Aviz serviciilor secrete – cine s-au pus stăpâni peste voi?


Un telefon a sunat, un slujbaş obedient (de-al cui?) a ascultat,  iar un aşa-zis ziarist a executat: nu s-a putut ca EVZ să nu sară la jugulara bisericii ortodoxe, atucni când stăpânii lor din umbră au cerut-o. Continuând în vena ruşinosului articol apărut pe Hotnews SRI, Evenimentul Zilei se face mai departe şi mai strident trompeta vrăjmaşilor neamului nostru, acuzând biserica neamului de fapte penale, dacă nu de-a dreptul incorecte dpv politic.

Vedeţi, păcatul cel mare în lumea de azi, nu este încălcarea vre-unei legi normale, ci manifestarea unui spirit liber, neîngrădit de şabloanele cu care neo-trotzkistii ce pozează în democraţi, continuă să lovească la temelia societăţilor creştine.

Mai grav încă e faptul că cei care ar trebui să apere pilonii neamului nostru, întru care cel dintâi este biserica, şi-au asumat fără crâcneală rolul impus, de demolatori ai României şi de proptele ale duşmanilor ei – chiar şi eu care mă credeam versat în felul în care merg treburile lumeşti, am rămas surprins de acest comentariu:

Eu stiu un singur lucru: cine da cu rahat in ventilator contra bisericii sau in membrii acesteia da in acelasi timp si in legionari. Legionarii se identifica cu biserica ortodoxa, biserica care este prevazuta prin lege ca si element de stabilitate sociala pentru orice guvern aflat la conducere, din toata afacerea nu va iesi nimic bun pentru un ziar in care-si fac masterul ofiterii din sistemul de aparare…

Mi se pare jenant sa faceti cu bunastiinta valva imensa (deoarece stiu ca orice apare pe evz apare la ordin)…sunteti oameni care ati jurat sa va aparati tara, nu sa aruncati cu rahat in biserica, sa-i faceti antisemiti…

Sfatul meu este sa va ocupati de problemele reale ale tarii nu sa le acoperiti cu rahat aruncat impotriva unei alte institutii romanesti…nu e prima oara cand ati facut astfel de atacuri de 2 bani…

Chiar asa ati ajuns in halul in care sa faceti psi-ops impotriva propriului popor? Ce va mai trebuie ? Grade? Mariri de salar?Ce dracu’ aveti ma? N-aveti destui dusmani in afara tarii? Va luati de oamenii bisericii ( de 92 de ani) sa-i ponegriti, ma ordinarilor? Va chemati intelectuali care se presupune ca stiti istoria, ma oameni buni!!! Da-o ‘ncolo de treaba, e pacat de la Dumnezeu, oamenii vad si nu va iarta 😦

31 răspunsuri

  1. cei ce ponegresc neamul Romanesc in continuare sa arda in focul iadului pe veci

  2. focul ne elibereaza

  3. Limba romana spune clar: „s a l a r I U”|.

  4. Filmul de mai jos reveleaza cu prisosinta ceea ce spune si articolul, raspanditi-l

  5. Sa nu uităm, înainte de toate, că vrăjmașii sunt foarte folositori în iconomia divină. Mai jos un citat si o rugaciune folositoare pentru a putea înțelege acest lucru și, dacă vrem să ne aproiem de Dumnezeu, nu se poate fără a ne iubi vrăjmașii:

    „A iubi pe vrăjmași; a binecuvânta pe cei ce te blastămă… iată ceva cu totul pe dos de firea omeneasca – impotriva firii chiar. Ca sa poti face acestea asa, inseamna să fie mai tare Dumnezeu în tine decât eul tău. La așa așa restaurare poate aduce porunca aceasta pe om, încât el începe să aibă însușiri dumnezeiești. Ocările nu-l mai rănesc, fiindcă mândria lui a încetat. Dimpotrivă îi vor mări strălucirea. Omul nu poate face acestea; numai Dumnezeu, dacă El se va găsi în om” – Pr. Arsenie Boca

