Tragedie în Rusia


Ceea ce trebuia să fie doar un zbor de rutină într-un avion renumit pentru fiabilitatea sa, s-a tranformat la doar 2.500 m de pista de decolare într-o tragedie îngrozitoare: întreaga echipă de hockey pe gheaţă rusă Lokomotiv Yaroslav, împreună cu personalul de la bord, au pierit în flăcări.
Există doar doi supravieţuitori cu arsuri grave pe 80% din corp – ceilalţi 43 de oameni au pierit într-un infern de foc pe care nici răul Volga nu a reuşit să îl stingă.

O aeronavă proiectată pentru manevrabilitate excepţională datorită celor trei turbine Lotarev D 36 a câte 14,330 lbf fiecare, un adevărat Rolls Royce al culoarelor aeriene, capabil să atingă o viteză de croazieră de 810 km/h la o altitudine de 9.600 m, a fost cumva neputincios să se ridice la mai mult de 50 m înălţime, la numai 2,5 km distanţă de capătul pistei aeroportului din Yaroslav,  înclinată din greu spre dreapta înainte de prăbuşirea sa.

Astfel s-au dus din lumea aceasta unii dintre cei mai buni sportivi ruşi.. O fi fost, n-o fi fost? Mai multe de la faţa locului aici – Dumnezeu să îi ierte!

Anunțuri

15 răspunsuri

  1. Ceva istorie:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-40#Notable_accidents_and_incidents

    „Nihil sine Dio!”
    Dumnezeu sa-i ierte!

    • Numai ca textul se refera la Yak 40, avion din anii ’60 si chiar si acolo, sunt listate si chestii de genul „s-au ciocnit intre ele pe pista”. Imi pare nefiresc acest teribil incident, precum imi are nefireasca prabusirea Tupolevului 154 in care a pierit elita politica a Poloniei.

      • Eufrosin, de ce ar dori cineva moartea unor jucatori de hochei?

        • Lovitura psihologica data rusillor poate? Sa pretindem ca ne-ar pieri nationala de gimnastica. Nu-i asa ca am fi foarte tristi ? Exista minti bolnave chiar pun la cale in mod continuu porcarii din astea. Noi trebuie sa fim curati ca porumbeii si intelepti ca serpii.

          • Cred ca e o exagerare sa ne gandim la vreo intentie. Cum a spus mr.mann, in Rusia nu se aplica aceleasi standarde de calitate ca in Europa. La ei circula o groaza de avioane, masini, etc si se folosesc o multime de aparate sovietice, produse cu zeci de ani in urma si reparate (mai mult sau mai putin profesionist) de nu stiu cate ori.

        • Măi Gică Contra, tu pe ce planetă trăieşti, sau mai bine spune ce naţie ai ca să ştim şi noi care-i scopul tău aici.

          • Dar tu ce scop ai aici?
            Oricum, tu cine crezi ca a avut vreun interes sa omoare hocheistii de la Lokomotiv Yaroslav? Probabil ca masonii nu dormeau noaptea ca exista echipa asta, nu? Sau evreii au descoperit ca aia erau de fapt niste nazisti deghizati?

            • Mda, tipic naţiei tale, ai dat răspunsul printr-o întrebare. Nu mai am alte întrebări.

            • Inca una ca asta Cristiane si cu regret, dar ai plecat de-aici.

            • Scuze, Eufrosin, era un mesaj ironic numai pentru Haiduc, care nu stie altceva decat sa ma injure pe unde apuca.
              Probabil am exagerat.

  2. AVIONUL CU PRICINA MAI AVEA TREI SAPTAMANI DE ZBOR DUPA CARE URMA SA MEARGA LE DEZMEMBRARE/FIER VECHI.
    In Rusia nu se fac controale la fel de serioase ca in Europa si America!

  3. Uite un link: http://en.rian.ru/infographics/20110908/166545389.html

    Desi, mi se pare de o cretinitate absoluta sa pui antene – sau orice alte chestii inalte – pe directia de decolare….

Răspunde!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: