Extrem de interesant!


Lucrurile  pe care tot românul ar trebui să le cunoască, sunt deliberat ascunse sub preş de către autorii manualelor şcolare, căci altfel nu ar fi aprobate de către Ministerul Educaţiei (hi, hi, auzi colo’, „ministerul educaţiei” , cel însărcinat cu producerea de copii ignoranţi pe bandă rulantă!).

Excepţionala lectură oferită ieri, vine să completeze aceste lacune de educaţie. Articolul următor o face deasemenea, permiţând unuia care-a terminat liceul şi chiar facultatea de istorie, să-şi facă o imagine cadru asupra unui eveniment de-o importantă deosebită din istoria României: asasinarea lui Corneliu Zelea Codreanu, conducătorul mişcării legionare.  Se va afla cine a fost el cu adevărat, cine l-a omorât laolaltă cu zeci de camarazi legionari şi mai ales, cine a ordonat moartea lui,  în ce fel a fost pregătită şi de ce.

Calitatea unui om se măsoară după măsura prigonirii căreia el este supus de către o guvernare coruptă.

4 răspunsuri

  1. Agatanghel- trăitor la 1273 în insula Rhodos. Este cea mai exceptionala profetie despre Romania. Intr-o vreme a circulat intr-o carte, o editie restransa, dar adunata repede de o mana nevazuta, chiar si din colectiile particulare, pentru a nu se citi ceea Dumnezeu i-a dat Romaniei.
    „În vremea aceea, (1920) va apare în ţara aşezată pe Carpaţi până la Dunăre, ţara de la gurile Dunării, sau ţara Lupului, va apare Fiul Omului încins cu sabia de arhanghel. Acesta va face o organizaţie numita Legheon, iar membrii acestei organizaţii vor fi persecutaţi, vor fi închişi, omorâţi la răspântii de drumuri, mulţi vor fugi peste hotare persecutaţi fiind de capul statului şi de poporul vrăjmaş lui Dumnezeu. Şi în timpul acesta tot poporul acesta de pe Carpaţi şi alte popoare vor intra în mare suferinţă, dar după o vreme, Maica Domnului şi Sfântul Ioan va aduna sângele lor în potire şi se va prezenta cu el în faţa tronului Fiului Său. Şi nu pentru vrednicia lor, ci pentru rugăciunile Maicii Sfinte, cei ce vor mai fi rămas vii vor fi scoşi afară din temniţe”.
    O interpretare mistica a profetiei ar fi ceva de genul : Legiunea nu a aparut pentru a „manca pe paine” evrei, de trei ori pe zi, chiar daca membrii se declarau profund ostili evreimii, ci mai de graba un curent anti-sionist si o modalitate domestica de redirectionare a fluxului migrator evreiesc, impins de Imperiul Tarist catre noi…Au fost cei care le-a adus aminte evreilor de destinul lor, atunci cand aproape ca uitasera de Tara Sfanta, iar liderii lor incepeau sa emita pretentii de anexare teritoriala vis-a-vis de Galitia si Romania…Rolul legiunii, chiar si intr-o lume fascista , s-a limitat la o simpla miscare de rezistenta …Dumnezeu pur si simplu nu le-a oferit rolul organizatiilor fasciste ale epocii.
    Personal mai cred ca este o mare greseala sa reeditam curentul legionar !

    • Mercurie, vrei sa zici ca curentul legionar a fost o gresala? Daca afirmi asta inseamna ca ori nu cunosti adevarul despre Legiune, ori esti impotriva Romaniei. Pentru o mai buna informare asupra legiunii, iti recomand sa citesti carti scrise de Legionari, nu de altii. In cartea Sfantul Inchisorilor o sa gasesti de asemnea o descriere buna a lor si mai ales comportamentul lor in societate, deasemenea iti recomand sa citesti aici:
      http://miscarea.net/istrate-fratia.htm
      Personal, cred ca Legiunea a fost cel mai bun lucru pentru tara asta de cand e ea pe pamant.
      Doamne ajuta.

  2. @Mercurie
    Va fi mai mult decat un curent legionar. Va fi o lupta cu armele Duhului Sfant.

