Părinţi naivi, copii morţi.


De ce ne vine atat de greu sa intelegem unele lucruri atat de simple? Vaccinurile ucid. Ne cramponam de sfaturile „expertilor”  alde’ Streinu-Cercel, medicul-mason, fara sa ne dam seama care sunt adevaratele interese ale falselor elite, vis-a-vis de copiii nostri.

O stire calda, din 7 Martie:  TOKYO (AP) – Japonia a oprit temporar folosirea vaccinurilor provenite din Statele Unite, fabricate de catre Pfizer Inc, precum si a celor din Franta, ale gigantului farmaceutic Sanofi-Aventis SA, dupa ce patru copii au murit dupa inoculare, a anuntat Ministerul Sanatatii Japonez.

Vaccinurile erau declarate ca fiind impotriva pneumoniei, meningitei si a altor boli infectioase. Pe naiba, ele sunt de fapt impotriva vietii si a sanatatii micutilor nostri!

Cei patru copii aveau varste intre 6 luni si 2 ani si au murit intre 2-4 Martie, intr-un interval de timp variind de la cateva ore, pana la trei zile dupa vaccinare.

Campania de vaccinare a inceput aproximativ acum un an, iar vaccinurile au fost administrate la pana la 1,5 milioane de copii, sustine ministerul. Curios este ca dintr-o data, patru copii au cazut morti – cum ramane insa cu milionul plus de copii vaccinati pana acum? Nu vor dezvolta ei oare boli infioratoare precum cancer, diabet, autism, debilitate cronica etc. ? Cine poate garanta ca acesti copii nu vor fi afectati pe viata din cauza increderii naive a parintiolor lor, intr-un sistem corupt si criminal ?

Vaccinul american se numeste Prevenar (  un nume ales cu viclenie diabolica,  pentru a ne induce idea total falsa ca toxicul amestec ar preveni vre-o boala! )., iar cel francez, ActHIB. Mai bine ii spuneau pe faţă ADHD, boala provocata prin injuriile aduse sistemului nervos de catre metalele grele continute in vaccinuri!

Imi pare rau ca nu am adaugat diacriticele necesare, dar prea m-a enervat stirea asta si nu mai am chef de nimic in plus acum. Macar dati mai departe informatia, mai ales familiilor tinere , caci un singur suflet de copil pe care l-ati salvat de la o asemenea soarta groaznica, va poate inlesni intrarea in rai.  Nu uitati sa pomeniti si excelentul blog NUVACCINURILOR, usor de gasit cu orice motor de cautare.

53 răspunsuri

  1. pai e clar ca si asta e unul dintre motivele pentru care au dat cu cutremurul in japonia….cum sa nu le cumpere lor vaccinurile cele scumpe?

  2. Fain articol. Eu il dau mai departe si asa ar trebui sa faca orice orice parinte cu capul pe umeri! Parerea mea!

  3. Despre cat de bune sunt anumite vaccinuri nu ma pot pronunta, pentru ca nu sunt medic si nici nu le-am folosit ca sa le simt direct efectele.
    Dar ceea ce mi se pare ciudat e felul exagerat in care e criticata medicina de azi. O avea ea si scapari, si greseli, dar faptul care ramane este ca in prezent starea de sanatate generala a oamenilor este cea mai buna din istorie.

    • somn usor!

    • @Cristian, oare tu chiar crezi ceea ce spui? Pe bunicii mei nu i-am vazut bolnavi niciodată. Şi ştii de ce? Pentu că mâncau sănătos, adică legumele şi fructele care le semănau şi culegeau de pe ogorul lor, mergeau regulat la biserică, ţineau toate posturile, într-un cuvânt, duceau o viaţă creştinească.
      Rata cancerului în ţara noastră a crescut de 4 ori in ultimii 20 ani. Aşa că nu mai face pe prostul, ori cască ochii.
      Doamne ajută.

      • Haiduc, durata medie de viata a crescut mult fata de perioada bunicilor nostri. Si eu am bunici care au depasit 85 de ani si sunt sanatosi chiar la varsta lor, dar asta in sine nu inseamna nimic. In trecut mortalitatea infantila, de exemplu, era mult mai mare decat azi, nu existau tratamente pentru o multime de boli, se murea des din boli banale ale copilariei, nu existau tratamente adecvate nici macar in caz de accidente (medicina de urgenta de azi), etc.
        Sigur ca intr-un fel viata lor era mai sanatoasa, mai naturala, dar asta se cupla in acel timp cu un nivel de igiena mult redus si o medicina mult inapoiata, ceea ce facea ca, in general, oamenii sa o duca mult mai rau din punctul de vedere al sanatatii. Sunt convins ca si tu, in ciuda discursurilor anti-moderne, daca din nefericire ai avea vreodata nevoie, tot la cel mai bun spital te-ai duce.
        Oricum, se idealizeaza exagerat si in mare parte gresit viata pe care o duceau taranii in trecut. Marea lor majoritate aveau o viata foarte grea, lipsita de aproape orice confort modern (pentru epoca lor), iar asa-zisa lor alimentatie sanatoasa era de fapt in general slaba calitativ si foarte putin variata.

        • asa este, cristian ai dreptate! Traiau mai mult batranii si mai sanatosi, dar nu cred ca exista familie si va puteti intreba rudele in care sa nu fi murit nu stiu cati copii de mici, cate o bunica care mai are un frate care a murit de mic etc etc. de diverse boli si afectiuni care azi nu mai exista- cum e tetanosul de exemplu…

          • Vorbeati despre mortalitatea infantila! Dar acum nu vi se pare ciudat ca mor copii sanatosi in accidente stupide sau din crasa neglijenta a personalului medical? In trecut mureau copiii care nu erau sanatosi si puternici sa se adapteze mediului (animalele fac propria selectie ajutandu-i sa moara repede pe puii debili), iar noi ne facem publicitate ca salvam fiinte de 800g, iar cei de 3kg sunt lasati sa moara sau chiar schiloditi.
            De ce trebuie sa traiasca orice fiinta care este o povara pentru ea insasi, familie si societate? Poate fiindca este un potential consumator de otravuri ce-i imbogatesc pe unii?!

            • Accidente stupide sau neglijenta a unor membri ai personalului medical au existat intotdeauna si probabil nu vor putea fi niciodata eliminate. Si, bineinteles, in trecut mureau si foarte multi copii „sanatosi si puternici”, ca sa va citez, pur si simplu pentru ca in acea vreme stiinta medicala nu putea sa-i ajute in cazuri care azi sunt banale.
              Orice categorie de copii am analiza, la orice varsta sau conditie fizica, astazi au sanse mult mai mari de a supravietui si a trai o viata indelungata.
              In afara unor cazuri clare de handicap fizic si/sau mental, nu se poate sti la nastere care copil va fi „o povara pentru societate”, asa ca mi se pare absurd si chiar inuman ceea se spuneti despre supravietuire. Ma indoiesc ca daca ati fi avut un copil cu probleme ati fi spus senina sa fie lasat sa moara, ca doar asa fac animalele si nu e suficient de „sanatos si puternic sa se adapteze mediului”.

    • Neica, ia zi unde ai facut scoala de securisti?
      Stilul asta de a deplasa subiectul imi este extrem de familiar, dupa ce i-am vazut pe baietii de la PDL pe sticla. Subiectul era constituit de vaccinuri , nu de medicina. Mai departe, poti sa elucubrezi cat vrei…

      • Adrian, chiar si tu mai jos te abati putin de la subiectul strict al vaccinurilor cand te plangi de un anumit medicament, pe care l-ai aruncat fara macar sa-l folosesti.
        Am vorbit de medicina in general pentru ca aici pe acest blog au mai fost articole critice la adresa medicinei moderne sau unor doctori „masoni”. Daca asta ti se pare a fi o manifestare securista, e parerea ta.

        • Atunci cand deviez de la subiect, nu evit gratios sa atrag atentia ca remarca este numai tangenta subiectului…sau chiar paralela. Este vorba de un minim de educatie, care te face sa acorzi interlocutorului sansa de a intelege exact ce vrei sa spui. Atunci, insa, cand critica adresata unui aspect particular al medicinei este refuzata pentru ca ar critica, citez „medicina de azi”, asta suna ca „dai in mine, dai in fabrici si uzine”, si se invata la cursurile de manipulare ale baietilor cu ochi albastri…Nu te intreba de unde stiu: cand numarul acestora depaseste jumatatea de milion, scurgerile sunt inevitabile.

