Noi și Rușii: păcat, mare păcat.


Următoarea știre e bine de digerat. Îmi pare rău că lucrurile stau astfel, relațiile între țări vecine cu moștenire comună ortodoxă, ar trebui să fie cu totul altfel . Se mai identifică Rusia cu cancerul comunist  sau doar guvernul ei ? Judecați și Dvs. –  mai bine ne-am închina împreună aceluiaș Dumnezeu, decât să fim stăpâniți de către aceiaș vrăjmași , orice culoare și-ar asuma aceștia (pământiu le șade cel mai bine.) :

Asa-i sta bine!

Asa-i sta bine!

Pe 9 mai, în Piața Marii Adunări Naționale se preconizează o manifestaţie de amploare, Ambasada Rusiei la Chişinău va organiza un concert dedicat «Zilei Victoriei» URSS împotriva Germaniei naziste, cel mai grandios eveniment organizat de către ruși, de 20 de ani încoace. Finanțarea evenimentului vine în primul rând de la Moscova, iar în al doilea, de la Unibank și Fundația evreiască Miron Shor.

La acest eveniment vor concerta doi renumiți artiști din fosta URSS, Iosif Kobzon și Lev Leșcenco (ambii evrei), iar la concert sunt așteptate peste 10.000 de persoane. Cireașa de pe tort rămâne, însă vizita (neoficială) a vice-președintelui Federației Ruse, Dmitri Rogozin, un antiromân declarat, cel care în 1992, în timpul conflictului de pe Nistru, aduna detașamente de cazaci în toată Rusia, aducându-i, personal, la Nistru, să lupte cu vrăjmașul român

sursa comentariu: Gandul

Anunțuri

30 răspunsuri

  1. N-as zice cä e päcat, ci tragedie. Si NU doar pentru noi: rusii au fost un blestem pentru TOATE neamurile si statele cu care au interactionat. Iar pentru Orthodoxie, rusii (cu puzderia de secte si super-erezii si cu cäderea din Credintä, usor de constatat azi) au fost si sunt un … dezastru, nu?

    Sä te duci la Athos si sä nu gäsesti altceva mai bun de fäcut decât sä-ti tragi pistä de elicoptert pe acoperisul „mânästirii” (bäncii) e dovada unei josnicii greu de imaginat, asa-i?

    Singurul lucru care-i face oarecum prizabili e opozitia si contra-balansul pe care le fac/oferä la Euroroarea globalistä. Färä rusi, Siria ar fi azi un land al Commenwelthului, lafel si Persia färä (altminteri bestiile de) chineji, nu?

    Si iatä cum conditia alegätorului (nu doar) român (blestemul de a alege räul cel mai mic) e valabilä si dincolo de politica internä. ..

    Mi-e silä sä închei asa, dar n-am ce face.

    PS: cine se oferä sä arunce mumia din pozä la groapa cu var / cu furnici? Eu mä angajez sä pun la dispozitie groapa.

  2. And what’s the point?

    • Daca tot nu l-ai recunoscut, nu are rost sa mai explic. Totusi, incearca sa vizualizezi ca vecinii tai din spatele casei, sunt numerosi, tatal halterofil, baietii boxer, luptator si karatist, verii sparg lemne, iar cumetrii indoaie otel. Cand fac chefuri, sunt foarte zgomotosi, dar altfel te lasa in pace.

      Ce faci – te razbuni pe ei tunzand iarba cand dorm si intri in clanul cel mai tare de golani din oras, sau le mai imprumuti o unealta, mai bei un pahar de vin cu ei, le aduci bunica acasa, cand o vezi cu sacosele in piata ?

  3. Am auzit ca noul slogan la moda la Chishinäu e „Moarte canibalilor români!” si ca a fost lansat cu ocazia Zilei Victoriei (când Glorioasa Armata Rosie a reusit sä räpuna Europa, cu tot cu România).

    Päcat (pe undeva) ca manifestul nu a fost lansat la Budapesta, la Paris sau la Miercurea Ciuc, nu?

    ============================================================

    Se vede ca am avut dreptate – animozitatea dintre noi si rusi, e intretinuta de ‘alde astia, pe langa cei pe care Lenin (‘al de-a crapat cu creierul cat o nuca, fiind mancat de sifilis), ii numea idioti folositori.- Eufrosin

  4. Apara-ma de gaini ca de caini nu ma tem. Sunt forte care vor sa incinte spiritele, iar actiunea genereaza contraactiune, si se porneste ca bulgarele de zapada de nu mai intelegi de unde a inceput. provocatorii ca de obicei – sunt de-o rasa si-un nas.

