e-mail din America – II


Pentru a înţelege contextul, vedeţi I-ul „e-mail din America„:

„he, he, ai vazut reclamele pe Internet: „Obama wants moms to go back to school!”

Se pare ca Obama vrea sa merg si eu la scoala, platesc pana la $10,000 in 2 ani. Ca in Idiocracy, ma duc la biroul „No worker left behind”, scene ca in film. Ii zic unei babe ca vreau sa studiez. Aia imi spune ca trebuie sa trec un test de „literacy si math aptitudes:. Io’ zic ca am un master in inginerie, trebuie sa mai dau testul?
Aia zice ca da. Si in gluma zic: Sper sa-l pot trece! Aia zice foarte serios: „Don’t worry, you will!”
Si m-a programat la sfarsitul lunii noiembrie.
Obama cares, he is working for us!
A meritat distractia, banii pe benzina!

Găsiţi neapărat „Idiocracy”, uşor cu utorrent – veţi înţelege America fără a mai cheltui banii pe călătorie.  Nu mai vorbesc de două ore de râs ce pune în pericol sănătatea omului!

11 răspunsuri

  1. Am doar o vaga nedumerire: oare filmul acesta e inspirat din realitate sau invers? 🙂

  2. Unele filme au o tenta ideologica si vor ca sa formeze realitatea. „Idiocracy” insa, nu.
    Este o parodie care exagereaza oarecum ce vezi astazi in intreaga America: absolventi de liceu ce nu pot articula o propozitie fara sa interjecteze tot la doua cuvinte „kinda’ like, you know” si absolventi de facultate care in vreme nu pot arata Germania pe harta, o urasc din suflet pt. ca „nazistii e rai”, cu toate ca hamburgherul lor de-acolo se trage, iar bunicul a fost neamt.

    Copiii ro-mericanilor nu sunt exclusi. Inteligenta lor nativa e distrusa pana la punctul la care au rezultate bune la scoala printre prosti si imbecili congenitali, dar cad victime acelorasi mentalitati paguboase, repetate ca o mantra de americanul obisnuit.
    Am intalnit oameni care precum in Idiocracy, nu putea calcula restul cand a intervenit o pana de curent. A trebuit sa le spun eu si au fost profund recunoscatori.

  3. Nu stiu de ce-mi pierd timpul sa citesc si sa-ti mai si raspund.
    „Nu exista padure fara uscaturi”

    Imi pare rau ca ai cunoscut in US numai „paduchi”……oare cum de ai ajuns in jurul lor.

    • „Paduchii” la care te referi, erau oameni muncitori: ingineri, doctori, soferi de camion, constructori etc. Un astfel de „paduche”, mi-a scris dupa ce si-a pierdut serviciul de 15 ani, ca om de stiinta. Am ajuns si eu „paduche”cunoscandu-i si imprietenindu-ne. Daca ma contrazici, fa-o cu date, fapte, intamplari, nu cu epitete.

      • Nu ai inteles ca paduchii pot fi si din randul inginerilor, doctorilor, etc.

        In conceptia mea, daca o persoana a reusit sa obtina doctoratul si apoi are probleme cu disciplina sau work-ethic, il categorisesc PADUCHE. Acesti paduchi exista oriunde. Cei din USA se intorc in Ro ca sa supravituiasca, si se vaita.

        Sfat gratis: 1. Documenteaza-te inainte de a scrie!
        Sfat gratis: 2. Nu te aprinde cand raspunzi, am impresia ca faci infart, nu am intentia sa te atac!!!!!!!!!!!

        • Ah, dar nu-i vorba de un deficit al eticii de lucru, ci de unul de moralitate din partea unor companii din Forbes TOP 500, care dupa zeci de ani de viata pusa in slujba lor, iti dau 10 minute ca sa iti pui pozele de famile si pixurile, intr-o cutie de carton, fara preaviz…
          O vei pati si tu la fel – de-abia atunci te vei trezi.

          • Multumesc pt. urare! Vezi, tu ma ataci!

            In fiecare dimineata cand plec la „smotru” stiu ca munca mea trebuie sa aduca profit companiei, ca de nu ma intorc acasa cu o cutie de carton. Si mai stiu ca daca nu-mi convine pot sa-mi deschid afacerea mea, pana atunci „play the game”. Si vreau sa-mi deschid afacerea mea? Da, sigur ca da, hahaha, ca tot romanul este antreprenor prin definitie, nu ne trebuie studii de specialitate. Doamne, doamne!!!!!!

            Nimeni in capitalism nu-ti ofera contract pe viata. Am invatat ca trebuie sa fiu zilnic in competitie cu americanul, indianul, chinezul…..etc., iar ceea ce continuuuuu „bag la cap” ma face mai valoroasa pt ca apare pe resume.
            Musai trebuie sa invetz ceva nou, ca sa fiu salvata de la cutia de carton. Cand nu-mi mai convine jocul acesta, ma duc la alti „copii” sa ne jucam acelasi JOC.

            Ai citit cartea lui Dr Spencer:”Cine mi-a mutat branza” ?

  4. […] e-mail din America – II, descriam aventurile unui prieten cand a vizitat agentia pentru plasarea fortei de munca. E bine […]

  5. Pt. Gabi: frumos, zilnic in competitie; miza: existenta! Ce lupta cu stress-ul, beneficiul companiei sa fie! Moarte paduchilor doctori & scientists! Traiasca Darwin, traiasca Malthus! Traiasca NWO! Draga Gabi, m-ai bine dispus grozav, tu chiar traiesti in USA? Nu-i asa ca te-am prins? Pt. ca la logica ta, de mult erai…paduche…

  6. iar la faza cu calculatul restului între timp s-au inventat calculatoarele de buzunar pe bază de celule fotoelectrice … nu știi restul, ieși un pic afară la soare și drăcia electronică prinde viață …

    și îți spune și cât e virgula x la pi … cred că merge și la lumina lumânării … uite că nu mi-a trecut prin cap să testez, că o drăcie deasta în buzunar …

    la faza cu uitatul calculelor savante de scos virgula de la împărțire … conform proverbului că nevoia învață pe om, ia ai puțintică răbdare să vezi cum aceeași idioți de care râzi acum odată ce dau nas în nas cu nevoia, învață, sau își reamintesc repede, repede, cum stă treaba cu virgula aia misterioasă …

    adică până la urmă dracul nu e negru negru e doar gri … când o viață de om nu ai mai făcut o împărțire manuală mai uiți cum se face indiferent ce ești, mare inginer de nu știu ce … numai când pus față în față cu soluția rămâi tot bou poți spune liniștit, da, e un bou … și în loc să fii trist, ar trebui să te bucuri! că el e bou, în comparație cu tine … mic geniu de carpați!

    partea cu șomajul subit nu credeam că mai poate fi o surpriză chiar și în românica … parcă și pe aici sa exersat sportul ăsta până la limitele sale extreme … într-o țară ca USA unde imigrația ilegală e norma și lucrul la negru în floare nu știu ce te miră faptul că ești dat afară imediat ce afacerea șchioapătă … din salariul ăla care zicea cunoștința ta din america că e PESTE MEDIE ar fi trebuit să aibe mintea cea de pe urmă și să facă tot posibilul să pună ceva deoparte … și să exerseze sportul național, atât de drag românilor, de tras în piept sistemul și fentat obstacolele birocratice …

    ;-D

Răspunde!