  3. Lupta in Duh a inceput de mult timp. Necazul este ca mare parte din romani nu cunosc aceasta si traiesc intr-o „dolce far niente”…Profetia lui Petrache Lupu aproape ca s-a implinit in intregime si nu trebuia: a „cazut steaua peste noi”(comunismul), elitele ne-au fost macelarite, jumatate din noi a ajuns peste mari si tari, …;a mai ramas amenintarea cu foametea..Dar postez profetia asa cum am citit-o:
    Din mesajul lui Petrache Lupu – Sf de la Maglavit:La prima intalnire Mosul (Dumnezeu)i-a spus:
    “-Sa te duci sa spui la lume, cu cine te intalnesti pe cale, sa-i spui: Daca nu ne pocaim,
    daca nu tinem sarbatorile, daca nu ne ducem la biserica, sa ne rugam la Dumnezeu de sanatate,
    daca nu tinem posturile, daca nu ne ducem la popa…, atunci foc, atunci ne rupe muncile noastre,
    fratilor!…Sa nu mai facem fapte rele, sa nu mai radem de fratii nostrii, sa ne unim cu
    totii la faptele bune, sa nu mai arunce nimeni copii pe la gropi…si sa nu ne mai dusmanim…
    Nimeni sa nu fure, sa nu puna foc, sa nu ia dreptul altuia! Sa ne unim cu toate neamurile
    noastre!Sa facem fapte bune, ca de nu –moarte, ca de nu-foc!..Ne ia tot , ne canoneste fara
    munca si toata Rumanie nu e nimic…E rau, fratilor, de noi toti, daca nu ne pocaim, cu vorba
    care m-a trimis pe mine Mosul, si n-ai cu ce tine nimic: nici bou, nici cal, nici oaie, nici
    porc, nici pasare, nici nimic….”

    “ Dupa ce am muls oile si dupa ce s-a culcat lumea si ciobanii nostrii, m-am mers la cruce,
    la buturugi, sa aprind lumanari si tamaie. Era in dumineca de dupa a treia aratare. Mosul m-a
    asteptat. Dupa ce m-am rugat, s-a lasat o stea mare(comunismul), vestind moartea in lume. Avea
    marginile ca cerul, o lumina mare la mijloc si 4 bucati: ploaie, foc, vant si carbune. De
    trei ori am vrut sa pun mana pe ea si n-am putut. A patra oara am intrebat:
    -Mosule , ce e cu vorba care mi-ai trimis? Daca jumatate din lume este rea si jumatate buna?
    -Pe jumatate o iau si jumatate o las(s-a implinit prin cei 3-4 milioane de tineri romani alungati).
    Eu am zis:
    -Decat pe jumatate, mai bine toata…
    Doamne , iarta toata lumea! Doamne , iarta toata lumea! Doamne , iarta toata lumea!(Isi facea
    semnul crucii de trei ori)
    Mosul spune ca ne iarta daca ne pocaim la cruce…Dacac nu ne pocaim, daca nu cautam dreptatea,
    daca nu ne lasam de faptele noastre rele pana la cel mai mare om din tara, sa mearga dreptatea
    cu toata tara, atunci vine moartea , vine prapadul! Mosul spune: Am sa ma mai las o data.
    In toamna aceasta sau la alta toamna, nu se stie care toamna, va apare iar steaua, in sat, la lume. Si eu am sa zic: “ De ce nu v-ati pocait, fratilor? Puneti mana pe ea !”Si de 3 orinimeni n-o va putea atinge. A patra oara voi zice: “ De ce n-ati pus mana pe ea ? Acum mergeti acasa, va premeniti curat, ca moartea vine!”..Toti vor chiui de frica, dar eu am sa va spun: “ De ce nu v-ati pocait?”
    Nu sunt doctor, nu sunt vrajitor.Dumnezeu sa ne ierte pacatele noastre, ca suntem rai..Sa va pocaiti!..Nu radeti de batraniivostrii, nu radeti de nimeni! Nu mai aruncati copii pe la gropi, pe la fantani, pe la grau, pe la porumb, ca este rau de noi, fratilor! Ne canoneste fara munca..Daca nu-i munca …, n-ai cu ce tine nimic. Mor vitele, mor oamenii, mor copii. Nu-i ce manca. Boierii au bani multi, dar n-au ce face cu ei, daca nu-i munca…Pare rau de lume, de vorba ce am, ca nu pot spune la nimeni, ca nu am voie….Lumea care este bolnava, este de la Dumnezeu, ca treieste in rautate, in dusmanie , si e contra, nu crede…Toata tara sa se pocaiasca! Asta este porunca lui Dumnezeu, care m-a trimis la toata Rumania..
    Nu sunt doctor, nu sunt vrajitor…Pentru vorba lui Mosu ma injura lumea…De ce credeti ? Pentru mine este data porunca? De voi e rau! Eu n-am luat bani de nimenea, n-am luat nimic.
    Habar n-am de cel ce nu crede. La urma o sa va caiti…Ce ne-a spus ciobanul Petre Lupu? Ce-am facut de nu l-am ascultat?…Sa nu va caiti, la urma…Cekl mai mare om din tara trebuie sa se pocaiasca!
    Carte nu stiu. Eu mi-am facut datoria.Dumnezeu va iarta, daca va pocaiti. Daca nu, treaba voastra!…”

Răspunde!