    • „de-o rasa si-un nas.” – splendid! 🙂

      • Iată o scurtă reprezentare.
        Cărpineanu, primarul satului cărpineni – a organizat o parodie numită marșul vieții în satul respectiv. http://bit.ly/10LziI1
        Făptura asta, în numele românilor îi alungă pe ruși acasă: http://bit.ly/12mmkUb
        Și acesta-i unul din liderii lor: http://bit.ly/17aQNKc .

        Iată materialul video: http://bit.ly/10gELe8

        Deci cum se întâmplă. Oamenii trăiesc în pace, sărbătoresc Crăciunul, Paștele și alte sărbători împreună. Sărbătoresc și 9 mai împreună. Aici apar ăștia zicând că 9 mai e ziua ocupației Basarabiei (fals), că-i zi de doliu (fals, nu poate sfârșitul unui război sângeros să fie zi de doliu), că rușii trebuie să plece (nu văd legătura), și că rușii sunt porci (fals). Vorbesc ei în numele românilor, și se dau pro-români. Liderul organizației lor este o făptură pe nume Vitalia Pavlicenco ( http://www.youtube.com/watch?v=PA6R6rwlY-Y ), o ființă care nu pronunță litera r.

        Rușii se strâng și ei, pentru că se simt atacați. Ei încep a vedea în români doar dușmani, iar ideea românismului îl văd ca pe un pericol mortal. Și contraatacă.

        Această organizație luptă prin aceleași metode pe care le folosesc homosexualii. Organizează parade provocatoare în cele mai neadecvate locuri. Anul trecut au organizat o paradă unionistă în cel mai pro-rusesc oraș din republică, și au trimis la paradă doar tineri, ca să fie bătuți (ceea ce s-a și întâmplat de altfel).

        Tot ei, dar sub altă denumire, la începutul anilor 90 forțau unirea cu România (era prea devreme, totul are timpul său), și organizau parade unioniste la Tiraspol. În timp ce polițiștii încercau să calmeze spiritele transnistrenilor, spunându-le că nu urmează nicio unire, ăștia organizau parade. Rezultatul îl cunoaștem – 2 mii de morți, și frați îndușmăniți.

        Moldovenii obișnuiți stau și rabdă. Poate că le va veni mintea la cap, și înainte de a se băga într-un nou conflict, întâi vor scăpa de cei care l-au pornit.

        În popor sunt mulți unioniști, dar la văzul acestor exhibiționiști și provocatori nu prea le arde lor de unire.

        Eu sunt pentru unire, dar vreau ca asta să fi un act frumos. Fără o picătură de sânge. Altfel, această ideie frumoasă va deveni o catastrofă.

        • Dragä Sergiu,

          Christos a înviat!

          Am citit cu interes contributia ta la tema în dezbatere si, mergând un pas mai departe, m-am sträduit sä-mi închipui ce-as face eu dacä as fi un agent …(editat-Eufrosin) de influentzä în slujba intereselor Marelui Vecin (etern) – (pai cine ar trebui sa ne fie noii vecini? – Eufrosin) dela Räsärit. Iatä, pe scurt, la ce concluzii (oarecum surprinzätoare) am ajuns:

          1) I-as descrie pe unionisti ca pe niste pederasti „exhibiționiști și provocatori” agresivi si respingätori

          2) I-as descrie pe anti-unionisti ca pe niste oameni linistiti, la locul lor, pasnici si asezati, care în sufletul lor totusi sunt … unionisti

          3) As face apel la „räbdare”, îmingând perspectiva re-unificärii undeva cätre Calendele Grecesti (echivalentul pastelui cailor la români)

          4) As pretinde cä în 1990 (când lucrurile ÎNCÄ se mai puneau în cadrul natural al paradigmei clasice) situatia „nu era coaptä”, cä unirea va veni practic „dela sine” când va fi sä fie

          5) I-as descrie pe rusi (pe imigrantii sträini de neam si pe urmasii lor) ca pe niste oameni sensibili, susceptibili de a cädea repede pradä resentimentelor fatzä cu actiunile barbarilor unionisti

