Răspunde!

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: