Discriminarea, un act firesc?


Aţi auzit mesajul radio în care o femeie sună un angajator care are o poziţie de şef birou, pentru care ea e ultra-calificată?  Iniţial o cheamă la interviu,  ea se trezeşte să menţioneze aşa, din aer, că e de „etnie rromă”, la care i se închide telefonul… În final, o voce gravă, ne avertizează să nu mai discriminăm.

Aceeaşi mizerie, doar mai sentimentală, ne bombardează şi prin televizor:


Acu’, până şi hoaşca aia cabalistă care îşi spune Madonna ne-a moralizat, în loc să-şi vadă de mieunăturile ei de mâţă isterică.

Când mă gândesc că ni se dau până şi telenovele care încearcă să-i facă pe ţigani dragi românilor..  Toate astea puse cap-la-cap, spun că avem de-a face cu o campanie concertată de promovare a minorităţii ţigăneşti, în detrimentul populaţiei majoritare paşnice. Asta, în condiţiile în care autorităţile care conduc această campanie, ştiu prea bine cine comite majoritatea crimelor, jafurilor, violurilor, înşelăciunilor şi a furturilor în România.             Nu este însă firesc să te fereşti de oameni care nu vor să se integreze, preferând să tâlhărească si violeze în bandă pe majoritari?

La masă, alegem conştient să mâncăm o bucată de pâine mucegăită, sau discriminăm, dând-o la o parte?  Idem cu prietenii noştri, nu-i aşa că discriminăm atunci când ni-i alegem – ce-i rău cu asta?

La început, suntem luaţi cu frumosul, apoi urmează comitetul naţional anti-discriminare şi legi care să îi permită să ne facă rău. Într-un final, ele vor fi aplicate, ducând la ruină financiară şi chiar la puşcarie, pe cei care insistă să apere bunul simţ şi normalul.

Fiica mea nu avea nici o părere despre ţigani, până când pe drumul spre casă, ea împreună cu alte două fete întorcăndu-se de la şcoală, au fost atacate de o bandă de ţigani, în plin centrul oraşului, ţigani care le-au rupt rucsacii din spate, încercând să plece cu ei şi scuipându-le când nu au reuşit, căci fetele şi-au apărat proprietatea. Ce-ar fi fost dacă era noapte afară şi nici un om de bine prezent în jur?  Acum se fereşte de ei, deci discriminează.


Străbunicul ei de la ţară,  a fost abordat la gardul casei sale de un grup de ţigani sub pretextul că le era sete, iar când bătrânul bun cum e, i-a lăsat în curte pentru a bea din fântână, s-au apucat să-i rupă burlanele şi streasinile, pentru a se oferi mai apoi să i le repare tot ei.. Noroc că au sărit vecinii.  Altii, n-au fost atat de norocosi.

Ale cui interese le susţine guvernul ţării când ne forţează sub ameninţarea legii să ne întovărăşim cu elementul criminal?  Îi înţeleg pe  americani şi pe UE că ne îmboldesc  să facem ceea ce este împotriva instinctului nostru de conservare, căci ei nu au fost niciodată prietenii noştri, dar cum se explică când cei pe care i-am ales, se fac parte cu duşmanii ?

Comentatorul „Laur” din forumul Ziua, merge mai departe:

A fi tzigan azi in Romanai e doar o problema de obtziune. Sunt multzi romani – romani negriciosi la culoare dupa cum sunt si tzigani spalacitzi . Ceea ce i deosebeshte e comportamentul . Nimeni nu ii judeca oe tzigani din cauza culorii pielii ci exclusiv din cauza comportamentului . Similar pe jidani .

Asa ca discriminarea ambelor categorii este un act de igiena sociala imperios necesar si insuficient practicata in ultima vreme . Daca in Romania n-ar fi atata tiganie si atata mafie jidoveasca poata ca Romania ar fi din nou o tzara normala .