          6) As sustine DIN RÄSPUTERI vechi-calendarismul si pe cozile lui de topor (stiliste si/sau piriste)

          7) M-as da de super-apologet înfocat al Orthodoxiei, denuntând totodatä ca „satanice” celelalte confesiuni crestine, dar mai ales Catholicismul (cäruia i-a dedica circa 80% din înjuräturile si calomniile din dotare)

          8) As sustine EXCLUSIV solutii „pasnice” ale re-unificärii, cu clauza contractualä expresä a „picäturii de sânge” (rusesc, sau rusofil), în registrul discursului pacifisto-lesbian

          9) As eluda în TOATE comentariile mele sistematic rolul istoric non-fast al acestui inamic de veacuri al românilor (Rusia)

          10) As încerca (cu disperare!) sä-i scot în evidenta pe … unguri ca singurii si adeväratii inamici ai statalitätii României si as întretine (dupä puteri) fie si doar un microscopic focar de agitatii secuiesti, urlând pe de altä parte (din räsputeri!) „Moarte Canibalilor Români” pe sträzile (ulitzele) Chisinäului.

          Cam asta as face eu. Dar … tu?

          • Thalex, asta e ceea ce ai face tu. Eu nu mi-am pus niciodată această întrebare, și nu-ți pot spune ce aș face.

            În schimb, ce aș face eu, indiferent de situație, aș căta să procedez înțelept. Aș citi, și aș învăța ce au scris oamenii înțelepți, ca să pot să-i înțeleg măcar oleacă, și poate și eu să ajung să gândesc mai bine.

            Principala vitejie a luptătorului este să-și recunoască corect dușmanul. Luptătorul fără minte poate să lupte toată viața împotriva cuiva care nici nu-i este dușman, absentând de la lupta reală care se duce împotriva poporului său, și irosind în zadar puterile și viețile sale și a camarazilor care s-au încrezut în el.

            Cred că ai vrut să mă ofensezi în comentariul tău, ceea ce nu ți-a reușit. Dar dacă vrei să auzi părerea mea despre subiect, atunci o spun: Dușmanii mei nu-s rușii. Sunt naivi și printre ruși și printre moldoveni, viața le va pune pe toate la locul lor, și îmi pare rău că își provoacă singuri rău. Eu am alți dușmani. Iar dușmanii mei sunt dușmanii comuni și ai rușilor, și ai românilor. Dacă toți ar gândi ca mine la acest capitol, cred că ar fi mult mai puține probleme în lume.

            • Intelepte vorbe frate!

            • Îmi pare sincer räu cä nu am reusit sa te ofensez… Cum naiba de nu mi-a iesit, doar am pus doate ingredientele cf. listei din cartea de bucate! Permite-mi, te rog, sä mai încerc odatä:

              * * * * *
              Mitropolitul Gavriil Bănulescu-Bodoni, slugă „nesătulă“ a Imperiului Rus
              * * * * *

              Pentru detalii vezi:
              http://adevarul.ro/moldova/actualitate/mitropolitul-gavriil-banulescu-bodoni-sluga-nesatula-imperiului-rus-1_5228cadfc7b855ff564d946c/index.html

              PS: în articol e vorba de un dusman (NE-comun) al românilor.

            • In leul mort poate lovi orice dobitoc.

            • Te referi la BORusä, nu?

              Nu, mä tem cä încä NU a murit, pare cä încä mai miscä! De acolo si nenorocirea a 3 milioane de semeni / co-nationali ai nostri.

            • Thalex, problema celor ca tine este că ei nu înțeleg un lucru.
              Biserica Ortodoxă nu poate fi rusă sau română, sau greacă. Ea e universală. Soborurile Ecumenice în limba rusă se numesc „Soboruri Universale” (Вселенские Соборы). Creștinul ortodox își găsește adăpost în orice biserică ortodoxă, pe noi nu ne veți despărți așa cum voi v-ați despărțit în eresiile voastre.
              În Rusia în biserică se cântă și în greacă, la noi unele cântece se cântă în slavonă, altele în greacă, între noi nu-i dezbinare. Dar asta tu nu o poți înțelege.

              În crez se spune că „cred întru una sfântă, sobornicească și apostolească biserică”. Ca să vezi mai bine, biserica e una, și nu-i rusă, sau română, sau ucraineană, ci apostolească și sobornicească (sobor = adunare). Biserica Ortodoxă este suma tuturor creștinilor ortodocși, și nu papa infailibilul, cum e la voi.

