Atenție la ouăle de Paști!


Am văzut recent știrea despre ouăle produse de către ferme din Germania, care conțin otrava DIOXINĂ. Ce cauzează dioxina organismului uman? Cancer.

De ce ar trebui să ne îngrijoreze pe noi știrea asta? Doar îi privește pe nemți..

sursa foto RL

sursa foto RL

1. Ouăle au fost descoperite de-abia de 5 zile, deci cu puțin înaintea Paștelui catolic. Nu va mai fi prea mare nevoie de ele acolo, pentru că germanii își cumpăraseră ouăle în prealabil.

2. Mai ține cineva minte scandalul cărnii de porc contaminată cu dioxină, din Germania,  în 2011?
Bănuind ceva, mi-am prevenit atunci prietenii și bine am făcut: la scurtă vreme, Kaufland vindea hălci întregi de porc, frumos împachetate în plastic, la prețuri cu mult sub prețul pieței. Lumea se îmbulzea….

Un amic și-a zis să testeze puțin și a rupt plasticul: mi-a spus că mirosea atât de rău, încât a pus carnea la loc, în ciuda aglomerației.

Între timp, bănuiala mea s-a confirmat.Nici nemții nu mai sunt ce-au fost odată..

Acum de Paști, e rândul ouălor. Nu cumpărați decât ouă de proveniența domestică, preferabil din cele bune, de la țăranii din piețe!

La eticheta „Sănătate” veți găsi multe alte avertizări care au potențialul să vă salveze sănătatea sau chiar viața. Citiți-o, are să va pară bine!

Răspunde!

