Mai recunoscători, străinii?


Cât de interesant.. În vreme ce „realizatii” români ciripesc descriind împlinirile lor într-o ţara străină, unul care prin sânge e străin, se vădeşte mai patriot decât
„ai nostri”!

Dl. Andreas Gerbel, ( începe la min. 15:30 ), care a trăit în toată lumea, spune: „Un Român care-i cinstit şi are puţin simţ românesc, nu se poate acomoda” ( min. 23:40 ).

Să însemne asta oare că cei ce nu ascultă vocea sângelui lor ca fii ai unei natii adevărate, devin mai înstrăinaţi decât cei care străini fiind de acest neam, sunt totuşi pătrunşi de adevărul fiinţei lui ?

Deschideţi adresa:   rtsp://193.186.33.33/video/DATA-2009-07-23-22-41.rm

Functioneaza bine cu Real Player.

Un răspuns

  1. fiecare sa si vada de viata sa ,sa nu se mai ia de altii .eu nu ma iau de oameni ca ceilalti,sunt solitara,dar daca ma provoci te atac !ma refer la cei ce se iau de mine sau de altii.daca nu e lege o fac eu.
    ajut pe cei care nu se folosesc de mine si care merita.
    pe ceilalti da i incolo nu mi pasa de ei.
    sunt sincera .
    cind ma enervez vorbesc mai dur dar imi trece repede foarte repede.nu tin minie deloc ci ma indepartez de altii.
    am crezut ca in tara este bine ,dar mi am schimbat parerea.nu e bine nici in lume dar aici e mai aiurea.

Răspunde!