              În fraza de mai sus mă refeream la Mitropolitul Bănulescu Bodoni. Din păcate nu-i cunosc bine activitatea, dar citind articolul am înțeles că autorii, și cel care l-a recomandat, se comportă ca măgarii care dau cu copita în leul mort, știind (greșit) că nu li se va întâmpla nimic.

            • @Sergiu (Serghej):

              problema celor ca tine este că ei nu înțeleg alt lucru: anume cä ei (voi) sunt(-eti) problema si NU rezolvarea ei …

              La obiect: Biserica Ortodoxă e universală DOAR atâta vreme cât tine canoanele (mai ales pe cele mai importante – afarä de Canonul Scriptural, inexistent în BO).

              În momentul când vreo bucata de BO (în spetzä cea rusä) încalcä un canon major (în cazul nostru unul apostolic) ea (bucata) benevoieste de päräseste (voluntar) Biserica, dispärând d.p.d.v. canonic în … neant.

              Simplu, nu?

              Pentru a re-intra în Bisericä, BORusä (ca orice mujic din dotare) trebuie:

              1) sä îsi RÄCUNOASCÄ gresala (päcatul)

              2) sä se lepede de el

              3) sä se cäiascä facând act de penitentä SI sä-si cearä IERTARE dela victima sa

              4) sä OBTINÄ iertarea dela semenul näpästuit

              5) sä declare solemn cä NU mai are de gând sä comitä färä-de-legi similare

              Asa încât formula „cred întru una sfântă, sobornicească și apostolească biserică” NU se referä, pâna una-alta, SI la bucata de Bisericä intitulatä BORusä.

              Cred, la rândul meu cä respectiva bucatä de Bisericä (care, se comportă cu românii, EXACT cum spui tu, „ca măgarii care dau cu copita în leul mort, crezând în mod gresit că nu li-se va întâmpla nimic“ de vreio 200 de ani încoace) se aflä în mare si gravä eroare (pe crestineste: PÄCAT).

              Încolo, cum spui, „Soborurile Ecumenice în limba rusă se numesc „Soboruri Universale” (Вселенские Соборы)“ si BORusä se opune tocmai (categoric si cu înversunare) convocärii unui astfel de sinod (pe bulgäreste: „sobor“).

              PS: dupä cum am tot spus, NU sunt catholic, ci doar un amärât de orthodox, anume dintre cei mai putin dispusi sä-si batä la tot pasul cu orhto-sula în piept.

              PPS: e pur si simplu EMOTIONANT cä, asa cu spui, „în Rusia în biserică se cântă și în greacă“. Sä-ti spun una bunä: si în Turcia (fosta Ortho-Imperiul Roman de Räsärit) tot în greacä se cântä. Ba pânä si în bisericile din Persia (drept-musulmanä de rit shiit) tot în greacä se cântä …

            • @Sergiu (Sergej):

              Sä trecem acuma, cu voia dumitale, dela „problemele“ mele la PROBLEMELE altora, de plidä la cele ale d-nei Aspazia Otel Petrescu, pe care sus-numita (moldoveancä de est) le formuleazä în termenii urmätori:

              „Rusii se folosesc de ortodoxie pentru panslavismul lor. Nu le-a iesit dominatia cu internationala comunistă, acum vin cu internaiionala zis ortodoxă. Eu sunt ortodoxă si româncă. Punct.“
              http://roncea.ro/2013/07/06/doamna-aspazia-otel-petrescu-despre-o-alta-profetie-a-parintelui-justin-parvu-si-despre-jertfa-duhovnicului-neamului-pe-altarul-ortodoxiei-romanesti-interviu-via-ziaristi-online-rusii-au-schimbat-in/#sthash.jvrMAppo.dpuf

              „Probleme“ asemänätoare pare sa fi avut si räposatul Prof. Univ. Dr. Gheorghe Buzatu, autor ar frazei (memorabile, pe care eu i-o dedic prin prezenta lui Eufrosin):

              „Suntem prea aproape de Rusia, şi prea departe de Dumnezeu!”
              http://www.art-emis.ro/analize/647-paradigme-suntem-prea-aproape-de-rusia-si-prea-departe-de-dumnezeu.html

              Ba pânä si räposatul Petre Tutea a avut oarecari probleme cu rusii:

              „Ruşii au un fel de umanitate indefinibilă. Am fost la Moscova şi nu pot spune despre ei că sînt individual tirani, deşi au practicat tirania. Pe de altă parte, nu cred să fi întîlnit vreun rus care să fie normal; asta nu mi-o pot explica decît prin faptul că, probabil s-au corcit cu tătarii. “

              Aici Tutea P. se referä la episodul istoric în care Rusii si-au „conservat“ „orthodoxia“ cu ajutorul tätarilor, lafel precum grecii mai apoi cu cel al turcilor(asa cum pretind si unii rätäciti care bântuie pe forumul ästa si care, când aiureazä liber cu sau färä LSD, mai pretind în nebunia lor si cä asta ar fi fost „voia Domnului“).

              Concluzie: dupä cum poti constata cu usurintä, problemele mele sunt, de fapt, un loc-comun în perceptia româneascä (nu si a ta) a rusescului. Si de ici si problemele tale cu problemele mele.

            • > asa cum pretind si unii rätäciti care bântuie pe forumul ästa si care, când aiureazä liber cu sau färä LSD, mai pretind în nebunia lor si cä asta ar fi fost „voia Domnului

              Straniu, eu am întâlnit gândul acesta la Mihai Eminescu. Zici că și el e rătăcit?

            • > si BORusä se opune tocmai (categoric si cu înversunare) convocärii unui astfel de sinod (pe bulgäreste: „sobor“).

              Ultima propunere de convocare, din câte îmi amintesc, a venit din partea Bisericii Ortodoxe din Rusia. Atunci Grecia s-a opus. Unde ai văzut ca să se opună Biserica Ortodoxă convocării unui sinod? Trimite-mi te rog link la declarația oficială.

            • @Bogdan Sergiu:

              M-ai prins cu mâtza-n sac cu Eminescu (ai citatul?) si nici despre convocarea viitorului Sf. Sinod nu am detalii, mi-a rämas doar în cap cum cä rusii s-ar opune – dacä mä însel si i-am ponegrit pe ne-drept am pus-o, va trebui sä mä rog de ei sä mä ierte … Dacä promit sä mä mä tragi de mânecä, atunci promit si eu sä caut sursa.

              Încolo: alte obiectii la romanul-fluviu scris de mine nu mai ai?

            • Thalex, eu nu sunt un anonim, și pentru cuvintele mele răspund.

              >> Socotind preponderanţa culturei şi civilizaţiei germanice, desigur slavismul şi biserica grecească n-ar fi putut să reziste agresorilor lor, dacă providenţa însăşi n-ar fi pus o stavilă puternică şi neînlăturabilă agresiunei germanismului spre Orient. Islamul (a cărui chemare istorică filozofii şi istoricii europeni o caută ‘n zădar), Islamul a fost chemat să puie un veto curentului germanic spre Răsărit, spre a scăpa pe celelalte rase slavice de soarta Poloniei catolizate şi atrase în sistemul Europei apusene cu pierderea puterei dinlăuntru a vieţei sale. Până şi patriarhul Anthimie au recunoscut acest adevăr, când (în vremea celei dentâi răscoale greceşti) au spus: pronia a trimis domnia osmanilor ca zid de apărare împotriva eresurilor Apusului şi în locul imperiului bizantin, slăbit în credinţă.

              Mihai Eminescu, VISUL MILENAR AL RUSIEI (II), CURIERUL DE IAŞI, 29 octombrie 1876.

            • Ah da, sigur, ca de obicei, deturnezi discutia (uitasem de tactica asta):

              1. Eminescu NU e IDOLUL (sau „sfântul”) meu.

              2. Eminescu se referea la geo-politicä, la stoparea influentei france / germane (a uniformizarii Europei) si NU la disparitia BO din spatiul ei natural.

              3. Sunt convins ca „până şi patriarhul Anthimie au” bätut câmpii, pentru cä îmi cunosc marfa la perfectie! Nu de ieri de azi îi pasc eu pe alde-ästia si stiu f. bine ce le poate pielea: ästia sunt INVENTATORII de drept ai post-modernitätii si ai argumentärii circulare.

              4. Consecintzä: probabil cä si pe ultimii crestini (eretici sirieci si copti, orthodocsi si catholici) rämasi prin Orientul Apropiat tot „pronia” (deghizata în chip de Al-Qaida) îi exterminä zilele astea ca sä apere BO de erezie (de pildä de erezia a Shiitä). Poate cä n-ar strica chiar sä ne si închinäm ei, sä-i multumim si sä o prea-märim, nu?