Sa fim clari, n-am nimic de impartzit cu cei de religie mozaica am insa un dinte impotriva hoziei si mafiei JIDOVESTI.
N-am nimic de impartzit cu balaoachesii argintari sau caladarari spoitori sau aurari am insa un dinte impotriva mafie TZIGANESHTI de prin pietze sau politzie.

De aceea a discrimina tziganii sau jidanii eu e un act necesar si insuficient practicat, un act de iginea sociala. Igiena sociala care a cam lipsit in ultiomii 20 de ani . Si daca asimilarea elementelor deviante din societate romanesca nu se poate face pe cale intitutzionala datorita disolutzie autoritatzii statului pe mana variilor gasti de interese deci daca morcovul lipseste e cazul atunci sa folosim bata mai energic. Discriminarea trebuie sa incepa cu identificarea actelor tziganesti / jidanesti urmata de recompensarea justa si adecvata a faptuitorilor .

Cu mai putzina eficientza decat ar facea un stat de drept dar in lipsa acestuia si tocmai de aceea , azi, aici, acum bata e un instrument vital necesara apararii Romaniei . Din Har-Cov si pana in Strehaia . Lynch law rules

Jidanii si tziganii, hotzii si talharii care refuza sistemati sa se integreze si sa aibe un comportament social acceptabil TREBUIE sa se intalneasca cu JUSTITZIA POPULARA pentru ca pe moment statul este prea infestat de hotzi si de talhari pentri a-i mai apara pe romani.

PS .Unii ar zice a fi jidan e tot una cu a practica cultul mozaic in templu.
I beg the difference. E ca si cum ai spune ca totzii romani ortodocshi stuche seminte printre injuraturi , flegme si pumni pe stadion sambata si duminica pe stadion . I beg the difference.

PS .Am avut prieteni tuciurii si am fost furat de tzigani si stiu sa fac diferentza .
Am avut profesori de rit mozaic si sefi jidani si iarasi stiu sa fac diferentza .
Si si voi la randul vostru stitzi sa o faceti .
Let’s be again a nation of discriminate people with discriminate tastes.

Anunțuri

Un răspuns

  1. „La început, suntem luaţi cu frumosul, apoi urmează comitetul naţional anti-discriminare şi legi care să îi permită să ne facă rău. Într-un final, ele vor fi aplicate, ducând la ruină financiară şi chiar la puşcarie, pe cei care insistă să apere bunul simţ şi normalul..” … hmm … cred ca impactul este un pic mai mare la modul in care se percepe si se aplica legile impotriva discriminarii.

    Adica ne indreptam spre o societate fara discriminare care s-ar putea sa arate cam ca aici http://www.dailymail.co.uk/news/article-1131200/Boy-5-forced-adoption-gay-couple-pleads-We-want-stay-gran-grandad.html . Mai pe scurt:

    – mama dependenta de heroina in curs de tratament al dependentei, 26 de ani, 2 copii ( un baiat de 5 ani si o fetita de 4 ani ). Statul ii ia copiii definitiv si decide sa-i dea in adoptie.

    – Pentru adoptarea copiilor “candideaza” bunicii ( ea 46 de ani, diabet sub control; el 59 de ani sufera de angina) , o familie heterosexuala, o familie de homosexuali.

    – Asistentii sociali decid ca bunicii sunt prea batrani si bolnavi, au o situatie financiara deteriorata ( s-au luptat 2 ani prin tribunale pentru copii!!!) iar candidata ideala este familia de homosexuali. Cate mame si tati sunt in UK care au diabet si angina?

    – Baiatul de 5 ani si fetita de 4 ani ajung sa fie adoptati de familia de homosexuali.

    Vezi ?? Au „scapat” de discriminare. Ce societate sanatoasa si fericita! Ok .. nu conteaza ca au sarit un drept considerat esential: dreptul copilului, sufletele copiilor respectivi.

Răspunde!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: