Sănătatea sau cetăţenia americană?


Daca Simone Davis, care va implini 18 ani in Ianuarie, nu accepta vaccinul Gardasil, sansele ei de a primi cetatenia americana sunt aruncate in aer.

Simone_Davis_Gardasil_citizenship

„Simt ca se experimenteaza pe emigranti, pentru a vedea care vor fi efectele vaccinului, inainte de a-l face obligatoriu pentru cetateni”, spune ea. „Dupa cum i-am spus matusii mele: daca vaccinul e atat de bun, de ce nu e obligatoriu pentru toata lumea?”

Biata fata inca mai crede in visul american, desi el a inceput sa sufere crapaturi serioase. Nimic din ce e realmente bun, nu este si obligatoriu, mai ales de cand guvernul nostru (este el diferit de cel al Americii?) nu face decat sa ne oblige la abominatii.

„Sunt surprins si vreau sa stiu de cand a devenit asta politica guvernului?”, a spus Dr.  Jacques Moritz, Directorul sectiei de Ginecologie al Spitalului Sfantul Apostol Luca din New York City. „Ma intreb daca companiile farmaceutice, au avut vre-o influenta”.

” E un vaccin voluntar, iar daca guverrnul il face conditie obligatorie pentru a veni in tara asta, inseamna ca a innebunit”, a declarat el cate ABC News. „Nu are nici o valoare din punctul de vedere al sanatatii publice”.

Compania producatoare Merck, dezminte ca ar avea ceva de-a face cu obligativizarea vaccinului pentru emigranti. Saptamana aceasta, un panou consultativ a recomandat „Food and Drug Administration”, autoritatea publica a guvernului SUA in materie de siguranta alimentelor si a medicamentelor, ca vaccinul Gardasil sa fie deasemena administrat si baietilor, incepand de la varsta de 9 ani, pentru a „preveni” negii genitali, pusi in legatura cu transmiterea virusului HPV.

Mai exista inca amatori pentru „Loteria” vizelor ? Daca da, de ce nu le spuneti si lor ce ii asteapta? Iar daca vor alege sa emigreze in ciuda faptelor, Dvs. veti fi cu constiinta impacata, iar ei isi vor fi meritat soarta.

4 răspunsuri

  1. Si-au luat nasul la purtare in mod alarmant domnii diriguitori ai lumii. Aceste tratamente „grijulii” s-au aplicat deja de multa vreme imigrantilor in diferite tari. Dar o faceau mai mascat si evident in maniera mai putin masiva. Erau campanii mai silentioasede vaccinare a unor anumite categorii de cetateni. Eu personal am intrat intr-o astfel de campanie, pe post de cobai, crezand in „marinimia si grija deosebita” a sistemului sanitar italian. Imi amintesc cat ma impresiona atunci tot acest „tratament uman” si atent din partea medicilor italieni pentru straini, carora le spuneau :” Stiti, patronilor italieni nu le prea place cand angajatii lor se imbolnavesc si trebuie sa absenteze de la serviciu. Asa ca, pentru a preintampina o multime de neplaceri, este indicat sa faceti acest vaccin care va va proteja de imbolnavire si deci de absentare de la munca si de repercusiunile care ar putea deriva de aici”. ( Cam asa sunau indemnurile la vaccinare venite din partea doctoritei Zarattini si a preotului Pascotto care se ocupau de imigranti. Noi credeam ca le sta la suflet problema noastra; ei de fapt isi puneau in aplicare sarcinile stabilite prin contractul cu „diavolul”; adica urmau directivele care le fusesera trasate nu dinmarinimie ci pentru ca erau stimulati de privilegiile care li se ofereau. dar toate astea eu le-am inteles din pacate mult prea tarziu. Am regretat amarnic credulitatea mea de atunci, care m-a adus in ipostaza de bolnav autoimun , afectat de o boala rara, devastatoare. Am fost momita si am inghitit momeala de a ma supune vaccinarii antigripale in primul an de permanenta in Italia. Cand am plecat din tara (am facut-o legal, cu contract de munca) mi-am facut toate analizele pentru a verifica starea sanatatii mele, atat pentru ca aceasta era o conditie pentru a mi se accepta emigrarea cat si pentru ca eu personal doream sa am un cadru clar al sanatatii mele. Din lunile imediat urmatoare au inceput sa apara diverse manifestari, pe care cand le expuneam medicilor acestia le numeau „atipice” si ridicau din umeri, nestiind carei cauze sa le atribuie. Cu timpul aceste simptome atipice au prins contur tot mai mult si au reusit sa aiba un diagnostic concret: sclerodermie difuza, de fapt scleroza sistemica. Pe diferite forumuri de sanatate gasesc mesajele multor persoane afectate de aceasta boala sau de diverse forme ale ei. Si constat ca aceste persoane sunt inca in cautarea unei cauze care a declansat boala lor. Oare, cati dintre ei sunt constienti de rolul vreunui „banal” vaccin pe care l-au facut in urma cu cativa ani si pe care deja l-au dat uitarii? Cati constientizeaza ca, dupa respectivul vaccin poate au avut o perioada de stres fizic sau emotional mai puternic in urma caruia au aparut primele manifestari ale afectiunii lor? Le impartasesc experientele mele; dar constat ca multi inca refuza sa creada ca sistemul sanitar le este potrivnic, pentru ca ei au fost educati sa creada ca acesta protejeaza cetatenii si nu ii distruge. Daca oamenii s-ar trezi din somnul in care au fost indusi… multe dezastre umane ar putea fi evitate. Dar, se pare ca si somnolenta asta prelungita este tot fructul „grijii parintesti” a guvernului care ne indoapa cu substante ascunse in tot ceea ce consumam: mancare, apa, sucuri, cosmetice. Poate ca , cu adevarat pentru a ne trezi de-a binelea avem nevoie de un dus rece; unul atat de rece incat sa simtim cum ne impung acele de gheata. Sa ne rugam lui Dumnezeu sa nu fie totusi prea rece si mai ales sa nu fie prea tarziu.

  2. Am fost cu copilul acum o luna in urma la pediatru (are 1 an si 2 luni) – i-am spus can nu sunt de acord sa-i faca o parte din vaccinuri – mi-a raspuns foarte iritat ca va trebui sa-mi caut alt medic pt ca el nu tolereaza asa ceva,asta inainte de a incerca sa-mi explice ce peericulos este sa-mi las copilul nevaccinat.
    Voi incerca sa obtin „religious vaccine extemption” alfel risc sa fiu bagata la „child neglect” – mi-e scarba de ce se intampla !

    • Se obtine usor – doar trebuie sa ceri formularul de la gradinita, scoala, sau de la „Health dept” al judetului in care locuiesti. Apoi bifezi „religious” sau „philosophical”, cum vrei si gata, nu te mai bate nimeni la cap. Nici o pierdere in privinta pediatrului – oricum nu e unul bun, daca nu intelege cum sta treaba. In ce stat locuiti?

Răspunde!