              5. În fine, în ceea ce priveste „Imperiului bizantin, slăbit în credinţă”, ei bine, te asigur cä de „släbirea” în cauzä nu e vinovat nici tata, nici unchi-meu si nici strä-sträbunica paternä a tatälui mamei – aici eu bänuiesc din varii motivä cä vina o poartä o (caricatura de) „bisericä” responsabilä cu pästorirea acelei turme.

              Faptul cä „până şi patriarhul Anthimie au” încercat sä o scalde e deopotrivä emotionant si scabros.

            • >> Ah da, sigur, ca de obicei, deturnezi discutia (uitasem de tactica asta):

              Thalex, presupun că cunoști atâtea tactici, încât ți se scuză faptul că mai uiți de câte una. Cum se cheamă tehnica asta, printre altele? :

              https://eufrosin.wordpress.com/2013/02/26/din-culisele-vaticanului-de-ce-a-demisionat-papa/#comment-22795

              Revenind la subiect. Eu cred că am prea puține în comun cu tine. Știu că știi ceea ce faci, și nu ești doar un naiv, cum te cred unii. În locul tău, eu aș fi recunoscut greșeala, dar tu, pentru a rămâne cu o față bună, ai continuat cu argumentele tale.

              >> 1. Eminescu NU e IDOLUL (sau “sfântul”) meu.
              Se vede de la o poștă. Și eu știu și cine-s idolii și sfinții tăi.

              De aceea închei discuția aici. Timpul meu e prea prețios ca să-l cheltui cu porcii (da, m-am referit la tine, nu la alții, în caz că ai fi vrut să mai folosești o „tactică”).

            • Ai dreptate, asa e, e mai bine sä dai coltzul. Multumesc pentru strädanie si rusofonealä pläcutä.

  5. Ba, Eufrosine, eu as zice ca neprietenii si-au terminat rezervele de jigodii si au inceput sa-si expuna si pe cei tinuti pana acum in asteptare.

  6. Azi în România Libera: „Preşedintele Stratfor: Scutul anti-rachetă NU ajută România la NIMIC”. Un articol care merita citit.

    http://ziarero.antena3.ro/article/view/id/61129

  7. Vesti (bune) din RM, cf. „Unimedia”:

    Republica Moldova: Poziția Guvernului: 25 decembrie – Crăciunul pe stil nou!” Iatä unii care iau taurul EXACT de coarne.

    Palpitant, nu?

  8. * * * * *
    Patriarhul Kirill, huiduit la Chisinau: „Este o continuare a vizitei lui Rogozin, care a venit cu amenintari”
    de V.M. HotNews.ro
    Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 18:02

    Patriarhul Bisericii Ortodoxe Ruse, Kirill, si-a inceput sambata vizita de trei zile in Republica Moldova, fiind intampinat la aeroport de zeci de preoti cu flori in maini, in frunte cu mitropolitul Moldovei, Vladimir, dar si de zeci de persoane care au protestat impotriva acestei vizite, relateaza Agerpres. Potrivit Publika.md, manifestatiile impotriva vizitei patriarhului rus au fost organizate de reprezentantii Consiliului Unirii si ai platformei civice Actiunea 2012, care spun ca inaltul ierarh nu este binevenit in Moldova. Ei au protestat la inceputul saptamanii si fata de venirea vicepremierului rus Dmitri Rogozin la Chisinau.

    „Este o continuare a vizitei domnului Rogozin, care a venit si a adus amenintari si a facut o declaratie onfensatoare la adresa cetatenilor Republicii Moldova”, a spus un protestatar.

    „Noi ne-am saturat de astfel de mesaje, care sunt emise de catre oameni cu functii inalte din statul rus. Pana aici, asta sa fie capatul”, a afirmat o alta manifestanta.

    Protestatrii s-au adunat la monumentul lui Stefan cel Mare si Sfant. De acolo au pornit spre Aeroportul International Chisinau, unde l-au huiduit pe patriarh.

    * * * * *

    Cumva päcat cä actiune asta (în principiu pozitivä) se suprapune (nefericit) peste momentul Siria (peste ocazia Rusiei de a juca, în fine, un rol pozitiv în coltul ästa de lume).

    Încolo, subscriu mesajului protestatarilor.

Răspunde!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: