Înapoi la sabotaj


După cum am suspectat dintru început, CFR-istul Florin Vlad a fost acuzat în media, neobişnuit de repede, parcă în căutarea unui ţap ispăşitor. Între timp, nişte reporteri întreprinzători au reuşit să vorbească cu dânsul.  Câteva dintre răspunsuri, aruncă o lumină nouă peste versiunea oficială:

EVZ: Spuneţi că eraţi acasă în seara accidentului şi că vă odihneaţi. Cum a ajuns poliţia la dumneavoastră?
Florin Vlad
: Am auzit mai întâi la vecini, apoi au ajuns şi la mine la uşă. Au venit, m-au bruscat, au sărit să-mi pună cătuşele. Am întrebat de ce. Mi-au zis că trebuie să dau o declaraţie. Dacă eram bolnav psihic, aş fi putut face scandal, să sar pe ei. La urma urmei, eram în legitimă apărare, în casa mea. Am fost şi-am dat declaraţii până la urmă, după ce m-au sechestrat.

Cum se pot desface şuruburile la o şină de cale ferată?
Trebuie cel puţin două persoane pentru asta, trebuie să fie din CFR, care să ştie cum se face. Trebuie din timp făcut şi e nevoie de cheie hexagonală sau o maşinărie, ceva… Trebuie scule adecvate care se găsesc doar la serviciu.

De ce aţi plecat de acasă? Lumea nu ştia unde sunteţi.

N-am fugit nicăieri. Dimpotrivă, eu am vrut să vină toată presa, să filmeze. Au vrut să muşamalizeze, să nu ştie lumea ce s-a întâmplat. Nu mi-ar fi dat drumul dacă eram vinovat de ceva. La spital, am venit pentru analize.

          sursa EVZ

Ei, acum zic eu că nu numai nişte CFR-işti ar fi putut desface buloanele acelea, nu-i aşa?  Înapoi la Ciorogârla: armele furate nu au mai apărut, pentru că în realitate totul a fost o făcătură. Nici un soldat nu le-a furat ca să le vândă mai apoi. Există căi mai uşoare de a face bani necinstiţi.  E clar că totul a fost executat astfel încât să ducă la demiterea unor generali foarte incomozi, pentru simplul motiv că se opuneau cumpărării avionelor uzate F-16, de la americani.

Dacă acum se va vorbi şi acţiona în sensul privatizării CFR, înseamnă că avem motivul. Mai trebuiesc doar dovezile. Dar cum băieţii care întreprind asemenea operaţiuni speciale ( crime, mai pe şleau), tind să nu lase urme, scenariul se va repeta:  străinii ordonă, lacheii execută, România pierde.

railroad_at_night spies

Răspunde!