    Rugăciune pentru vrăjmaşi
    a Sfântului Nicolae Velimirovici

    Doamne binecuvântează pe vrăjmaşii mei! Şi eu îi binecuvântez şi nu-i blestem! Vrăjmaşii m-au împins şi mai mult spre Tine, în braţele Tale, mai mult decât prietenii. Aceştia m-au legat de pământ şi mi-au răsturnat orice nădejde spre pământ. Vrăjmaşii m-au făcut străin faţă de împărăţiile pământeşti şi un locuitor netrebnic, faţă de pământ. Precum o fiară prigonită, aşa şi eu, prigonit fiind, în faţa vrăjmaşilor, am aflat un adăpost mai sigur, ascunzându-mă sub cortul Tău, unde nici vrăjmaşii, nici prietenii, nu pot pierde sufletul meu.
    Doamne, binecuvântează pe vrăjmaşii mei! Şi eu îi binecuvântez şi nu-i blestem.
    Ei au mărturisit în locul meu păcatele mele în faţa lumii. Ei m-au biciuit, când eu m-am cruţat de biciuire. Ei m-au chinuit atunci când eu am fugit de chinuri.
    Ei m-au hulit atunci când eu m-am măgulit pe mine însumi. Ei m-au scuipat atunci când eu m-am mândrit cu mine însumi.
    Doamne, binecuvântează-i…
    Când eu m-am făcut înţelept, ei m-au numit nebun. Când m-am făcut puternic, ei au râs de mine ca de un pitic. Când am vrut să conduc pe oameni ei m-au împins înapoi. Când m-am grăbit să mă îmbogăţesc, ei m-au smucit înapoi cu mână de fier. Când m-am gândit să dorm liniştit, ei m-au trezit din somn.
    Când mi-am zidit casă pentru viaţă lungă şi liniştită, ei au răsturnat-o şi m-au izgonit afară. Într-adevăr vrăjmaşii m-au dezlegat de lume şi mi-au prelungit mâinile până la veşmântul Tău.
    Doamne, binecuvântează-i…
    Binecuvântează-i şi-i înmulţeşte; asmute-i şi mai mult împotriva mea, ca fuga mea spre Tine să fie fără întoarcere; ca să se rupă nădejdea mea în oameni ca pânza de păianjen; ca smerenia să împărăţească deplin în inima mea; ca inima mea să devină mormântul celor rele. Ca toată comoara mea să o aduni în ceruri. Ah, de m-aş elibera odată de autoamăgire, care m-a încâlcit într-o mreajă cumplită a vieţii înşelătoare!
    Vrăjmaşii m-au învăţat să ştiu ceea ce puţin ştiu în lume: că omul nu are pe pământ vrăjmaşi afară de sine însuşi. Doar acela urăşte pe vrăjmaşi, care nu ştie că vrăjmaşi nu sunt vrăjmaşi, ci prieteni severi.
    De aceea, Doamne, binecuvântează pe prietenii şi pe vrăjmaşii mei!
    Sluga blestemă pe vrăjmaşi căci nu ştie, iar Fiul îi binecuvântează căci ştie. Fiul ştie că vrăjmaşii nu pot să se atingă de viaţa lui. De aceea El păşeşte liber între ei şi se roagă lui Dumnezeu pentru aceştia.
    Doamne binecuvântează pe vrăjmaşii mei! Şi eu îi binecuvântez şi nu-i blestem!

    SĂ NU NE RIDICĂM ÎMPOTRIVA VRĂJMAȘILOR EXTERIORI CI ÎMPOTRIVA VRĂJMAȘILOR INTERIORI, A PATIMILOR, PĂCATELOR NOASTRE PRIN SPOVEDANIE CU LACRIMI ȘI VIEȚIRE ORTODOXĂ ATUNCI VOM CUNOAȘTE AJUTOR DE LA DUMNEZEU MAI MULT DECÂT „NE-AM AJUTA” NOI ÎNDRPTĂȚINDU-NE!

    • e minunat indemnul catre desavarsirea vietii interioare dar ma framanta totusi gandul ca daca Stefan cel Mare si Sfant ar fi procedat astfel, acum vorbeam turceste cu totii pana in Germania.Nu raspundeti ca peste noi nu a navalit nimeni precum a navalit peste Stefan caci se stie ca acum dusmanii nu mai poarta armura si sabie ci se deghizeaza in trusturi de presa si corporatii transnationale; sa cumpanim bine la o cale de raspuns crestineasca si sa nu ne lasam hipnotizati de ideea non-actiunii asupra „vrajmasilor exteriori”

      • Fiindca “stati impotriva diavolului si el va fugi de la voi“, nu inseamna sa te apuci sa dai pumni diavolului, ci inseamna sa te indrepti catre Dumnezeu. A sta impotriva diavolului inseamna a te indrepta catre Dumnezeu. Iar cea mai mare infrangere pentru cei care vor sa duca omenirea la pieire, este nu ca omul sa stea lor impotriva, certandu-se cu ei, luptandu-se cu ei, facand demonstratie impotriva lor. Nu! Cea mai mare infrangere pentru ei este ca omul sa se intoarca spre Dumnezeu. Atunci cand omul se intoarce catre Dumnezeu, Dumnezeu incepe sa lumineze in el, si cand Dumnezeu lumineaza in noi, lumineaza in jurul nostru, si atunci si altii Il gasesc pe Dumnezeu. Este cea mai mare infrangere a diavolului: “asa sa lumineze lumina voastra inaintea oamenilor, ca ei vazand faptele voastre cele bune, sa slaveasca pe Tatal vostru cel din ceruri“. Asta s-a intamplat cu sfintii inchisorilor. Ei n-au avut posibilitatea de a propovadui de pe case, de a aparea in emisiuni la radio sau la televizor, dar au stiut sa-L gaseasca pe Dumnezeu in adancul lor, si Dumnezeu a luminat prin ei mai departe. Si cei care suntem astazi in credinta, in aceasta tara, si nu numai, suntem datorita luminii lor.

        http://www.razbointrucuvant.ro/2011/02/22/parintele-aldea-despre-lectiile-esentiale-pentru-noi-ale-marturisitorilor-din-inchisorile-comuniste-ce-invatam-din-caderile-si-ridicarile-noilor-martiri-cum-luptam-impotriva-diavolului/

      • Nu voim sa intrebuintam violenta.

        Ne este suficienta experienta din trecut, cand fara voia noastra am fost atrasi pe calea violentei. La orice violentare, noi nu mai raspundem in niciun fel: suportam. Si chiar cand intreaga natiune romana este tratata ca o turma de animale inconstiente.

        Lovitura de Stat nu voim sa dam. (…) Nu vom intrebuinta aceste mijloace, pentru ca tineretul de astazi are prea adanc infipta constiinta misiunii sale istorice si a raspunderii sale, pentru a nu face acte necugetate, care sa transforme Romania intr-o Spanie insangerata.

        Generatia noastra intreaga vede manusa care i s-a aruncat. Manusa aruncata va ramanea, insa, jos.

        Noi refuzam sa o ridicam.
        Ceasul biruintei inca nu a sosit. E inca ceasul lor. (…) – Capitanul Zelea Codreanu

        http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2011/02/21/sminteala-pentru-evrei-si-nebunie-pentru-zelotistii-de-tip-barabas-reflectii-despre-un-scandal-mediatic-provocat-pe-seama-manastirii-petru-voda-plecand-de-la-un-cantec-sfanta-tinerete-legi/

      • Calea crestina:
        statul e antihristic (fara dubii) = nu mai ascultam de stat, nu mai platim taxe, rate etc …
        televiziunile, media sunt ale lor = le ignoram

        cele de mai sus fara constiinta crestina nu se pot
        cele de mai sus fara solidaritate crestina nu se pot

        va fi mai greu de subjugat un popor solidar si curajos (crestinismul practicat da curaj)

        cum ii trezim pe majoritatea?!?

    • Felicitari Ciprian ! Frumoasa rugaciune!

      Dumnezeu sa ne ajute! Scurte sunt zilele lor si amara victoria slugilor celui rau.

      Sa nu ii uram ci sa ii iubim si sa ne rugam pentru ei, asa avem porunca de la Hristos!

      Si daca asa ne invata Hristos sa nu vina nimeni sa ne invete altceva.

    • Indemn la luptă

      Nu dor nici luptele pierdute,
      nici ranile din piept nu dor,
      cum dor acele brate slute
      care să lupte nu mai vor.

      Cat inima in piept iti canta
      ce-nseamna-n lupta-un brat rapus ?
      Ce-ti pasa-n colb de-o spada franta
      cand te ridici cu-n steag, mai sus ?

      Infrant nu esti atunci cand sangeri,
      nici ochii cand in lacrimi ti-s.
      Adevaratele infrangeri,
      sunt renuntarile la vis.

  6. TREBUIE FACUT PROCESUL COMUNISMULUI!
    S-a amanat premeditat acest act necesar si just.
    Numai in acest fel poporul roman va iesi de sub puterea minciunii criminale perpetuate de cei ce vor distrugerea Romaniei crestine.
    Se revine cu mare insistenta asupra iubirii vrajmasilor.
    Am discutat indelung cu parintele meu duhovnic si opinia sa, ca si a mea de altfel, este ca crestinul trebuie sa faca efortul de a-si iubi vrajmasul personal dar nu si vrajmasul semenilor sai.
    O astfel de afirmatie, in extenso, ingaduie perpetuarea raului, a viciului si nu are nimic in comun cu invatatura Mantuitorului.
    „Fericirile sunt Legea noastra” si opusul acestor porunci ne-ar scoate in afara crestinismului, ar face din noi complicii vrajmasului. Putem cel mult sa ii compatimim pe criminali, pedofili, pe traficanţi, hulitori, dar nu avem si datoria de a-i iubi.Mila pentru ratacire da, ruga pentru indreptarea lor deasemeni, dar iubire…
    Uneori am impresia ca nu citim acelasi Nou Testament! De altfel, am avut de curand surpriza de a afla ca s-a editat un Nou Testament „adaptat” tuturor cultelor crestine.
    Nu am puterea de a cauta acest exemplar aparut sub indrumarea Prea Sfintiei sale Ciprian Campineanu, dar ma ingrijoreaza ideea unei „adaptari”.

  7. Va exista si un Orient Mijlociu fara Israel.
    Si atunci o lume intreaga va trai in pace si intelegere, fara FMI, USA, NATO, UE. Banca Mondiala si Masonerie.
    Dumnezeu nu se mai uita demult la rugamintile evreilor…
    Cam de cand i-au vandut si martirizat Fiul si au inrobit toate natiile.

  8. Voi sunteti sensibili, dar va intrebati cat de sensibil este intreg neamul ? Pt ca aici este problema ! Eu zic sa incepeti sa tipati a nationalism, dar a nationalism-crestin curat, pentru valorile neamului, pt credinta si niciodata impotriva dusmanilor. Gheorghe, inainte de a invata sa-si aduca aminte de neam si Dumnezeu, are tendinta sa urasca ca un microbist si este periculos. Uraste si pierde batalia ! TREBUIE SA INVETE LUPTA DREAPTA !

    • absolut drept ai grait… cum il sensibilizam pe Gheorghe (fie el microbist, birtas, consumator…)? Cred ca numai Dumnezeu mai poate asta si acesta e rolul crizei, cand Gheorghe va realiza ca nu mai are cu ce…. numa sa nu faca rau Gheorghe… sa duca lupta cea buna…
      Din nefericire cei 40 de ani de comunism si 21 de neocomunism au facut un Gheorghe cam insensibil la rostul vietii….

  9. Din pacate Eufrosin are dreptate: o parte din membrii serviciilor de informatii nu mai servesc neamul romanesc de mult timp….Si sunt la a doua, a treia generatie de subminare ….

    • membrii serviciilor de informatii sunt urmasi sau discipoli ai celor veniti pe tancuri dupa cel de al 2-lea razboi mondial… nici nu au cum sa tina cu romanii cand prea putini cred in Dumnezeu, si nu e vina lor, e si vina noastra. Am vazut filmul Memorialul Durerii (10 DVD) si acolo se arata ce inseamna serviciile „noastre” secrete, multi dintre ei nici nu stiau romana prin 1950 si acestia au recrutat urmasii lor si tot asa…
      Atentie insa in filmul Memorialul Durerii e deturnata jertfa miilor de ortodocsi catre papistasi, inca o lucratura murdara a „prietenilor” occidentali…

      • Cine sa deschida Procesul? NOI.
        Este de inteles efortul facut de Lucia Hossu Longin, dar si noi trebuie sa completam acest efort.
        Cei ce inţeleg necesitatea deschiderii procesului o vor face in numele poporului roman si a conditiei sale crestine, nu doar in calitate de ortodocsi. Doamna Hossu Longin a comentat partinitor documentarele sale, aducand in prim plan sacrificiul preotilor greco-catolici, insa si martiriul preotilor ortodocsi a fost descris in zeci de carti (exemplu „Preoti ortodocsi romani in inchisorile comuniste de Vasile Manea).Este drept ca impactul imaginii este mai direct si mai important decat cel al cartilor, adesea dificil de procurat.
        Cam cum credeti ca ar fi inţeleasa deschiderea unei acţiuni judiciare de aceasta importanta doar in numele unei parti a poporului roman?!
        Cred ca cererea inceperii procesului trebuie adresata Institutului Pentru Cercetarea Crimelor Comunismului si Memoria Exilului Romanesc precizandu-se calitatea de crestin ortodox si solicitandu-se prezenta unui jurist diplomat si in teologie ortodoxa. BOR are un numar important de preoti, doctori in drept.
        Sa nu uitam ca pana in acest moment s-a acumulat un numar important de documente si ca istorici, economisti, cercetatori curajosi au contribuit la completarea acestui dosar impresionant. Este necesar insa ca cetateanul obisnuit, neimplicat direct in acte politice sau criminale sa solicite, din principiu, inceperea procesului.
        Imi pare evident faptul ca, in mod premeditat s-a intarziat deschiderea actiunii, pentru ca martori importanti sa nu mai poata fi convocati.
        Gheorghe Apostol, actor monstruos al instaurarii comunismului si loviturii de stat din’89 a murit in august 2010, dar confesiunile sale inregistrate ( le gasiti pe internet) pot fi folosite de un avocat competent. Ion Diaconescu si Tudor Stanescu, spre exemplu ar trebui sa depuna marturie anticipativ, din motive legate de varsta avansata, in prezenta unui avocat si a unui psiholog ( pentru a evita contestarea ulterioara a marturiei).
        Daca exista alte idei, propuneţi-le.

  10. Sa inţeleg ca nu exista alte idei?!
    La „ţara” unde megeam in vacanţe, copil fiind, ţaranii, cand nu erau la munca sau la Biserica, stateau pe podişca, in faţa curţii şi aşezau Lumea dupa cum batea vantul istoriei. Cam ca in poiana lui Iocan. Uneori, imi pare ca şi blogul acesta seamana cu poienile lui Iocan şi de aceea imi face placere sa intru in vorba cu cei ce se afla pe podişca ta, eufrosine.
    Sigur ca pe podişca aceasta se aşeaza şi persoane care nu locuiesc pe uliţa noastra şi poate nici in satul nostru. Se aşeaza doar pentru a trage cu urechea. Sa le fie de bine.
    Revenind la tema articolului şi la comentariul pe care l-am facut anterior, daca intrebarea „ce putem face” nu era strict retorica, sper ca mai sunt idei.Eu, oricum voi face o astfel de cerere catre IPCCCME.
    Ideea este ca poporul roman in INTREGUL SAU trebuie sa ceara deschiderea Procesului, pentru ca TOTI am fost afectaţi de cancerul comunist iar urmaşii nostri vor suporta, constienţi sau nu, aceste urmari.
    Evreii, armenii au facut corp comun in recunoşterea dramelor prin care considera ca au trecut. Poate este momentul sa invaţam şi noi din experieţa şi tenacitatea lor.

    • La Multi ani, draga Clement! Ieri a fost sarbatorit Sfantul Mucenic Clement – sa te afli intotdeauna sub harul sfintelor sale rugaciuni !

      • Multe mulţumiri, eufrosin!
        Sincer, sincer, eu am obiceiul sa onorez atat memoria lui Clement, dascalul lui Origen cat si pe cea a Mucenicului, cam in fiecare saptamana.
        Mare simpatie am si pentru Papa Clement al XII-lea care a condamnat francmasoneria, afurisind toata popimea cazuta alaturi de creştinism .
        Unele persoane imi fac urari pe 23 noiembrie, altele pe 24 noiembrie (cand il comemoreaza ruşii). Este bine, oricand!

  11. Eufrosin,
    Multe comentarii la acest articol se abat de la titlu …
    Mie mi se pare că serviciile mai mult sau mai puţin secrete din prezent ale Ţării sunt în buna tradiţie a pretorienilor Imperiului Roman, care-„si puneau chiciulili-n suliţi” de câte ori nu le convenea solda…
    Să nu uităm că tartorul Iulian a fost cel care i-a „lucrat” pe ceaşcă&ceaşcă.
    Hai să trăim !

  12. Raspunsul nu are legatura cu intrebarea… Nu s-a pus nimeni stapan. Ei s-au facut pres, pentru mici favoruri materiale…Actiunea are un nume in Codul Penal.

Răspunde!

