Psst.. să vă spun un secret:


Un incident surprinzator si „fenomenal” a fost surprins in timpul testarii a doua noi rachete in Iran. Imediat dupa ce proiectilele au fost lansate, un obiect zburator neidentificat a zburat prin unuia si a despicat un nor in doua, titreaza, miercuri, „The Sun”. Potrivit unui expert in OZN-uri, nava pare sa urmareasca actiunea militara. Rachetele iraniene cu raza scurta au fost lansate sambata trecuta, spre nelinistea tarilor vestice si a Israelului. Imaginile de la eveniment, preluate de Fox News, au surprins momentul in care proiectilul Shahab-3 a brazdat cerul. Insa, la 38 de secunde de la lansare, un nor din apropiere este despicat in doua de un obiect zburator misterios ce calatorea cu o viteza incredibila. „Una dintre teorii este ca ar fi vorba de o drona a Statelor Unite. Mereu exista prototipuri noi de nave, dar aceste drone nu vor fi prezentate publicului pentru multi ani. Avioanele de lupta invizibile au zburat ani de zile pana ca oamenii sa afle de existenta lor. Insa viteza si acceleratia acesteia este fenomenala. Nu cred ca au asa ceva capabil de astfel de manevre”, a declarat Nick Pope, un analist al OZN-ului de la Ministerul de Aparare britanic.

sursa Ziua

                  

De unde scalare aţi auzit? Dar de arme care folosesc aceste unde? Ştiţi că pe lănga cel de distrugere spontană si altele la fel de puţin cunoscute, ele au şi un efect de anulare a gravitaţiei naturale a pământului în aria  restrânsă în care sunt aţintite ? Practic, un om poate fi pus jos şi ridicat la loc, aşa ca un hopa-mitică. Chestiile astea există demult, dar media de-abia acum ne arată soricelul care levitează într-un laborator NASA.  Magneţi rari extrem de puternici sunt folosiţi, pentru a obţine unde scalare.

Înapoi la secretul nostru:

motoare care folosesc unde scalare electro-gravitaţionale au fost proiectate şi construite special pentru aceste aparate zburătoare militare, cunoscute ca şi OZN-uri. Ele sunt construite în secret de către firme ale căror nume ar putea să ne surprindă prin familiaritatea lor. Aceste aparate de zbor posedă într-adevăr calităţi excepţionale, deoarece ele sunt rodul a miliarde peste miliarde de dolari şi ani de cercetări efectuate de către cei mai buni specialişti în domeniu. Într-un târziu se va afla şi adevărata  lor origine . De ce nu ni se spune acum că ele există?

Simplu: ele vor fi probabil folosite pentru a convinge populaţia de existenţa extratereştrilor şi astfel pentru manipularea ei, în scopul formării guvernului mondial. În faţa unei ameninţări extraordinare de origine „extraterestră”, oamenii vor cere singuri ceea ce în prezent pe bună dreptate, resping.

Deocamdată consemnul între serviciile secrete este să nu se divulge existenţa lor. Observaţi că câtă regularitate au loc apariţii de ozn-uri mai ales în Marea Britanie. Probabil că acolo e laboratorul de antrenament în tehnicile manipulării psiho-sociale. Mă aştept la noi şi noi relatări  a acestor apariţii.

Era cât pe ce să public articolul, când am observat asta:  OZN deasupra capitalei

În loc de a ne îndoi asupra fotografiilor şi filmelor, mai bine ne-am pune întrebări asupra versiunii servite de media şi întărită de veşnicele negaţii ale serviciilor, menite să ne re-confirme credinţa în extraterestrii.

Despre alte manifestari si aplicatii ale armelor scalare, complet cu filme si imagini, aici.

11 răspunsuri

  1. Daca asta este secretul,atunci inseamna ca de fapt suntem singuri in acest univers??
    Mie unul mi-e greu sa cred asa ceva.Nu cred ca suntem singuri,in infinitatea asta.
    Doar parerea mea.

  2. Sincer,eu nu vad nici o certitudine in : “La inceput a fost cuvantul si Dumnezeu era cuvantul”.Daca tu stii unde este,te rog,lumineaza-ma.Am incetat demult sa cred in voci din cer,invieri si armaghedoane,dar poate ma aduci tu pe „drumul cel bun”.
    Nu o lua ca pe un afront,dar stim cu totii ca biserica si religia in general se bazeaza doar pe vorbe`n vant.Nimic concret.
    Tot ce indruga biblia si crestinismul,a cam fost combatut de stiinta.Si am sa dau un mic exemplu;giulgiu din torino (datarea cu carbon care a stabilit ca panza este din 1200-1300 a.d.) si multe altele,pe care nu le enumar.
    Nu mai intru in detalii,cel putin nu cu oamenii credinciosi.Orice dovada le-ai aduce,tot tu iesi cel mai sifonat si ai de pierdut.E bine sa-i lasi in credinta lor.
    Uriasii biblici se pare ca au existat,multumesc de link.Doar am citit despre ei si recent am primit si niste fotografii interesante.

    Have a nice day.

    • Paraipane, e pacat sa fugi catre Dumnezeu numai cand dai de greu. Fac pariu ca esti botezat de mic copil, dar cineva, cumva, candva, nu s-a mai ocupat de educatia ta religioasa.
      E ca si cum as fi ignorant in geografie (cu totii radem de americani aici), insa cu consecinte mult mai grave.

      Intr-o buna zi, ai sa-ti aduci aminte de cuvintele mele. Sper numai sa nu te afli la greu cand se va intampla.

      Numai bine!

  3. De unde iti iei majoritatea surselor? Eu am citit cartea „Organizatii secrete” de Jan van Helsing si chiar daca am inteles multe lucruri, la unele informatii sunt sceptic si nu mai cred totul 100%, ci filtrez informatiile. Asta ma face sa simt ca nu mai stiu ce este adevarat si ce este o minciuna.

    Unele lucruri din ce am citit acolo si din ceea ce spui sunt prea greu de crezut, iar faptul ca introduci argumente religioase alunga multi dintre cititori care ar vrea sa invete mai multe dar renunta cand dau de o propozitie cu care chiar nu sunt de acord.

    Multi nu mai cred in religie si cand spui lucruri de genul „La inceput a fost cuvantul si Dumnezeu era cuvantul” deja s-a terminat, e game over, ai alungat un procent important din cititori. Unii nu mai fug catre Dumnezeu nici macar cand dau de greu. Nu ii iau apararea lui Paraipan si nu vreau sa intru intr-o polemica religioasa, ci doar sa iti arat punctul meu de vedere 🙂

    Ideea e sa realizam cum suntem manipulati de guverne, indiferent de ce religie avem.

    • Nu vreau si nici nu pot sa conving pe nimeni de nimic. Eu doar spun lucrurilor pe nume, bazat pe suma experientei mele de pana acum.
      Si ei la fel ca tine, am filtrat totul si am verificat surse multiple pana am ajuns la concluzii. Te invit sa cauti „scalar weapons” si sa citesti
      tot ce poti. Usor, te vei convinge.
      Cat despre credinta, e cine sunt eu. As fi un ipocrit daca nu m-as prezenta ca atare. Dumnezeu chiar exista si raul deasemena. Nu degeaba
      esti botezat intru Hristos de mic copil, ca si alte milioane de romani. Curios cum generatia de azi, da la o parte tot ceea ce-au stiut cei dinaintea lor
      domnitori, carturari si poporeni.
      Un I-pod si un mobil conectat la internet, nu ne fac mai intelepti, ci doar mai preocupati de lucruri care nu conteaza. Numai sa nu-mi reprosezi
      ca ma folosesc de pc acum..
      Cel mai manipulabil om este cel care nu are pentru ce sa moara.

  4. Care sunt acele surse multiple? Ai ceva pe internet? Vreau sa citesc ceea ce citesti tu, ca pe internet se poate pune orice.

    Nu iti reprosez ca te folosesti de PC, doar sunt de acord cu multe dintre articolele pe care le-ai scris.

    Ziceam sa nu intru in polemica religioasa, dar trebuie. Imi dau seama ca gandesti independent si am o intrebare pt tine: De ce apostolii nu au propovaduit in toate colturile lumii?

    Mi se pare mult prea convenabil ca oamenii care au trait pana cand Hristos a murit au fost salvati din iad. Dar din momentul acela, toti oamenii care nu au primit invataturile crestine au fost condamnati la iad. Pai nu e corect; omenirea era deja raspandita in toate colturile lumii, Asia, Australia, cele 2 Americi, etc. Cum poti sa crestinezi doar o farama din populatia pamantului si sa pretinzi ca ceilalti care nu sunt crestini se vor duce in iad?

    Azi crestinii sunt doar 33% din populatia lumii, iar ortodocsii sunt si mai putini. Am intrebat toti preotii si profesorii de religie care i-am avut – unii mi-au spus ca doar ortodocsii si catolicii se duc in rai, altii nu au avut un raspuns. Cica e responsabilitatea „paganilor” sa cunoasca „calea cea dreapta”. E vina lor ca s-au nascut budisti, islamici, hindu, si alte sute de religii? Ceva nu se leaga.

    E frumos sa vorbim de o putere supranaturala care ne pazeste – Dumnezeu – dar cand au murit si inca mai mor milioane de oameni datorita razboaielor religioase, mai bine il lasam pe Dumnezeu deoparte. Au fost razboaie nu numai intre religii, dar si intra-religii – vezi razboaiele intre protestanti si catolici.

    • Spunea Parintele Cleopa, ca fiecare neam va fi judecat dupa legile sale. Nu poti invinovati chinezul care n-a auzit niciodata despre Hristos, nu?
      Surse, surse .. e mare internetu’, eh? Din nou, e vorba de discernamant. Acum, mult mai usor va cadea in plasa diversilor trepadusi, unul care nu e ancorat in credinta lui. Totul trebuie privit prin prisma a ceea ce suntem noi romanii. Daca ne lasam fraieriti de ideologii straine de fiinta noastra, incetam a mai fi romani. Am sa-ti trimit „A fi bun român” de Nae Ionescu, la adresa de e-mail pe care ai dat-o.

  5. Eufrosin,te rog,pot avea si eu „A fi bun roman” de Nae Ionescu?Desigur,prin acelasi mijloc…Cu multumiri anticipate!Doamne ajuta!

    • Am incercat sa ti-l trimit la adresa de e-mail pe care ai inaintat-o, dar a venit inapoi. Oricum, il poti copia chiar de pe blog, sunt 3 „tabs” , in partea de sus, una din ele, e dedicata lui. Daca ai probleme, scrie-mi si te ajut cu tot ce pot.

      Craciun fericit!

Răspunde!

