Alianţa răului: PNL şi PSD împreună!


Antonescu îi propune lui Geoană varianta Johannis premier – contra voturi în turul doi. Geoană acceptă!

Pe asta n-as fi crezut-o posibila niciodata!
Mi-as fi imaginat ca PNL va forma o coalitie cu PDL, numai si pentru ca tehnic vorbind, sunt mult mai putini fosti comunisti in acel partid, decat in PSD.
Dar ce nu e posibil cand partidele interesate numai de putere, abdica la propriile principii declarate? Despre ce principiu mai poate fi vorba atunci cand un partid auto-declarat de dreapta, se aliaza cu partidul comunist reimpachetat ?

Cu asta PNL isi pierde orice urma de credibilitate si respect. L-ati fi vazut vreodata pe taranistul Corneliu Coposu facand asa ceva? Mai bine infunda din nou puscaria, decat sa se compromita! Problema e ca Crin Antonescu nu se aseamana catusi de putin cu politicienii de statura pe care tara i-a avut in vremuri mai bune – reprezentatul de astazi al partidului istoric national-liberal, e doar un trepadus gaunos care putea la fel de bine sa fie membru al PC, PDL, PSD, al verzilor, cum s-or mai fi numind si aia, sau de ce nu, al UDMR!

Asta e o coalitie coapta in iad – pe mine unul, ma sperie! Cand fiul generalului de securitate isi da mana peste tara cu alesul partidului de drepta, speranta tuturor micilor intreprinzatori si-n general a celor care s-au saturat de fostii comunisti si de politicile lor dezastruoase, e clar ca de acolo nu poate iesi nimic bun! Nu-i vorba numai de penibilul situatiei, cat mai ales de implicatiile pe care asta le va avea pentru Romania, in cazul nefericit in care astia castiga!

Doua partide, dreapta si stanga, unite intr-o alianta a raului si-a lipsei de principii..
Intr-atat de scarbit am fost de situatia de pana acum, incat nici nu m-am gandit sa trag pe dreapta ieri, cu toate ca am trecut prin dreptul sectiei de votare. Ce se intampla acum insa, ma face sa imi re-gandesc pozitia. Stiu bine ce-a facut Basescu in primul lui mandat si l-am taxat aspru pentru asta. Am insa impresia vaga ca omul si-a dat seama de niste chestii..poate ma insel, dar maniera lui e diferita de a celorlalti. Nu-l vreau pe Geoana-Iliescu-Hrebenciuc-Nastase-Vanghelie si altii ca ei, conducand tara impreuna cu un premier care nu a raspuns inca in mod credibil alegatiilor de trafic cu copii.! Dar voi ?

16 răspunsuri

  1. Abia aştept să vă văd eliberaţi de Dictator. Să vă trăiască Proiectul Johannis.

  2. SI DACA RAMURI BAT IN RAM
    SI IESE PROSTANACUL
    IMI BAG PICIOARELE PRIN GEAM
    SI POPULAM IRAKUL !

    Despre neam numai de bine prietene – in rest, n-avem unde pleca si nici nu trebuie. Suntem romani, am mai fost la ananghie si am iesit cu bine. Putem si-acum, dar nu fara Dumnezeu.

    Eufrosin

  3. interviu cu bunica unora dintre zecii de copii sibieni traficati prin intermediul lui iohannis:

  4. Sincer,deja o dai in derizoriu.Pai tie de politica iti pasa? Pentru asta faci atata tam-tam? Toti sunt corupti.Si pe cine propui
    :Basescu! Omul asta intr’o zi spune ceva,iar in urmatoarea se intoarce la 180 grade.Ca sa’ti mai pastrezi putina credibilitate te sfatuiesc sa te ocupi de lucruri cu adevarat importante,nu sa faci apologia unui partid ori altul.Sau poate faci si tu parte din unul?

    • Lumea dupa Eufrosin este un blog politic si de analiza a evenimentelor curente. Nu-mi e totuna daca Romania cade pe mana fiului de securist si a clicii comunisto-afaceriste din PSD, sau continuam cu Traian Basescu care macar a trecut prin foc, a facut ce-a facut, stie regulile si implicit ceea ce s-ar putea face. Fripturistii ailalti, de-abia asteapta sa intre pe rol, si sa prade ce-a mai ramas de pradat.. Intre unul care chiar daca ar fi sa mai faca cate ceva si din interes personal (da, si-a facut fiica europrlamentar), dar vrea totusi sa faca ceva pentru tara si altii care vor numai sa fure si sa vanda, alegerea mi se pare clara.
      Nu apartin nici unui partid, desi am fost sfatuit in mod repetat sa ader la unul si sa intru in politica.

      • Adera la PDL, acolo e locul tau. Te dai mare crestin dar Basescu e un curvar ticalos si un betiv, un dictator , un anticrist. Poate iti place mai mult Boc, Udrea, Videanu, ala de la drumuri. Casuneanu, Cocos, si lista poate continua.

        • Nu ader nicaieri, pentru ca-mi spui dumneata. Sprijinul meu pentru Pres. Basescu rezulta din niste lucruri concrete pe care le-am observat, unul dintre ele fiind declaratia lui Geoana ca nu va castiga alegerile, acum ca „americanii si serviciile secrete, l-au lasat din brate„. Vreau sa le-arat acelora ca totusi noi alegem cine va conduca tara, nu ei.
          Intaia mea optiune ar fi fost Prof. Ion Coja, sau Marian Bataiosu, dar cum nici unul dintre ei nu a aparut pe buletinele de vot…
          Orice, numai sa nu dam tara inapoi clicii comuniste reimpachetate ca democrati.

  5. partea a doua din interviul luat bunicii celor 3 copii orfani dati in adoptie la presiunea lui Iohannis si disparuti fara urma de 19 ani!

  6. SI cand PDL a facut alianta cu PSD? Deabia ce s-a intamplat. Repede uita lumea.

    Este foarte ciudat sa vad cum un om poate spune ca Basescu vrea binele tarii si ca se va lupta cu comunistii rai cand defapt el a avut o perioda de 5 ani sa se manifeste si nu a reusit nici un sfert din ce si-a propus, mai rau, a format un alt grup de parveniti in jurul sau.

    Mai rau a distrus Romania pe plan extern
    Desi vad o oarecare tenta de nationalism, sper ca iti dai seama ca avem nevoie de relatii externe.

    Nu am culoare politica dar sunt iritat de lipsa ta de logica si de tentativele de manipulare.

    In sfarsit am o ultima curiozitate, pe aici o tot dai in abject cu masoneria care conduce din spate, daca ai afla ca Basescu e mason l-ai mai vota?

    Cu respect,
    Vlad.

    • Am cercetat problema si se pare ca Basescu nu e mason. Sunt pe deplin constient de nerealizarile sale, dar altul mai bun nu este acum. Alternativa e de speriat.
      Nici eu nu sunt membrul al vre-unui partid si la decizia assta am ajuns intr-un mod ciudat – stii ce inseamna „gut feeling” ? Asa simt eu, ca omul asta va incerca sa faca treaba pentru tara. In plus, jigodismul celor care s-au aliat impotriva lui, e poate cel mai bun argument.

  7. Repet, si jigodismul lui cand s-a aliat cu psd de ce nu iti repugna?

    Ai o baza de data cu masoni pe care o cercetezi frecvent si spui ala e ala nu e? DIn cate stiu eu, in perspectiva in care exista este o organizatie care nu lasa asa usor sa fie deconspirata, deci ma indoiesc ca te bazezi pe mai mult decat gut feelingul tau cand afirmi ca nu e mason.

    Intrebarea mea nu era daca e sau nu e, intrebarea mea era daca ai afla ca e, ai mai vota cu el?
    Incerc sa aflu ce este mai important in lista ta de prioritati.

    Intrebarea nu-si are rostul, pentru ca omul nu este mason: http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Actualitate/73197/Basescu-Tariceanu-si-Voiculescu-nu-sint-masoni.html

    http://victor-roncea.blogspot.com/2008/09/este-basescu-mason.html

    • Si nu poti face o deplasare logica in directia asta si sa raspunzi la o intrebare de genul :”daca ar fi”.

      Spre exemplu „daca ai fi pe o insula pustie ce ai lua cu tine?” sau „daca ai avea 1 milion de dolari ce ai face cu ei?”. Da, nu este adevarat, sunt de acord cu tine, dar DACA AR FI ai mai vota cu el?

      • Pai ne indepartam de realitate cu „daca” asta, iar tinta blogului meu aste tocmai ea, relitatea!
        Ca sa-ti raspund, cand in trecut mi-au fost prezentati doi masoni candidati la presedentia altei tari, mi-am anulat votul, ramanand cu constiinta impacata.

  8. Acum intrebarea care urmeaza este de unde stii daca cineva e mason sau nu?
    Articolele din presa nu se pun. Acum vorbim de realitate. De unde ai certitudinea ca cineva iti spune adevarul cand iti vorbeste despre o persoana si implicarile ei in masonerie.

    Luam un caz ipotetic pentru un exercitiu logic. Eu iti spun ca X este mason, si mai auzi asta de la inca 2-3 oameni. Devine acest lucru realitate?
    Si invers, citesti pe undeva ca X nu este mason si iti mai spun 2-3 persoane, devine acest lucru realitate?

    Cum vezi tu realitatea si cum poti afirma ca ceva este real sau nu fara sa fii implicat.

    • Ii recunosti imediat: dupa fapte, discurs si dupa falsa morga afisata. Mai e o chestie: pana si fizionomia li se schimba. Am observat asta la cei cu grade mari, care stiu exact cui se inchina. Fata devine lipsita de expresie, ochii reci, nu mai zambesc niciodata, decat cel mult fortat si asta se vede. Cu timpul vei invata sa-i mirosi. Un exemplu clar: Streinu-Cercel.

Răspunde!