        • Pentru a reveni la subiect, Thimerosalul folosit ca agent de conservare, produce boli degenerative neurologice si autism. Veridicitatea acestei afirmatii este sustinuta si de faptul ca in Canada,in anumite regiuni, parintii au dreptul de a cere pentru imunizarea noilor nascuti, vaccinuri care nu contin Thimoresal.
          Aluminiul din vaccinul impotriva rujeolei, rubeolei si oreionului, poate declansa cancere, boli imunitare si degenerari neurologice. Nanoparticulele hidroxidului de Al se fixeaza in proportie de 50% in muschi, restul migrand in ficat,splina si creier ( Prof. dr. Gerardi – spitalul H.Mondor-Creteil). Myofascita este declansata strict prin injectarea vaccinurilor care contin aluminiu.
          Extrasele de origine animala s-a dovedit ca sunt responsabile pentru declansarea bolii Creutzfeld-Jacob iar mercurul, pentru numeroase cazuri de scleroza in placi.
          Mare atentie la medicamentele pentru copii!
          Contin aspartam.

    • @Cristian

      TREZIREA!!! Tu dormi înca???!!!

      • Nu doarme, ăsta e rolul lui aici, de a distrage atenţia de la subiect.

      • Mos Ioan, daca eu dorm si nu sunt constient de realitate, atunci te rog sa-mi spui tu care a fost perioada in care sanatatea oamenilor a fost mai buna decat azi – adica cand anume a fost speranta de viata mai mare, mortalitatea infantila mai mica, gama de boli vindecabile mai mare, etc.

        Haiduc, asa e dupa tine crestinesc, daca nu ai un replica decenta sa treci la atac la persoana? Exista oameni care nu sunt de acord cu tine si fara sa fie securisti/comunisti sau alte asemenea categorisiri.

        • Măi băiete ce replici mai vrei când tu o ţii tot pe a ta, în toate comentariile tale tu nu faci altceva decât să te contrezi cu toţi şi să abaţi atenţia de la subiect.
          E drept ca mortalitatea infantilă era mai mare în trecut, dar în prezent au apărut boli noi datorită stresului cotidian şi a chimicalelor din industria alimentară şi nu numai, care fac ca numărul bolnavilor sa fie foarte mare. În America cred că peste 75% din populaţie este dependentă de medicamente. Cât despre sondaje, eu unul nu prea cred în ele, mai ales că ştiu de cine sunt comandate.

          • Va contrazic pe subiectul asta pentru ca am impresia ca voi acuzati sistemul medical actual din cauze ideologice si folositi anumite greseli reale ca argumente in acest sens.
            Sigur ca multe nu sunt in regula azi in domeniul mai larg al sanatatii. Cele mai multe deriva insa din stilul actual de viata foarte sedentar (care duce la dezvoltarea anumitor boli in procent mai mare decat in trecut), din alimentatia din ce in ce mai artificiala si foarte nesanatoasa si probabil si alte influente ale mediului poluat si tehnic in care traim.
            Dar cu toate astea oamenii traiesc azi mai mult si au o siguranta medicala, ca sa zic asa, mai mare decat in orice alta epoca.
            Oricum, majoritatea schimbarilor pe care le-am enumerat mai sus sunt inevitabile unei societati moderne si ele nu pot fi in mod realist inlaturate.

        • Nu se poate avea incredere in statisticile oficiale. In lumea actuala sunt prea multe secrete si prea multa minciuna.

          Ar fi multe de spus, dar in mare problema medicinii moderne atee, cu toata tehnologia si farmaceutica sofisticata, este ca trateaza omul ca pe o masinarie fara suflet.
          Scoala medicala nu vrea sa inteleaga ca pacientul are nevoie in primul rand de dragoste si ca „fara dragoste nimic nu e”. Insa dragostea implica mila, iar mila fara Iisus Hristos nu exista.

          Se pare ca in antichitate, in vocabularul natiunilor nici macar nu exista vreun cuvant pentru aceasta notiune abstracta si greu de definit. Conceptul de mila si blandete a aparut in lume prin Iisus.

          Sa ma fereasca Dumnezeu sa ajung pe la spitale, dar daca se intampla, as prefera doctori crestini – daca mai exista.

    • Prietene cred ca esti orb, eu am 38 de ani si in ani 80-90 abia se auzise de CANCER, orice medic de atunci ti-ar fi spus ca o persoana poate face cancer dupa varsta de 60 de ani si poate ca asa era, acum se nasc copii cu cancer, unde … ai vazut tu ca suntem sanatosi cand suntem vai de capul nostru!!!

  4. Fcuk, imediat dupa asta a venit cutremuru’. Oare are legatura?

  5. este haarp!
    Video: Japan and China blame the US HAARP Program For Catastrophic Earthquakes
    http://salonesoterica.wordpress.com/2008/06/11/video-japan-and-china-blame-the-us-haarp-program-for-catastrophic-earthquakes/

  6. inca un link:

  7. Ce se mai intampla cu Institutul Cantacuzino ? Parca era vorba de o investitie prin 2010…. De cativa ani elemente obscure incearca sa desfiinteze aceasta institutie – macar sa nu se importe doze de vaccin din occident

  8. http://suveranitate.wordpress.com/ Este vremea cernerii: Iisus sau mamona? exercita-ti dreptul(darul) de libera alegere. http://suveranitate.wordpress.com/


  9. Mercurul distruge neuronii !

  10. Credeti ca sunt numai vaccinurile? acum cateva luni am fost cu fiu-meu la medic, pentru ca acuza ceva dureri abdominale. Am cumparat medicamentele de pe reteta, si am desfacut unul din ele, sa ma uit pe prospect: Scria – citez din memorie – ca medicamentul a fost asociat cu unele accidente cerebrale si ceva atacuri cardiace. Din pacate, nu m-am gandit la momentul ala sa pastrez prospectul ci l-am aruncat, cu medicament cu tot. Cam asa ceva ni se serveste, pe bani nostri.

  11. Daca ar ști cineva cum, și mai ales, din ce se produc vaccinele, nu și-ar mai da copiii la abator:
    http://l0.ro/1RO

  12. Off topic dar important: In ultima vreme apar crapaturi de mari dimensiuni in scoarta terestra-
    http://thewatchers.adorraeli.com/2011/03/07/scientists-are-sounding-the-alarm-the-mysterious-cracks-appear-across-the-planet/

  13. Sunt de acord ca vaccinurile nu se justifica pentru copiii sanatosi. Dar ce pot sa fac in calitate de mama cu vaccinurile obligatorii? Daca nu le fac nu-mi primeste copilul la gradinita, la scoala etc
    Am ales sa nu fac altele suplimentare dar obligativitatea celorlalte ma pune sa aleg intre a izola copilul de mediu sau a-l vaccina sperand ca va rezista.

    • Refuza-le – nu este lege pe pamant care sa te oblige sa iti injectezi copiii cu otravuri! Ceea ce vor unii sa ne faca, nu este totuna cu cele ce dorim noi copiilor nostri. Daca am incerca sa ranim puii unei lupoaice, ne-ar arata ea lege…
      In Romania nu este obligatoriu sa iti vaccinezi copiii, ci poti semna o forma de refuz, pe raspundere obligatorie, daca ti se cere sa o semnezi – altfel, doar iti inscrii copiii la gradinita sau scoala, pe hartii si nu pe vorbele unora si-a altora. Mai mult de-atat. faci o forma de mana in doua exemplare, inregistrate la cancelaria scolii, cum ca refuzi categoric orisice vaccin pentru copiii tai. Ti-i vor feri chiar ei dupa asta.

  14. @ Cristian
    Eu cred ca in viata aceasta prioritatile, adica valorile sunt deformate si strambe si alese sub presiunea stralucirii materialismului si acest lucru este gresit.
    Acele „cateva” cazuri clare de retard mental si fizic care se pot depista inainte de nastere reprezinta selectia de care vorbesc eu. Acele eforturi umane si materiale de a salva avortoni de 600-800g si a-i tine luni de zile la aparate speciale, si apoi restul vietii cu corectii ale organelor care nu s-au dezvoltat bine consumand resurse materiale si de suflet ale familiei si societatii si ale lor insisi, neadapatandu-se niciodata la mediul in care traiesc.
    Sunt un om sanatos cu gene bune, le pastrez cu grija avand un stil de viata cat mai aproape de natura, asa este si familia mea, si asa imi invat copiii. Suntem responsabili de sanatatea copiilor nostri.
    Fiica mea de 6 ani a fost la ziua unei prietene si a refuzat meniul de la Mc Donalds si sucul de portocale spunand ca acestea sunt nesanatoase. A cerut doar jucaria meniului si apa simpla, eu neparticipand la petrecere, mi s-au relatat acestea atunci cand am venit s-o iau. Nu a fortat-o nimeni, nu manacase acasa inainte, a fost decizia ei, in conditiile in care ceilalti 8 prieteni infulecau cu pofta otravurile gustoase si cu miros imbietor.
    Fiecare-si traieste viata pe care o merita!

  15. Inca un documentar interesant despre vaccinuri urmeaza sa apara in aprilie- ar fi foarte bine sa fie vizionat de cat mai multi parinti !
    http://www.greatergoodmovie.org/trailer

  16. Eu stau in Japonia de 6 ani, anul trecut in Decembrie i-m facut fetitei mele acest vaccin, nu a patit nimic. Acum suntem in Romania si de 2 luni de zile ma chinui cu ea cu o tuse, pe care a luat-o aici, acum am reusit sa o scoatem putin la capat, dar doctorita de aici m-a lasat fara cuvinte…..ultima data mi-a spus ca fetita are rahitism dar nu mi-a dat nici o vitamina pt ea….acum facem tratament naturist. Eu incep sa cred ca tara asta este ca si Sparta, cel mai tare supravietuieste, in Japonia o raceala cu tuse si expectoratie nu tinea mai mult de 4 zile si asta fara antibiotic, aici primul lucru pe care ti-l prescrie nenea doctorul este antibioticul….In curand vom disparea ca si natie, si dupa parerea mea ca si tara.

  17. Am trimis si eu link-ul pe facebook, ai mare dreptate in acest post. Trebuie sa facem ceva impotriva acestor criminali.

  18. Am facut o greseala (nu stiu cat e de mare): mi-am vaccinat copilul de 7 ani la scoala pentru rujeola/rubeola. De-abia apoi am cautat pe interned despre vaccinuri si am ramas siderat de ce efecte are si mai ales ce planuri ascunse sunt in spatele acestor campanii de vaccinari (http://www.naturalnews.com/029911_vaccines_Bill_Gates.html).

    Ideea este ca ceva vreme in urma citisem pe internet despre o modalitate cum poti ‘anula’ efectul unui vaccin, dar nu mai imi amintesc cum.

    Ceva ajutor aici, va rog?

  19. Am facut o greseala (nu stiu cat e de mare): mi-am vaccinat copilul de 7 ani la scoala pentru rujeola/rubeola. De-abia apoi am cautat pe interned despre vaccinuri si am ramas siderat de ce efecte are si mai ales ce planuri ascunse sunt in spatele acestor campanii de vaccinari (http://www.naturalnews.com/029911_vaccines_Bill_Gates.html).

  20. Am facut o greseala (nu stiu cat e de mare): mi-am vaccinat copilul de 7 ani la scoala pentru rujeola/rubeola. De-abia apoi am cautat pe internet despre vaccinuri si am ramas siderat de ce efecte au si mai ales ce planuri ascunse sunt in spatele acestor campanii de vaccinari (http://www.naturalnews.com/029911_vaccines_Bill_Gates.html).

    Va cer ajutorul acum: imi amintesc ca ceva vreme in urma (cand cu scandalul cu gripa aviara) a fost publicat un articol cu privire la anularea efectelor vaccinurilor. Poate cineva sa-mi indice unde as putea gasi acel document?
    Multumesc.

    • Greseala e mare intr-adevar, dar cati dintre noi nu am facut-o? Fiti linistita insa. Nimic pe lume nu este mai benefic pentru sanatate decat participarea saptamanala la taina Sfantului Maslu, practicata de regula Joi sau Vineri in mai toate bisericile ortodoxe. Dati pomelnice pentru intreaga familie, veti fi in regula. Pe langa asta fireste, nu neglijati ce mancati si beti (vedeti eticheta „Sanatate”), taiati tembelizorul, faceti miscare (bicicletele sunt grozave), nu cadeti in capcana consumismului. Va fi bine in felul acesta.

  21. […] si fatul, caci ce mananca, vede si experimenteaza mama, va fi si asupra lui. Nu-i asa ca numai un criminal in cunostinta de cauza ar recomandaasemenea metode de distrugere in masa? Un prost, eventual se trezeste, pe cand ticalosii insista an […]

Răspunde!

