Un filo-american surprins pe stradă!


Avem lădiţa, măturoi, floricică şi flamura imperială! Mă întreb dacă îi dă nea’ Gitenstein barem o viză de lucru H1, dacă tot e atât de convins omul… Dacă nu, măcar să-l angajeze la negru în cadrul ambasadei, cum se poartă zilele astea! Nici nu are idee America de unde îi răsar simpatizanţii!

13 răspunsuri

  1. da, dar steagul esta la „spate” :)))

  2. Săracul, s-a uitat prea mult la Prostv la filmele americane facute de evrei.

  3. se pune daca-ti zic, cu 2 zile intarziere, la multi ani si sa traiesti cu numele? ca am fost plecata si abia acum am ajuns la calculator. sa fii sanatos, voios si sa te binecuvinteze bunul Dumnezeu si Maica Sfanta.

  4. Eu cred ca buciclistului i-se falfaie de unchiul samuel. Are umor.

  5. La Multi Ani! Cu nepermisa intarziere spun si eu, tie, celor dragi si nu in ultimul rand blogului tau. La Multi Ani!
    Buna remarca in care se spune ca simbolurile puterii se afla la spatele romanului. El e in fata si trage inclusiv la pedale, inclusiv pentru cei din spatele simbolurilor. Care o fi fiind atmosfera in aerul tare al simbolurilor din imagine nu e greu de imaginat, mai ales ca astia vor sa taxeze inclusiv apa de ploaie care era candva socotita ca fiind cea mai buna pentru spalat.

  6. i-o fi lăsat moşu-său cu limbă de moarte să-i aştepte pe americani … cu pîine, sare şi flori

  7. LA MULTI ANI cu sanatate si implinirea tuturor dorintelor,tie si familiei tale! Dumnezeu sa va aiba in paza Sa !

  8. Mi-e greu sa mai fiu simpatizant USA si NATO in conditiile in care astia ne obliga sa dam pe o gramada de fiare vechi, sub forma de avioane, o palarie de bani ! Adica tot saracul finanteaza bogatul !

    LA MULTI ANI EUFROSIN !

  9. iata ca m-ati descoperit
    imi cer scuze ca am primit bani de la nato ca sa fac asta
    promit ca data viitoare o sa-mi pun steagul sveti russia

Răspunde!

